Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Mosion
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:33 pm

Mesaj de Mosion » Vin Sep 16, 2011 12:02 pm

Mi-a iesit la un test de suspensii, la rear axle, road holding:
left: 89%, right: 66%. Poate fi de la altceva decat de la amortizor?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Sep 19, 2011 9:38 pm

Proaste amortizoarele pe Lancer la fel si discurile de frana.

@radu-lancer : de unde ai informatia despre placute?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Sep 19, 2011 9:40 pm

diferente de presiune in pneuri?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Sep 20, 2011 1:06 pm

Cand am schimbat placutele , la revizie la Mit Baneasa , si am pus placutele noi de la ei , am vazut ca scrie Mitsubishi Motors Textar

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Sep 22, 2011 9:47 am

Ce pot sa zic, interesant

Avatar utilizator
cătu_cătălin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 21, 2011 9:19 am

Mesaj de cătu_cătălin » Joi Sep 22, 2011 11:02 am

QUOTE (Marty @ Sep 9 2011, 05:22 PM) Sa-ti dau un exemplu: basculele de la BMW E46 sunt produse de Lemforder. Atit pe cele de origine, cumparate de la BMW, cit si pe cele aftermarket, cumparate de la lemforder, vei gasi doua stersaturi cu flexul. BMW sterge sigla Lemforder si Lemforder sterge sigla BMW. Asa si cu placutele astea: este f. posibil sa fie produse exclusiv pentru Mitsubishi si sa nu aiba insemnele producatorului.
Vin cu o completare si in acelasi timp cu o mica contrazicere. In momentul in care producatorul de piese produce "pentru echiparea de fabrica "si revizii in reprezentante, trece pe acestea codurile de original respective ale marcii auto. In momentul in care produce aceleasi piese dar pentru comerciantii inafara de reprezentante isi trece codurile proprii plus ca, unii dintre ei mai adauga si "replacement part no.", adica inlocuitor pentru piesa originala atunci cand producatorul respectiv nu face "echiparea de fabrica" ci are doar licenta de productie.
Acum faza cu stersul emblemei si respectiv a codului are loc atunci cand producatorul de piese "pentru echipare de fabrica", din varii motive, ramane pe stoc cu piese deja comandate de fabrica si nelivrate, cum am mai spus din diverse motive si normal ca le da comerciantilor insa sub nume propriu pentru simple motive de clauze contractuale si marketing. Va dati seama ca daca toata lumea ar cunoaste ce producatori fac "echiparile de fabrica" numai un nebun ar mai cumpara "piesa originala", care este mai scumpa, in detrimentul aceleeasi piese dar sub numele producatorului.
Eu de multe ori am cumparat asa, adica m-am interesat ce producator face "echiparea de fabrica" si m-am trezit cu ambalajul bineinteles al producatorului iar pe piesa, stearsa emblema si codul de original, dau cateva exemple : senzor temperatura aer admisie HELLA-cod original sters, brat bascula si bucsa bascula la fel, senzor ax came admisie FEBI, cod original sters, flanse amortizor LEMFORDER de asemenea cod sters etc.
La fel se intampla si cu producatorii de "ulei original".
Concluzia este una singura "echiparea de fabrica" sau "original" este realizata de fapt de unul sau mai multi producatori. Toata treaba este un business, cateodata cu mici scapari.

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Dum Sep 25, 2011 8:00 pm

salut, am si eu o problema destul de serioasa
cateodata turbina nu mai face presiune, cand a facut prima data mii sa zis ca e egr-ul asa ca l-au scimbat dar problema a revenit, am schimbat si senzorul de presiune de langa intercoler, problema tot o am, am schimbat capsula de vacum de pe turbina cu tot cu senzor, verificat geometria variabila = e buna , dar problema tot o am . nu mai stiu ce sa-i fac
daca stiti voi ceva ....
multumesc

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Sep 28, 2011 10:05 am

sby,

problema e mai complicata. trebuie sa mergi la un service mitsubishi.

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Vin Oct 14, 2011 8:19 pm

Cand eliberez frana de mana se aude un zgomot. Am observat azi cand am tras frana cu usa deschisa.
E de la cablu cand se deplaseaza pe ghidaj sau de la mecanismul de frana in sine?
E normal?
Frana de mana actioneaza numai pe spate? Pentru ca se aude numai in spatele masinii.
Poate cineva are o parere.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Vin Oct 14, 2011 9:39 pm

Da asa se aude trebuie date jos discurile si spalati saboti si arcurile daca te deranjaza asa tare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori