Ambreiaj Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Mie Noi 02, 2011 4:50 pm

In mers desigur, fara a calca ambreiajul. Eu am reusit cu a 3-a neavind loc pentru 4-a, 5-a unde viteza este mult mai mare.
Daca ai unde sa te desfasori, incearca de la a 5-a in jos si vezi.
Trebuie sa ajungi la cuplul maxim ( 2000rot/min la 2.2) si atunci faci procedura
Dupa ce l-au schimbat am incercat din nou, fara nici o sansa, tendinta era de a se opri motorul

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Noi 02, 2011 6:22 pm

nu mai conteaza cum il faci sa patineze...treaba e clara...cap compas service!

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Mie Noi 02, 2011 6:36 pm

Verdict ... curge ulei in ambreiaj, dar mai merge. Mai pot sta pana incepe sa patineze pe bune.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Joi Noi 03, 2011 5:41 am

Nasol dar era de asteptat!

Am auzit de multe probleme cu ambreiajul, am patit si eu, nu stiu ce se intampla...poate mergem noi prea sportiv?

Mie mi-au spus la outlandeer 2006 2.0turbo ca motorul este prea puternic fata de cele standard ceea ce ar fi condus la o uzura prematura. Oricum am facut 100.000km.

Imi amintesc ca am bagat mana serios in buzunar

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Noi 03, 2011 10:58 am

In general la variantele de 2.2 diesel de provenienta Pejo, problema nu vine de la ambreiaj ci de la simeringul de palier care dupa o vreme incepe sa scape ulei, ce ajunge pe ambreiaj.
Ok, poti sa topesti ambreiajul si prin namoale sau zapezi, dar in general nu de acolo vin problemele...

La ce zici tu cu 2.0 benzina turbo, daca-l dopezi serios, ar trebui pus si un ambreiaj pe masura....

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Joi Noi 03, 2011 2:55 pm

CORECT!!! Asa mi-au spus si cei de la service...e un fel de eroare de proiectare...ei au adus motorul 2.0 turbo la final de viata pt outlander clasic dar au lasat restul masinii la fel: Rezultat - ambreiaj subdimensionat, rezervor jenant de mic, turbina super inghesuita si lista poate continua...

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Joi Noi 03, 2011 4:35 pm

QUOTE (esorin @ Nov 2 2011, 07:36 PM) Verdict ... curge ulei in ambreiaj, dar mai merge. Mai pot sta pana incepe sa patineze pe bune.


He he..mai merge pina iesi din garantie sau pina se arde si e vina ta?
Eu as zice sa te duci ACUM

Numai bine

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Vin Noi 04, 2011 7:47 am

Am mai scris mai sus: masina nu mai are garantie. Citroen da doar 2 ani garantie, si ma costa vreo 5000 lei sa extind garantia, la care se mai adaugau si costurile legate de revizii, cu minim 30% mai mari decat la Augsburg de exemplu. Am decis eu ca ce se poate strica ar costa sub banii astia. Acum ma gandesc ca poate a fost o decizie proasta, dar e deja istorie. Schimbarea ambreiajului e la jumatate de pret la un service decent, fata de Mitsubishi sau Citroen.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Sâm Noi 05, 2011 6:23 am

Pe mine schimbarea ambreiajuui m-a costat vreo 5000 lei cu totul dar la reprez si am inlocuit tot ansamblul. In schim am asteptat creo sapt. pentru ca nu-l aveau pe stoc.

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Lun Noi 07, 2011 2:58 pm

Niste preturi finale reprezentata Citroen:
- kit ambreiaj - 1300 lei
- rulment de presiune - 700 lei
- volanta (doar daca e cazul) - 2600 lei
- mizeria de simering - 80 lei
- manopera 1000 lei

Probabil mai sunt niste costuri "colaterale" (suruburi, probabil se schimba uleiul si filtrul de ulei...), care nu sunt prinse aici.

Ca sa centralizez - kit ambreiaj + simeringul buclucas + rulment de presiune + manopera:

Mitsubishi: ~ 3400 lei + costul rulmentului (nu stiu cat e)
Citroen: ~ 3100 lei total
Pejo: aproximativ la fel ca si Citroen, niste zeci de lei mai ieftin
Augsburg: ~2500 lei total

Ce nu imi e clar este in ce conditii se schimba rulmentul de presiune. Unii zic ca doar daca e nevoie, altii ca obligatoriu. Manopera e tot aia, mai ciupesc ceva la piesa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator