2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White
Seara buna
Masina e agila ,iar motorul nu trage din greu...chiar deloc.Daca il tii la 3000 de ture.....ai parte de o experienta inedita.Nici nu iti vine sa crezi ca are doar 1.6 litri
Am condus mai mult prin oras in ultima vreme....si tineti-va bine:am scos exact cit da cartea la consum 7,5 l/100km,asta la regimul indicat de sagetile din bord.....
Sincer ,singura mea (oarecum)dezamagire este zgomotul intern de la rulare.....intre 70-100km/h.Ma asteptam ca la o motorizare benzinara sa fie mai bine antifonata......
Asta poate si pt faptul ca nu are niciun fel de scut antifon ,iar in momentul cind deschizi capota se vede asfaltul de dedesubt......straniu
Pe un asfalt criblurat(adica criblura deja este inglobata in asfalt)zgomotul devine chiar suparator.......
Sa auzim de bine
Masina e agila ,iar motorul nu trage din greu...chiar deloc.Daca il tii la 3000 de ture.....ai parte de o experienta inedita.Nici nu iti vine sa crezi ca are doar 1.6 litri
Am condus mai mult prin oras in ultima vreme....si tineti-va bine:am scos exact cit da cartea la consum 7,5 l/100km,asta la regimul indicat de sagetile din bord.....
Sincer ,singura mea (oarecum)dezamagire este zgomotul intern de la rulare.....intre 70-100km/h.Ma asteptam ca la o motorizare benzinara sa fie mai bine antifonata......
Asta poate si pt faptul ca nu are niciun fel de scut antifon ,iar in momentul cind deschizi capota se vede asfaltul de dedesubt......straniu
Pe un asfalt criblurat(adica criblura deja este inglobata in asfalt)zgomotul devine chiar suparator.......
Sa auzim de bine
Ciudat, sa fie varianta diesel mai bine antifonata... ? Fiindca ca mie nu imi pare sa aiba zgomote de fond deosebite, nici din pct de vedere al zgomotului de la motor, nici la rulajul rotilor. Aici e drept ca parca pe un anumit gen de asfalt am sesizat si eu o data ceva galagie, dar nu m-a ingrijorat. Am sa fiu mai atent...
QUOTE (palatin @ Nov 3 2010, 06:34 PM) Asta poate si pt faptul ca nu are niciun fel de scut antifon ,iar in momentul cind deschizi capota se vede asfaltul de dedesubt......straniu
Pe un asfalt criblurat(adica criblura deja este inglobata in asfalt)zgomotul devine chiar suparator.......
Sa auzim de bine
Scut antifon? E foarte normal sa vezi asfaltul cand deschizi capota. Eventual ar fi bun un scut de PROTECTIE acolo. Insonorizarea nu are nici o legatura cu prezenta unui scut acolo. Si eu ma mir sa aud ca este zgomotos intre 70-100km/h, pentru ca dieselul mi s-a parut extrem de silentios in orice regim.. Pe suprafetele de care spui tu in orice masina zgomotul este suparator.
Pe un asfalt criblurat(adica criblura deja este inglobata in asfalt)zgomotul devine chiar suparator.......
Sa auzim de bine
Scut antifon? E foarte normal sa vezi asfaltul cand deschizi capota. Eventual ar fi bun un scut de PROTECTIE acolo. Insonorizarea nu are nici o legatura cu prezenta unui scut acolo. Si eu ma mir sa aud ca este zgomotos intre 70-100km/h, pentru ca dieselul mi s-a parut extrem de silentios in orice regim.. Pe suprafetele de care spui tu in orice masina zgomotul este suparator.
Da,scut antifon.....
La masinile moderne de strada,scutul de plastic nu are rol de protectie...ci de antifonare.
Asta se face prin dirijarea zgomotului (de la motor sau mediul ambiant) spre o zona unde nu este deranjanta pasagerilor sau soferului.
De exemplu,la A6-le ce l-am avut inainte exista acest scut de plastic care avea unii pereti despartitori din burete care clar era doar pt antifonare,pt ca am luat ceva sub motor si atrecut ca prin branza pina in baia de ulei......
Deci mi se parea normal sa existe asa ceva la o masina de generatie mult mai noua.....ca ASX-ul
Daca e normal ca atunci cind deschizi capota sa vezi asfaltul de sub masina...inseamna ca mai am de invatat
La masinile moderne de strada,scutul de plastic nu are rol de protectie...ci de antifonare.
Asta se face prin dirijarea zgomotului (de la motor sau mediul ambiant) spre o zona unde nu este deranjanta pasagerilor sau soferului.
De exemplu,la A6-le ce l-am avut inainte exista acest scut de plastic care avea unii pereti despartitori din burete care clar era doar pt antifonare,pt ca am luat ceva sub motor si atrecut ca prin branza pina in baia de ulei......
Deci mi se parea normal sa existe asa ceva la o masina de generatie mult mai noua.....ca ASX-ul
Daca e normal ca atunci cind deschizi capota sa vezi asfaltul de sub masina...inseamna ca mai am de invatat
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori