Ambreiaj Outlander
In mers desigur, fara a calca ambreiajul. Eu am reusit cu a 3-a neavind loc pentru 4-a, 5-a unde viteza este mult mai mare.
Daca ai unde sa te desfasori, incearca de la a 5-a in jos si vezi.
Trebuie sa ajungi la cuplul maxim ( 2000rot/min la 2.2) si atunci faci procedura
Dupa ce l-au schimbat am incercat din nou, fara nici o sansa, tendinta era de a se opri motorul
Daca ai unde sa te desfasori, incearca de la a 5-a in jos si vezi.
Trebuie sa ajungi la cuplul maxim ( 2000rot/min la 2.2) si atunci faci procedura
Dupa ce l-au schimbat am incercat din nou, fara nici o sansa, tendinta era de a se opri motorul
Nasol dar era de asteptat!
Am auzit de multe probleme cu ambreiajul, am patit si eu, nu stiu ce se intampla...poate mergem noi prea sportiv?
Mie mi-au spus la outlandeer 2006 2.0turbo ca motorul este prea puternic fata de cele standard ceea ce ar fi condus la o uzura prematura. Oricum am facut 100.000km.
Imi amintesc ca am bagat mana serios in buzunar
Am auzit de multe probleme cu ambreiajul, am patit si eu, nu stiu ce se intampla...poate mergem noi prea sportiv?
Mie mi-au spus la outlandeer 2006 2.0turbo ca motorul este prea puternic fata de cele standard ceea ce ar fi condus la o uzura prematura. Oricum am facut 100.000km.
Imi amintesc ca am bagat mana serios in buzunar
In general la variantele de 2.2 diesel de provenienta Pejo, problema nu vine de la ambreiaj ci de la simeringul de palier care dupa o vreme incepe sa scape ulei, ce ajunge pe ambreiaj.
Ok, poti sa topesti ambreiajul si prin namoale sau zapezi, dar in general nu de acolo vin problemele...
La ce zici tu cu 2.0 benzina turbo, daca-l dopezi serios, ar trebui pus si un ambreiaj pe masura....
Ok, poti sa topesti ambreiajul si prin namoale sau zapezi, dar in general nu de acolo vin problemele...
La ce zici tu cu 2.0 benzina turbo, daca-l dopezi serios, ar trebui pus si un ambreiaj pe masura....
Am mai scris mai sus: masina nu mai are garantie. Citroen da doar 2 ani garantie, si ma costa vreo 5000 lei sa extind garantia, la care se mai adaugau si costurile legate de revizii, cu minim 30% mai mari decat la Augsburg de exemplu. Am decis eu ca ce se poate strica ar costa sub banii astia. Acum ma gandesc ca poate a fost o decizie proasta, dar e deja istorie. Schimbarea ambreiajului e la jumatate de pret la un service decent, fata de Mitsubishi sau Citroen.
Niste preturi finale reprezentata Citroen:
- kit ambreiaj - 1300 lei
- rulment de presiune - 700 lei
- volanta (doar daca e cazul) - 2600 lei
- mizeria de simering - 80 lei
- manopera 1000 lei
Probabil mai sunt niste costuri "colaterale" (suruburi, probabil se schimba uleiul si filtrul de ulei...), care nu sunt prinse aici.
Ca sa centralizez - kit ambreiaj + simeringul buclucas + rulment de presiune + manopera:
Mitsubishi: ~ 3400 lei + costul rulmentului (nu stiu cat e)
Citroen: ~ 3100 lei total
Pejo: aproximativ la fel ca si Citroen, niste zeci de lei mai ieftin
Augsburg: ~2500 lei total
Ce nu imi e clar este in ce conditii se schimba rulmentul de presiune. Unii zic ca doar daca e nevoie, altii ca obligatoriu. Manopera e tot aia, mai ciupesc ceva la piesa.
- kit ambreiaj - 1300 lei
- rulment de presiune - 700 lei
- volanta (doar daca e cazul) - 2600 lei
- mizeria de simering - 80 lei
- manopera 1000 lei
Probabil mai sunt niste costuri "colaterale" (suruburi, probabil se schimba uleiul si filtrul de ulei...), care nu sunt prinse aici.
Ca sa centralizez - kit ambreiaj + simeringul buclucas + rulment de presiune + manopera:
Mitsubishi: ~ 3400 lei + costul rulmentului (nu stiu cat e)
Citroen: ~ 3100 lei total
Pejo: aproximativ la fel ca si Citroen, niste zeci de lei mai ieftin
Augsburg: ~2500 lei total
Ce nu imi e clar este in ce conditii se schimba rulmentul de presiune. Unii zic ca doar daca e nevoie, altii ca obligatoriu. Manopera e tot aia, mai ciupesc ceva la piesa.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori