Pornire Greoaie/tremurat Relanti
Totusi e cam mare coincidenta... dintr-o data cel putin 5 Colt-uri, cu rulaje diferite, au probleme la pornire odata cu scaderea temperaturii. Nu e ciudat sa fi ''crapat'' pompele sau filtrele la toate in acelasi timp? Inclin sa cred ca e vorba de benzina, mai precis stocuri de vara neepuizate, cu aditivi specifici anotimpului cald. Voi de unde puneti benzina? Observ ca tiborg baga 95 de la Petrom. Si eu la fel. Voi?
QUOTE (mistyque @ Oct 24 2010, 09:19 AM) Oamenii aveau aceleasi simptome si problemele li s-au rezolvat prin "amorsarea"pompei de combustibil. Nu ma pricep in ale mecanicii, dar stiu ca asta se intampla cand mergi cu masina si ramai fara benzina de tot, eu nefacand acest lucru, dar mi s-a mai intamplat sa merg si sa mi se aprinda becul, dupa care sa mai parcurg vreo 30-40 km prin buc pana la realimentare in ultima vreme. In cadrul acelor forumuri amorsarea am inteles ca se poate face in 2 feluri: fie prin desfacerea unui "furtun" care trece prin masina si tragerea de combustibil pana iese fara aer sau prin punerea contactului fara a porni motorul de ~3-4 ori, adica atunci cand se aude pompa ca trage benzina si se sting martorii din bord
QUOTE (mistyque @ Oct 24 2010, 09:19 AM) Oamenii aveau aceleasi simptome si problemele li s-au rezolvat prin "amorsarea"pompei de combustibil. Nu ma pricep in ale mecanicii, dar stiu ca asta se intampla cand mergi cu masina si ramai fara benzina de tot, eu nefacand acest lucru, dar mi s-a mai intamplat sa merg si sa mi se aprinda becul, dupa care sa mai parcurg vreo 30-40 km prin buc pana la realimentare in ultima vreme. In cadrul acelor forumuri amorsarea am inteles ca se poate face in 2 feluri: fie prin desfacerea unui "furtun" care trece prin masina si tragerea de combustibil pana iese fara aer sau prin punerea contactului fara a porni motorul de ~3-4 ori, adica atunci cand se aude pompa ca trage benzina si se sting martorii din bord
mie mi-a mai facut si dupa pretinsa "?morsare", dar mai putin. Oricum eu maine ma duc la curatare injectoare, va anunt care era starea lor initiala si daca s-a rezolvat. In ceea ce priveste benzina sau eventuale stocuri... asta se putea intampla de 4 ani de cand am masina, dar nu cred sa fie asta...eu de exemplu bag in ultimile luni de la mol de 95, dar inainte am bagat in ultimul an carrera 100 si dupa mol evo (co 99) plus aditivi de curatare din cand in cand.
revin cu info...am fost la curatare injectoare...s-au curatat injectoarele si dupa sa efectuat si diagnoza pe tester. La diagnoza eram sigur ca nu va fi nici o eroare daca nici lui coobra nu-i daduse, dar am zis sa o fac totusi daca tot eram in service. Acum urmeaza cea mai grea asteptare pt mine, deoarece maine dimineata sau in cand va fi mai rece voi vedea daca am aruncat banii degeaba sau nu...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori