Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- cătu_cătălin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 21, 2011 9:19 am
QUOTE (Marty @ Sep 9 2011, 05:22 PM) Sa-ti dau un exemplu: basculele de la BMW E46 sunt produse de Lemforder. Atit pe cele de origine, cumparate de la BMW, cit si pe cele aftermarket, cumparate de la lemforder, vei gasi doua stersaturi cu flexul. BMW sterge sigla Lemforder si Lemforder sterge sigla BMW. Asa si cu placutele astea: este f. posibil sa fie produse exclusiv pentru Mitsubishi si sa nu aiba insemnele producatorului.
Vin cu o completare si in acelasi timp cu o mica contrazicere. In momentul in care producatorul de piese produce "pentru echiparea de fabrica "si revizii in reprezentante, trece pe acestea codurile de original respective ale marcii auto. In momentul in care produce aceleasi piese dar pentru comerciantii inafara de reprezentante isi trece codurile proprii plus ca, unii dintre ei mai adauga si "replacement part no.", adica inlocuitor pentru piesa originala atunci cand producatorul respectiv nu face "echiparea de fabrica" ci are doar licenta de productie.
Acum faza cu stersul emblemei si respectiv a codului are loc atunci cand producatorul de piese "pentru echipare de fabrica", din varii motive, ramane pe stoc cu piese deja comandate de fabrica si nelivrate, cum am mai spus din diverse motive si normal ca le da comerciantilor insa sub nume propriu pentru simple motive de clauze contractuale si marketing. Va dati seama ca daca toata lumea ar cunoaste ce producatori fac "echiparile de fabrica" numai un nebun ar mai cumpara "piesa originala", care este mai scumpa, in detrimentul aceleeasi piese dar sub numele producatorului.
Eu de multe ori am cumparat asa, adica m-am interesat ce producator face "echiparea de fabrica" si m-am trezit cu ambalajul bineinteles al producatorului iar pe piesa, stearsa emblema si codul de original, dau cateva exemple : senzor temperatura aer admisie HELLA-cod original sters, brat bascula si bucsa bascula la fel, senzor ax came admisie FEBI, cod original sters, flanse amortizor LEMFORDER de asemenea cod sters etc.
La fel se intampla si cu producatorii de "ulei original".
Concluzia este una singura "echiparea de fabrica" sau "original" este realizata de fapt de unul sau mai multi producatori. Toata treaba este un business, cateodata cu mici scapari.
Vin cu o completare si in acelasi timp cu o mica contrazicere. In momentul in care producatorul de piese produce "pentru echiparea de fabrica "si revizii in reprezentante, trece pe acestea codurile de original respective ale marcii auto. In momentul in care produce aceleasi piese dar pentru comerciantii inafara de reprezentante isi trece codurile proprii plus ca, unii dintre ei mai adauga si "replacement part no.", adica inlocuitor pentru piesa originala atunci cand producatorul respectiv nu face "echiparea de fabrica" ci are doar licenta de productie.
Acum faza cu stersul emblemei si respectiv a codului are loc atunci cand producatorul de piese "pentru echipare de fabrica", din varii motive, ramane pe stoc cu piese deja comandate de fabrica si nelivrate, cum am mai spus din diverse motive si normal ca le da comerciantilor insa sub nume propriu pentru simple motive de clauze contractuale si marketing. Va dati seama ca daca toata lumea ar cunoaste ce producatori fac "echiparile de fabrica" numai un nebun ar mai cumpara "piesa originala", care este mai scumpa, in detrimentul aceleeasi piese dar sub numele producatorului.
Eu de multe ori am cumparat asa, adica m-am interesat ce producator face "echiparea de fabrica" si m-am trezit cu ambalajul bineinteles al producatorului iar pe piesa, stearsa emblema si codul de original, dau cateva exemple : senzor temperatura aer admisie HELLA-cod original sters, brat bascula si bucsa bascula la fel, senzor ax came admisie FEBI, cod original sters, flanse amortizor LEMFORDER de asemenea cod sters etc.
La fel se intampla si cu producatorii de "ulei original".
Concluzia este una singura "echiparea de fabrica" sau "original" este realizata de fapt de unul sau mai multi producatori. Toata treaba este un business, cateodata cu mici scapari.
salut, am si eu o problema destul de serioasa
cateodata turbina nu mai face presiune, cand a facut prima data mii sa zis ca e egr-ul asa ca l-au scimbat dar problema a revenit, am schimbat si senzorul de presiune de langa intercoler, problema tot o am, am schimbat capsula de vacum de pe turbina cu tot cu senzor, verificat geometria variabila = e buna , dar problema tot o am . nu mai stiu ce sa-i fac
daca stiti voi ceva ....
multumesc
cateodata turbina nu mai face presiune, cand a facut prima data mii sa zis ca e egr-ul asa ca l-au scimbat dar problema a revenit, am schimbat si senzorul de presiune de langa intercoler, problema tot o am, am schimbat capsula de vacum de pe turbina cu tot cu senzor, verificat geometria variabila = e buna , dar problema tot o am . nu mai stiu ce sa-i fac
daca stiti voi ceva ....
multumesc
Cand eliberez frana de mana se aude un zgomot. Am observat azi cand am tras frana cu usa deschisa.
E de la cablu cand se deplaseaza pe ghidaj sau de la mecanismul de frana in sine?
E normal?
Frana de mana actioneaza numai pe spate? Pentru ca se aude numai in spatele masinii.
Poate cineva are o parere.
E de la cablu cand se deplaseaza pe ghidaj sau de la mecanismul de frana in sine?
E normal?
Frana de mana actioneaza numai pe spate? Pentru ca se aude numai in spatele masinii.
Poate cineva are o parere.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori