Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RauL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 10, 2007 9:47 pm

Mesaj de RauL » Mie Mai 11, 2011 1:07 pm

nu o sa mi schimbe nimic pe garantie pt ca prima data cand sa ars au spus ca din cauza la alarma montata pe masina sa ars....mereu gasesc cate o scuza

Avatar utilizator
M_T
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Apr 05, 2011 3:58 pm

Mesaj de M_T » Joi Mai 19, 2011 1:25 pm

QUOTE (mfdunhill @ Feb 1 2011, 05:30 PM) Salut, revin cu o intrebare poate a mai patit/facut careva din voi.
am de cateva sapt niste greieri in bord, mai exact inspre parbriz un pic lateral volan. stie cineva cum pot ajunge la zona respectiva (demontand evident) ca sa dau cu niste insecticid?

multam


Salut,

Sunt nou pe forum si citind-ul am gasit postul tau legat de greierii din bord. Din pacate de putin timp am descoperit cam aceleasi simptome descrise de tine si m-ar interesa daca ai gasit problema si daca poti sa-mi dai si mie niste detalii. Am un Lancer Sportback diesel cu motorul de 1,8l si in plaja de turatii 1300-1800 imi apare zgomotul acesta care sincer incepe sa ma scoata din minti.

Multumesc,
Mihai

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Joi Mai 19, 2011 2:26 pm

Daca este doar pe acea plaja de turatii...este posibil ca masina sa intre in rezonanta !
De obicei greierii sunt tot timpul la orice turatie si orice viteza.
Nu este ceva anormal ca o masina sa intre in rezonanta la o anumita turatie, incearca putin sa te joci din acceleratie cu masina pe loc si iti vei da seama.
Lancer-ul meu intra in rezonanta pe 1000 rpm, Mini-ul sotiei la 1300-1500 rpm.

Avatar utilizator
M_T
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Apr 05, 2011 3:58 pm

Mesaj de M_T » Joi Mai 19, 2011 2:32 pm

Multumesc pentru raspuns. M-am gandit si eu la asta; eu il sesizez mai pregnant in plaja asta de turatii, dar stiu sigur ca la inceput nu facea asa. Stiu ca in timp se slabesc niste prinderi, ma gandeam ca as putea sa "strang" ceva care joaca putin bord sau daca cumva exista vreo piesa care se poate slabi in timp mai usor decat restul. O sa vad daca gasesc ceva si daca da o sa revin cu un nou post.

Multumesc inca o data.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Mai 19, 2011 9:52 pm

eu pe la 1200 si mai ales iarna...


cautind pe mobile.de dar varianta in limba germana niste masini lovite am gasit cateva lancer 2 did ,lovite frontal si destul de rau zic eu , insa fara sa le sara airbagul ..... la cat sunt de lovite alea chiar sa nu sara ? de ce oare....?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Mai 22, 2011 11:40 pm

proprietarii nu s-or fi dus sa-si schimbe suportul de la senzorii de airbag frontal

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Mai 24, 2011 8:53 pm

m-am gandit si eu la aspectul asta ...fff neplacut.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Mai 28, 2011 8:25 pm

Ieri Lancerul meu a primit al doilea set nou de amortizoare pe spate la doar 7800km, schimbate pe garantie. Au disparut trancanelile sper pentru totdeauna ca daca iar apar nustiu ce sa mai fac...

Avatar utilizator
jokerush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 22, 2011 5:03 pm

Mesaj de jokerush » Lun Mai 30, 2011 4:40 pm

Salut Flipper,

Sper ca de data asta s-a rezolvat problema cu amortizoarele.

Cu stima,
Marius

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Mai 30, 2011 7:43 pm

Pentru moment se pare ca s-a rezolvat, oi vedea in timp.
Pacat ca nu ai luat ce ti-ai dorit si te-ai lasat influentat de alti factori colaterali.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori