Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adim79
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 5:27 pm

Mesaj de adim79 » Sâm Iun 19, 2010 2:21 pm

QUOTE (alexutzu @ Jan 22 2010, 01:24 AM) Momentan masina este in service de luni dupa-amiaza si nu i-au dat inca de cap....pana acum am crezut ca masina mea este un caz izolat, dar incep sa imi fac griji,mai ales ca la mine turbina DEJA ESTE SCHIMBATA, dar simptomele au reaparut cu un alt cod de eroare de data asta....

Incep sa ma gandesc cat de fiabile pot fi motoarele astea cu toate ca pe vw se descurca ireprosabil...sau stiu cei din service de la vw ce sa le faca si nu vor sa divulge "secretul"?


Iti recomand sa mergi la Brasov la Delcar...Eu am inceput sa merg acolo dupa ce am fost odata la MCar si m-am certat cu ei rau. Sunt reprezentanta Skoda, si cred ca te pot ajuta mult mai mult decat cei de la Mitsubishi. Iar preturile sunt foarte OK...

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Dum Sep 25, 2011 8:25 pm

salut, si eu am aceeasi problema cu turbina : face presiune numai cand vrea ea
pana acum pe rand am shimbat egr-ul , senzorul de presiuna de langa intercoler, capsula de vacum cu tot cu senzor de pe turbina si am verificat geometria variabila de la turbo.( tubina e curata si geometria variabila functioneaza )
PROBLEMA TOT O AM !!!
nu mai stiu ce sa-i fac
daca stiti voi ceva .... sau voi cum ati rezolvat problema ....
multumesc

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Sep 26, 2011 12:30 pm

Senzorul asta are doua furtune...daca poti sa suflii pe amandoua schimba-l si nu mai ai nici o problema.
La mine intra in limp(mergeam normal si dintr-o data imi taia puterea motorului. Opream/ porneam era ok, dupa care iar imi taia puterea).
Daca nu ....verifica furtunele care intra/ies din intrecooler si eventual intercooler-ul sa nu fie spart(vreo piatra pe drum) sau infundat ! Cu furtunele este mai greu sa le verifici pt ca daca au vreun por sau vreo mica crapatura aia se mareste doar cand este presiune pe ele.
Fişiere ataşate
motor2.jpg
motor2.jpg (290.93 KiB) Vizualizat de 2801 ori
motor_1.jpg
motor_1.jpg (355.81 KiB) Vizualizat de 2773 ori

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Lun Sep 26, 2011 1:54 pm

ms , am sa verific azi furtunele , senzorul ( capsula de vacum ) l-am schimbat deja , in rest furtunele nu cred ca au ceva pt ca poate merg si 2 sapt pana sa faca figuri. ieri seara m-am plimbat si mii sa aprins beculetul , acuma urmeaza sa merg sa vad ce eroare imi da...
revin cu rezultat

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Sep 26, 2011 1:57 pm

Ai schimbat capsula de pe turbina ??? Pt ca la mine a fost senzorul acela de plastic...care are doua furtune(tur/retur).

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Lun Sep 26, 2011 2:28 pm

da pana acuma am schimbat : egr, senzor presiune langa intercoler, capsula de vacum de pe turbo.
au mai ramas furtunele ( care daca ar avea ceva nu ar merge masina si 2 sapt ) si geometria variabila din turbo ( care a fost data jos si verificat = totul e ok ).
de asta zic ca nu mai stiu ce sai fac

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Sep 26, 2011 2:43 pm

Daca ai filtru K&N si l-ai curatat s-ar putea ca uleiul de curatare sa fi dat peste cap debitmetrul. Verifica-l si pe el.Se depune praf pe "sarma" debitmetrului(nu am gasit alta exprimare) si nu mai citeste corect fluxul de aer care intra.
P.S: daca nu stii care este ma duc sa ii fac o poza.

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Lun Sep 26, 2011 8:04 pm

e cea din interiorul debitmetrului nu?
dar cu ce se curata?

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Lun Sep 26, 2011 9:21 pm

salve!
sper sa nu gresesc, dar poate merge curatat foarte bine cu spray de curatat carburatoare sau clapete de acceleratie de la benzinare, adica un spray care dizolva depunerile si nu lasa reziduuri uleioase dupa evaporare. iar sarma aia din senzorul de aer nu trebuie atinsa cu nimic altceva decat cu spray, nu carpa, nu betzisoare de urechi, nimic dur. spray gasiti in principiu la orice magazin de piese auto.
in speranta ca nu m-am aberat.... va doresc succes.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Sep 26, 2011 10:28 pm

Cu parere de rau, dar nu se mai curata ! Cel mai simplu, cauti un coleg de forum cu o masina identica.....faci un schimb de piese si verifici.
Daca nu, risca-te la unul nou.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori