Probleme Turbina - Lancer Did
QUOTE (alexutzu @ Jan 22 2010, 01:24 AM) Momentan masina este in service de luni dupa-amiaza si nu i-au dat inca de cap....pana acum am crezut ca masina mea este un caz izolat, dar incep sa imi fac griji,mai ales ca la mine turbina DEJA ESTE SCHIMBATA, dar simptomele au reaparut cu un alt cod de eroare de data asta....
Incep sa ma gandesc cat de fiabile pot fi motoarele astea cu toate ca pe vw se descurca ireprosabil...sau stiu cei din service de la vw ce sa le faca si nu vor sa divulge "secretul"?
Iti recomand sa mergi la Brasov la Delcar...Eu am inceput sa merg acolo dupa ce am fost odata la MCar si m-am certat cu ei rau. Sunt reprezentanta Skoda, si cred ca te pot ajuta mult mai mult decat cei de la Mitsubishi. Iar preturile sunt foarte OK...
Incep sa ma gandesc cat de fiabile pot fi motoarele astea cu toate ca pe vw se descurca ireprosabil...sau stiu cei din service de la vw ce sa le faca si nu vor sa divulge "secretul"?
Iti recomand sa mergi la Brasov la Delcar...Eu am inceput sa merg acolo dupa ce am fost odata la MCar si m-am certat cu ei rau. Sunt reprezentanta Skoda, si cred ca te pot ajuta mult mai mult decat cei de la Mitsubishi. Iar preturile sunt foarte OK...
salut, si eu am aceeasi problema cu turbina : face presiune numai cand vrea ea
pana acum pe rand am shimbat egr-ul , senzorul de presiuna de langa intercoler, capsula de vacum cu tot cu senzor de pe turbina si am verificat geometria variabila de la turbo.( tubina e curata si geometria variabila functioneaza )
PROBLEMA TOT O AM !!!
nu mai stiu ce sa-i fac
daca stiti voi ceva .... sau voi cum ati rezolvat problema ....
multumesc
pana acum pe rand am shimbat egr-ul , senzorul de presiuna de langa intercoler, capsula de vacum cu tot cu senzor de pe turbina si am verificat geometria variabila de la turbo.( tubina e curata si geometria variabila functioneaza )
PROBLEMA TOT O AM !!!
nu mai stiu ce sa-i fac
daca stiti voi ceva .... sau voi cum ati rezolvat problema ....
multumesc
Senzorul asta are doua furtune...daca poti sa suflii pe amandoua schimba-l si nu mai ai nici o problema.
La mine intra in limp(mergeam normal si dintr-o data imi taia puterea motorului. Opream/ porneam era ok, dupa care iar imi taia puterea).
Daca nu ....verifica furtunele care intra/ies din intrecooler si eventual intercooler-ul sa nu fie spart(vreo piatra pe drum) sau infundat ! Cu furtunele este mai greu sa le verifici pt ca daca au vreun por sau vreo mica crapatura aia se mareste doar cand este presiune pe ele.
La mine intra in limp(mergeam normal si dintr-o data imi taia puterea motorului. Opream/ porneam era ok, dupa care iar imi taia puterea).
Daca nu ....verifica furtunele care intra/ies din intrecooler si eventual intercooler-ul sa nu fie spart(vreo piatra pe drum) sau infundat ! Cu furtunele este mai greu sa le verifici pt ca daca au vreun por sau vreo mica crapatura aia se mareste doar cand este presiune pe ele.
- Fişiere ataşate
-
- motor2.jpg (290.93 KiB) Vizualizat de 2807 ori
-
- motor_1.jpg (355.81 KiB) Vizualizat de 2779 ori
salve!
sper sa nu gresesc, dar poate merge curatat foarte bine cu spray de curatat carburatoare sau clapete de acceleratie de la benzinare, adica un spray care dizolva depunerile si nu lasa reziduuri uleioase dupa evaporare. iar sarma aia din senzorul de aer nu trebuie atinsa cu nimic altceva decat cu spray, nu carpa, nu betzisoare de urechi, nimic dur. spray gasiti in principiu la orice magazin de piese auto.
in speranta ca nu m-am aberat.... va doresc succes.
sper sa nu gresesc, dar poate merge curatat foarte bine cu spray de curatat carburatoare sau clapete de acceleratie de la benzinare, adica un spray care dizolva depunerile si nu lasa reziduuri uleioase dupa evaporare. iar sarma aia din senzorul de aer nu trebuie atinsa cu nimic altceva decat cu spray, nu carpa, nu betzisoare de urechi, nimic dur. spray gasiti in principiu la orice magazin de piese auto.
in speranta ca nu m-am aberat.... va doresc succes.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori