Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 29, 2010 10:00 am

Si cum de n-au facut atatia ani si au luat-o ''razna'' acum? E ceva in aer?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Oct 29, 2010 3:38 pm

in aer sau pe sub aer, cateva lucruri sunt clare: nu are legatura cu benzina, bujiile, senzor turatie, clapeta acceleratie, aer fals, bobine de inductie, injectoare sau alte erori ce pot aparea pe tester. Vedem ce mai decopera si coobra. Intre timp a mea e "parcata" la tinichigerie/vopsitorie vreo sapt la mcar, deci nu pot sa mai incerc alte variante. Oricum printre reparatii am anuntat si acest lucru la predarea masinii, pt ca oricum urmau sa imi dea jos rezervorul in timpul reparatiilor si poate se uita si la pompa...Acum depinde si de cat de seriosi vor fi pt ca pana la urma eu nu voi avea cum sa stiu sigur ca in intervalul in care a fost in service s-au si uitat la pompa/rezervor...

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Vin Oct 29, 2010 5:16 pm

mistyque, o reparare rapida si bine facuta iti doresc. Te asteptam cu vesti.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 29, 2010 8:29 pm

am eu grija

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Sâm Oct 30, 2010 11:39 am

multam de ajutor coobra, dar nu stiu dc ai cum sa ma ajuti ca nu e la tine...e la celalalt mcar (pe metalurgiei)

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 01, 2010 7:36 am

coobra...spuneai ca in week-end incerci diverse variante pt a ramane pe lista eventualelor defecte doar pompa, filtrul si senzorul de presiune...povestestene ce ai mai aflat...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Noi 01, 2010 7:53 am

parerea lui je, este ca e regulatorul de presiune. dar cum nu am vazut cum arata o pompa dasta de benzina de aproape si inca nu am desfacut una...stau sa ma gandesc daca imi bag ghearele intramea. plus ca tre sa dau rezervorul jos

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Noi 01, 2010 10:42 am

am sperat sa fie releul, dar se pare ca nu e

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 01, 2010 11:37 am

coobra..te referi cumva la senzor presiune (map)? l-am gasit la 317 ron, dar cum poti fi sigur? ca asa ne putem apuca sa schimbam la mana toata masina degeaba...pana acum tu ai bagat bani in bobine si bujii (din ce imi amintesc) eu in bujii si curatare injectoare plus diagnoza...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Noi 01, 2010 12:15 pm

nu. map este manifold absolut pressure adica senzor de presiune in admise.
eu zic de regulatorul, care reguleaza , presiunea de benzina in circuitul de alimentare. din ce mi-am dat seama pana acum, nu mai tine presiunea cand motorul este oprit mai mult timp, iar benzina se scurge inapoi in rezervor (rezervorul fiind mai jos decat rampa de injectoare).
piesa asta este corp comun pompa/plutitor/filtru/regulator, deci nu se gaseste ca piesa separata.
nu pot sa zic ce fac mai departe decat cand o sa pot pune mana pe o pompa demontata de pe o masina (eventual chiar una defecta sa o pot maltrata)
eu pe a mea nu o dau jos doar sa dau o geana, mai ales ca trebuie dat jos rezervorul jos.
ca sa fiu si mai credincios, cred ca e vorba de un arc care tine regulatorul ala intr-un anume fel (adica regulatorul are si rol de supapa de sens), acest arc si-a cam pierdut din vigoare, la frig se contracta si mai mult (de aici problema aparuta in sezonul rece) si pierde presiunea.
intr-un fel nu e o defectiune care afecteaza performantele masinii, dar apare acest discomfort. oricum pe mine ma enerveaza la culme si tre sa o rezolv.
ma tem ca o voi rezolva "romaneste", desi lucrez unde lucrez, pentru ca nu dau 1600 roni pe pompa de benzina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori