Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (mfdunhill @ Feb 1 2011, 05:30 PM) Salut, revin cu o intrebare poate a mai patit/facut careva din voi.
am de cateva sapt niste greieri in bord, mai exact inspre parbriz un pic lateral volan. stie cineva cum pot ajunge la zona respectiva (demontand evident) ca sa dau cu niste insecticid?
multam
Salut,
Sunt nou pe forum si citind-ul am gasit postul tau legat de greierii din bord. Din pacate de putin timp am descoperit cam aceleasi simptome descrise de tine si m-ar interesa daca ai gasit problema si daca poti sa-mi dai si mie niste detalii. Am un Lancer Sportback diesel cu motorul de 1,8l si in plaja de turatii 1300-1800 imi apare zgomotul acesta care sincer incepe sa ma scoata din minti.
Multumesc,
Mihai
am de cateva sapt niste greieri in bord, mai exact inspre parbriz un pic lateral volan. stie cineva cum pot ajunge la zona respectiva (demontand evident) ca sa dau cu niste insecticid?
multam
Salut,
Sunt nou pe forum si citind-ul am gasit postul tau legat de greierii din bord. Din pacate de putin timp am descoperit cam aceleasi simptome descrise de tine si m-ar interesa daca ai gasit problema si daca poti sa-mi dai si mie niste detalii. Am un Lancer Sportback diesel cu motorul de 1,8l si in plaja de turatii 1300-1800 imi apare zgomotul acesta care sincer incepe sa ma scoata din minti.
Multumesc,
Mihai
Daca este doar pe acea plaja de turatii...este posibil ca masina sa intre in rezonanta !
De obicei greierii sunt tot timpul la orice turatie si orice viteza.
Nu este ceva anormal ca o masina sa intre in rezonanta la o anumita turatie, incearca putin sa te joci din acceleratie cu masina pe loc si iti vei da seama.
Lancer-ul meu intra in rezonanta pe 1000 rpm, Mini-ul sotiei la 1300-1500 rpm.
De obicei greierii sunt tot timpul la orice turatie si orice viteza.
Nu este ceva anormal ca o masina sa intre in rezonanta la o anumita turatie, incearca putin sa te joci din acceleratie cu masina pe loc si iti vei da seama.
Lancer-ul meu intra in rezonanta pe 1000 rpm, Mini-ul sotiei la 1300-1500 rpm.
Multumesc pentru raspuns. M-am gandit si eu la asta; eu il sesizez mai pregnant in plaja asta de turatii, dar stiu sigur ca la inceput nu facea asa. Stiu ca in timp se slabesc niste prinderi, ma gandeam ca as putea sa "strang" ceva care joaca putin bord sau daca cumva exista vreo piesa care se poate slabi in timp mai usor decat restul. O sa vad daca gasesc ceva si daca da o sa revin cu un nou post.
Multumesc inca o data.
Multumesc inca o data.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori