2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Oct 19, 2010 10:39 pm

Aici e vorba de gusturi... Eu spre exemplu merg mai mereu atat cu farurile cat si cu stergatoarele pe auto...
Sunt convins ca cruise'ul e mai mult decat util insa nu pot zice ca i-am dus lipsa pana acum. Te adaptezi.

Avatar utilizator
vladgrama
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 04, 2010 7:20 pm

Mesaj de vladgrama » Lun Oct 25, 2010 12:23 am

Stiu ca ASX-ul vine cu anvelope Dunlop, dar poti sa-mi spui, te rog ce model sunt? Multumesc.

Avatar utilizator
andreimp3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 30, 2010 10:00 am

Mesaj de andreimp3 » Sâm Oct 30, 2010 4:18 pm

cam micut motorul dar bun
bafta sa o stapanesti sanatos

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 30, 2010 7:31 pm

Masina nefiind nici prea mare, nici prea grea, nu e chiar submotorizata.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mie Noi 03, 2010 6:22 pm

QUOTE (vladgrama @ Oct 24 2010, 11:23 PM) Stiu ca ASX-ul vine cu anvelope Dunlop, dar poti sa-mi spui, te rog ce model sunt? Multumesc.


Masina are anvelope Yokohama de vara ....poate Dunlop suna mai bine....dar asta e.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mie Noi 03, 2010 6:34 pm

Seara buna
Masina e agila ,iar motorul nu trage din greu...chiar deloc.Daca il tii la 3000 de ture.....ai parte de o experienta inedita.Nici nu iti vine sa crezi ca are doar 1.6 litri
Am condus mai mult prin oras in ultima vreme....si tineti-va bine:am scos exact cit da cartea la consum 7,5 l/100km,asta la regimul indicat de sagetile din bord.....
Sincer ,singura mea (oarecum)dezamagire este zgomotul intern de la rulare.....intre 70-100km/h.Ma asteptam ca la o motorizare benzinara sa fie mai bine antifonata......
Asta poate si pt faptul ca nu are niciun fel de scut antifon ,iar in momentul cind deschizi capota se vede asfaltul de dedesubt......straniu
Pe un asfalt criblurat(adica criblura deja este inglobata in asfalt)zgomotul devine chiar suparator.......
Sa auzim de bine

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Vin Noi 05, 2010 8:25 am

Ciudat, sa fie varianta diesel mai bine antifonata... ? Fiindca ca mie nu imi pare sa aiba zgomote de fond deosebite, nici din pct de vedere al zgomotului de la motor, nici la rulajul rotilor. Aici e drept ca parca pe un anumit gen de asfalt am sesizat si eu o data ceva galagie, dar nu m-a ingrijorat. Am sa fiu mai atent...

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Noi 05, 2010 9:33 am

QUOTE (palatin @ Nov 3 2010, 06:34 PM) Asta poate si pt faptul ca nu are niciun fel de scut antifon ,iar in momentul cind deschizi capota se vede asfaltul de dedesubt......straniu
Pe un asfalt criblurat(adica criblura deja este inglobata in asfalt)zgomotul devine chiar suparator.......
Sa auzim de bine

Scut antifon? E foarte normal sa vezi asfaltul cand deschizi capota. Eventual ar fi bun un scut de PROTECTIE acolo. Insonorizarea nu are nici o legatura cu prezenta unui scut acolo. Si eu ma mir sa aud ca este zgomotos intre 70-100km/h, pentru ca dieselul mi s-a parut extrem de silentios in orice regim.. Pe suprafetele de care spui tu in orice masina zgomotul este suparator.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Noi 05, 2010 10:14 am

Teoretic, dieselul este mai bine antifonat, inclusiv pe partea interioara a capotei.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Vin Noi 05, 2010 2:45 pm

Da,scut antifon.....
La masinile moderne de strada,scutul de plastic nu are rol de protectie...ci de antifonare.
Asta se face prin dirijarea zgomotului (de la motor sau mediul ambiant) spre o zona unde nu este deranjanta pasagerilor sau soferului.
De exemplu,la A6-le ce l-am avut inainte exista acest scut de plastic care avea unii pereti despartitori din burete care clar era doar pt antifonare,pt ca am luat ceva sub motor si atrecut ca prin branza pina in baia de ulei......
Deci mi se parea normal sa existe asa ceva la o masina de generatie mult mai noua.....ca ASX-ul
Daca e normal ca atunci cind deschizi capota sa vezi asfaltul de sub masina...inseamna ca mai am de invatat

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator