Pornire Greoaie/tremurat Relanti
in aer sau pe sub aer, cateva lucruri sunt clare: nu are legatura cu benzina, bujiile, senzor turatie, clapeta acceleratie, aer fals, bobine de inductie, injectoare sau alte erori ce pot aparea pe tester. Vedem ce mai decopera si coobra. Intre timp a mea e "parcata" la tinichigerie/vopsitorie vreo sapt la mcar, deci nu pot sa mai incerc alte variante. Oricum printre reparatii am anuntat si acest lucru la predarea masinii, pt ca oricum urmau sa imi dea jos rezervorul in timpul reparatiilor si poate se uita si la pompa...Acum depinde si de cat de seriosi vor fi pt ca pana la urma eu nu voi avea cum sa stiu sigur ca in intervalul in care a fost in service s-au si uitat la pompa/rezervor...
nu. map este manifold absolut pressure adica senzor de presiune in admise.
eu zic de regulatorul, care reguleaza , presiunea de benzina in circuitul de alimentare. din ce mi-am dat seama pana acum, nu mai tine presiunea cand motorul este oprit mai mult timp, iar benzina se scurge inapoi in rezervor (rezervorul fiind mai jos decat rampa de injectoare).
piesa asta este corp comun pompa/plutitor/filtru/regulator, deci nu se gaseste ca piesa separata.
nu pot sa zic ce fac mai departe decat cand o sa pot pune mana pe o pompa demontata de pe o masina (eventual chiar una defecta sa o pot maltrata)
eu pe a mea nu o dau jos doar sa dau o geana, mai ales ca trebuie dat jos rezervorul jos.
ca sa fiu si mai credincios, cred ca e vorba de un arc care tine regulatorul ala intr-un anume fel (adica regulatorul are si rol de supapa de sens), acest arc si-a cam pierdut din vigoare, la frig se contracta si mai mult (de aici problema aparuta in sezonul rece) si pierde presiunea.
intr-un fel nu e o defectiune care afecteaza performantele masinii, dar apare acest discomfort. oricum pe mine ma enerveaza la culme si tre sa o rezolv.
ma tem ca o voi rezolva "romaneste", desi lucrez unde lucrez, pentru ca nu dau 1600 roni pe pompa de benzina.
eu zic de regulatorul, care reguleaza , presiunea de benzina in circuitul de alimentare. din ce mi-am dat seama pana acum, nu mai tine presiunea cand motorul este oprit mai mult timp, iar benzina se scurge inapoi in rezervor (rezervorul fiind mai jos decat rampa de injectoare).
piesa asta este corp comun pompa/plutitor/filtru/regulator, deci nu se gaseste ca piesa separata.
nu pot sa zic ce fac mai departe decat cand o sa pot pune mana pe o pompa demontata de pe o masina (eventual chiar una defecta sa o pot maltrata)
eu pe a mea nu o dau jos doar sa dau o geana, mai ales ca trebuie dat jos rezervorul jos.
ca sa fiu si mai credincios, cred ca e vorba de un arc care tine regulatorul ala intr-un anume fel (adica regulatorul are si rol de supapa de sens), acest arc si-a cam pierdut din vigoare, la frig se contracta si mai mult (de aici problema aparuta in sezonul rece) si pierde presiunea.
intr-un fel nu e o defectiune care afecteaza performantele masinii, dar apare acest discomfort. oricum pe mine ma enerveaza la culme si tre sa o rezolv.
ma tem ca o voi rezolva "romaneste", desi lucrez unde lucrez, pentru ca nu dau 1600 roni pe pompa de benzina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori