Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Oct 25, 2010 6:26 pm

nu ma bazam ca ai service la indemana non stop, ci doar iti e mai la indemana decat oricarui alt simplu client. . . eu ma gandesc serios sa incerc curatare injectoare si schimbare filtru benzina si vedem ce mai iese. . sunt cele mai ieftine solutii la care ma pot gandi. . .

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Oct 25, 2010 9:14 pm

mai asteapta un pic. mai am niste intrebari de pus, idei de dezbatut. fiind masina mea si singurul mijloc de transport, nu pot nici sa o las seara sa o pornesc dimineata cu testerul pe ea, sau sa desfac diverse. trebuie sa merg cu ea zi de zi si stau si departe.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 25, 2010 9:15 pm

Pai ai mai avut probleme dupa aplicarea metodei amorsarii si aerisirii?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Oct 25, 2010 9:16 pm

ce amorsare?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 25, 2010 9:21 pm

Totusi e cam mare coincidenta... dintr-o data cel putin 5 Colt-uri, cu rulaje diferite, au probleme la pornire odata cu scaderea temperaturii. Nu e ciudat sa fi ''crapat'' pompele sau filtrele la toate in acelasi timp? Inclin sa cred ca e vorba de benzina, mai precis stocuri de vara neepuizate, cu aditivi specifici anotimpului cald. Voi de unde puneti benzina? Observ ca tiborg baga 95 de la Petrom. Si eu la fel. Voi?

QUOTE (mistyque @ Oct 24 2010, 09:19 AM) Oamenii aveau aceleasi simptome si problemele li s-au rezolvat prin "amorsarea"pompei de combustibil. Nu ma pricep in ale mecanicii, dar stiu ca asta se intampla cand mergi cu masina si ramai fara benzina de tot, eu nefacand acest lucru, dar mi s-a mai intamplat sa merg si sa mi se aprinda becul, dupa care sa mai parcurg vreo 30-40 km prin buc pana la realimentare in ultima vreme. In cadrul acelor forumuri amorsarea am inteles ca se poate face in 2 feluri: fie prin desfacerea unui "furtun" care trece prin masina si tragerea de combustibil pana iese fara aer sau prin punerea contactului fara a porni motorul de ~3-4 ori, adica atunci cand se aude pompa ca trage benzina si se sting martorii din bord

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Oct 26, 2010 12:03 am

mie mi-a mai facut si dupa pretinsa "?morsare", dar mai putin. Oricum eu maine ma duc la curatare injectoare, va anunt care era starea lor initiala si daca s-a rezolvat. In ceea ce priveste benzina sau eventuale stocuri... asta se putea intampla de 4 ani de cand am masina, dar nu cred sa fie asta...eu de exemplu bag in ultimile luni de la mol de 95, dar inainte am bagat in ultimul an carrera 100 si dupa mol evo (co 99) plus aditivi de curatare din cand in cand.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 26, 2010 9:45 am

Singura ciudatenie e ca simptomele au aparut destul de brusc, la mai multe Colt-uri...

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Oct 26, 2010 3:46 pm

revin cu info...am fost la curatare injectoare...s-au curatat injectoarele si dupa sa efectuat si diagnoza pe tester. La diagnoza eram sigur ca nu va fi nici o eroare daca nici lui coobra nu-i daduse, dar am zis sa o fac totusi daca tot eram in service. Acum urmeaza cea mai grea asteptare pt mine, deoarece maine dimineata sau in cand va fi mai rece voi vedea daca am aruncat banii degeaba sau nu...

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Mar Oct 26, 2010 3:49 pm

Pai daca doi bagati de 95 si tremura, eu bag de 100 si porneste fara probleme. 35K km la mine, dar ma gandesc ca nr de km nu conteaza din moment cu bujiile au fost scoase din calcul.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 26, 2010 3:58 pm

O sa bag de 100, sa vedem.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori