Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
QUOTE (goangaus)QUOTE (vvede)Salutare,
Spuneti-mi, va rog, varianta 1.5 Invite are guri de aerisire in spate? (ma refer daca are aerisire la picioare sau in spate - prin zona cotierei centrale din fata cum are Golful)
In pliante nu am gasit :oops:
Multumesc!
Nu are guri de ventilatie in spate. Aerul ajunge in spate pe sub scaune, daca se seteaza clima sa sufle pe la picioare.
In pliant nu sunt prezentate dar am vazut pe modelul din Showroom, si dealerul mi-a spus , ca toate modelele New Lancer au sub scaun guri de ventilatie prin care patrunde aerul (cald) cand este setat sa fie introdus in masina pe la picioare.
Spuneti-mi, va rog, varianta 1.5 Invite are guri de aerisire in spate? (ma refer daca are aerisire la picioare sau in spate - prin zona cotierei centrale din fata cum are Golful)
In pliante nu am gasit :oops:
Multumesc!
Nu are guri de ventilatie in spate. Aerul ajunge in spate pe sub scaune, daca se seteaza clima sa sufle pe la picioare.
In pliant nu sunt prezentate dar am vazut pe modelul din Showroom, si dealerul mi-a spus , ca toate modelele New Lancer au sub scaun guri de ventilatie prin care patrunde aerul (cald) cand este setat sa fie introdus in masina pe la picioare.
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
E cu o pagina inainte
http://www.mitsu.ro/Catalog_Accesorii_Lancer_GS41.pdf
http://www.mitsu.ro/Catalog_Accesorii_Lancer_GS41.pdf
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
QUOTE (MegaTone)E cu o pagina inainte
http://www.mitsu.ro/Catalog_Accesorii_Lancer_GS41.pdf
My bad... ?s prea prost pt secolu ?sta...
http://www.mitsu.ro/Catalog_Accesorii_Lancer_GS41.pdf
My bad... ?s prea prost pt secolu ?sta...
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
Azi dimineata am fost la MCar pentru un test drive la varianta 1.5 Invite. Masina se misca bine pentru ce motor are (comparand-o cu Astra H 1.6 105cp). Este cam la fel la reprize cu Astra chiar daca Lancerul avea doar 600 km la bord si cu 7NM mai putin. Finisarea mi s-a parut ok, la fel si ergonomia. Volanul se misca mult mai usor decat la Astra iar calitatea pielii de pe volan mi se pare foarte ok. Tot ok mi s-a parut si auditia radioului.
Ce nu mi-a placut: intra cam greu in a1a (posibil din motive de rodaj si a faptului ca era foarte frig afara si uleiul nu se incalzise), lipsa beculete in butoanele de deschidere ale geamurilor si lipsa bec in torpedou.
Overall masina mi se pare ok.
Ce nu mi-a placut: intra cam greu in a1a (posibil din motive de rodaj si a faptului ca era foarte frig afara si uleiul nu se incalzise), lipsa beculete in butoanele de deschidere ale geamurilor si lipsa bec in torpedou.
Overall masina mi se pare ok.
Corect goangaus
Cu voia voastra o sa incerc sa fac o prezentare a impresiilor pe care le-am capatat azi dupa drive-test. Informatii care mie personal mi-ar fi prins bine O sa fie cam lung postul si va fi un fel de versus cu Astra H 1.6 105 cp (ceea ce conduc acum)va rog sa nu va suparati :oops:
Asa cum ziceam putin mai sus azi dimineata am fost la MCar si ne-am dat cu Lanceru' de 1.5 varianta Invite (varianta care ma interesa pe mine).
A fost ok, ma asteptam ca motorul sa fie mai lenes, insa nu a fost asa. Se ducea ok, cam ca la Astra, iar la Lancer avea si doar 600 km la bord.
Am ajuns pe la 100km/h fara sa trag foarte tare de motor (nu i-am dat mai mult de 3800-4000 rpm motor rece, nerodat). La 100km/h am putin sub 3000 rpm.
Motorul suna frumos in demaraje, un sunet subtire si puternic sa zic asa...
M-am obisnuit imediat cu gabaritul masinii. Chiar si sotia s-a obisnuit imediat (a condus si ea), lucru care nu s-a intamplat la Astra -> inca are probleme cu aprecierea (si eu mai am cand si cand )
Sunetul la radio e foarte ok, mult mai ok decat la Astra unde sunt 7 boxe nu 6 ca la Mitsu'. Bassul se simte bine si poti seta pe langa inalte, joase si mediile.
Pielea de pe volan m-a impresionat foarte placut - foarte fina; la fel si volanul se misca extrem de usor. Mi s-a parut ca volanul e mai subtire decat cel de la Opel.
Loc in spate berechet (eu am reglat scaunul de la sofer ca pt mine iar cand m-am asezat in spate, de la genunchii mei pana la spatarul din fata mai erau cam 12-15 cm) mult mai mult ca la Astra.
Are cotiera in spate cu 2 suporturi de bauturi -> super tare! Cotiera din fata e ok... insa eu nu prea pot (deloc) sa tin mana dreapta si pe volan si pe cotiera (bratele mai scurte) Loc ok pt depozitat in cotiera. La versiunile superioare (care se gasesc la motorina) cotiera din fata are 2 compartimente si priza pentru accesorii in cotiera.
Faza tare: are priza de bricheta, dar nu are bricheta!!! - e un soi de capac care doar seamana cu o bricheta
Portbagajul il stiam, volumul e ok spre mare eu il estimez undeva pe la 450litri, nu am vazut nici o specificatie referitoare la marimea portbagajului (oricum e mult mai mare ca la Astra:) ) -> cam nasol cu mocheta aia care se pare ca, cam aluneca prin portbagaj si cu accesul in portbagaj - "gura" de intrat in portbagaj e destul de mica deci acces destul de strans...
Cand am plecat din parcare consumul mediu era 72%!!! (masina mersese pe loc cateva minute), iar cand am ajuns era pe la vreo 15% (am mers cam 2km eu si cam 2 sotia).
ESP-ul se simte bine - am intors la un sens giratoriu si se simtea cum intra (cauciucuri all-season cica, dar semanau mai mult a vara). ASC-ul (controlul tractiunii) se decupleaza si patineaza in a 3a doar din acceleratie (la fel ca Astra). Cand e cuplat intra si iti taie din elan la fel am incercat in a3a doar din acceleratie si se aprindea martorul.
E misto si display-ul din centrul bordului. Ai info despre temp exterioara si poti schimba sa iti arate info despre consum, temperatura la apa, benzina din rezervor etc. Ah si pe ecranul central, cand intra ESP se schimba tot afisajul si iti arata o masina care derapeaza -> cool
Ce nu mi-a placut: lipsa bec in torpedou si lipsa beculet in butoanele de la geamuri si faptul ca intra cam greu spre foarte in a1a (posibil pt ca era noua si uleiul rece/gros. Cand am mai bagat apoi a1a parca a intrat mai usor - sau poate ma obisnuisem eu cu transmisia). Treptele le poti schimba foarte repede. (am dat 2-3 si 3-4 foarte repede, motorul nescazand mai mult de 1000rpm).
Cam astea au fost impresiile mele. Imi cer scuze daca aceste info le gasiti si in postul meu anterior, m-am gandit ca ar fi bine sa detaliez
Cu voia voastra o sa incerc sa fac o prezentare a impresiilor pe care le-am capatat azi dupa drive-test. Informatii care mie personal mi-ar fi prins bine O sa fie cam lung postul si va fi un fel de versus cu Astra H 1.6 105 cp (ceea ce conduc acum)va rog sa nu va suparati :oops:
Asa cum ziceam putin mai sus azi dimineata am fost la MCar si ne-am dat cu Lanceru' de 1.5 varianta Invite (varianta care ma interesa pe mine).
A fost ok, ma asteptam ca motorul sa fie mai lenes, insa nu a fost asa. Se ducea ok, cam ca la Astra, iar la Lancer avea si doar 600 km la bord.
Am ajuns pe la 100km/h fara sa trag foarte tare de motor (nu i-am dat mai mult de 3800-4000 rpm motor rece, nerodat). La 100km/h am putin sub 3000 rpm.
Motorul suna frumos in demaraje, un sunet subtire si puternic sa zic asa...
M-am obisnuit imediat cu gabaritul masinii. Chiar si sotia s-a obisnuit imediat (a condus si ea), lucru care nu s-a intamplat la Astra -> inca are probleme cu aprecierea (si eu mai am cand si cand )
Sunetul la radio e foarte ok, mult mai ok decat la Astra unde sunt 7 boxe nu 6 ca la Mitsu'. Bassul se simte bine si poti seta pe langa inalte, joase si mediile.
Pielea de pe volan m-a impresionat foarte placut - foarte fina; la fel si volanul se misca extrem de usor. Mi s-a parut ca volanul e mai subtire decat cel de la Opel.
Loc in spate berechet (eu am reglat scaunul de la sofer ca pt mine iar cand m-am asezat in spate, de la genunchii mei pana la spatarul din fata mai erau cam 12-15 cm) mult mai mult ca la Astra.
Are cotiera in spate cu 2 suporturi de bauturi -> super tare! Cotiera din fata e ok... insa eu nu prea pot (deloc) sa tin mana dreapta si pe volan si pe cotiera (bratele mai scurte) Loc ok pt depozitat in cotiera. La versiunile superioare (care se gasesc la motorina) cotiera din fata are 2 compartimente si priza pentru accesorii in cotiera.
Faza tare: are priza de bricheta, dar nu are bricheta!!! - e un soi de capac care doar seamana cu o bricheta
Portbagajul il stiam, volumul e ok spre mare eu il estimez undeva pe la 450litri, nu am vazut nici o specificatie referitoare la marimea portbagajului (oricum e mult mai mare ca la Astra:) ) -> cam nasol cu mocheta aia care se pare ca, cam aluneca prin portbagaj si cu accesul in portbagaj - "gura" de intrat in portbagaj e destul de mica deci acces destul de strans...
Cand am plecat din parcare consumul mediu era 72%!!! (masina mersese pe loc cateva minute), iar cand am ajuns era pe la vreo 15% (am mers cam 2km eu si cam 2 sotia).
ESP-ul se simte bine - am intors la un sens giratoriu si se simtea cum intra (cauciucuri all-season cica, dar semanau mai mult a vara). ASC-ul (controlul tractiunii) se decupleaza si patineaza in a 3a doar din acceleratie (la fel ca Astra). Cand e cuplat intra si iti taie din elan la fel am incercat in a3a doar din acceleratie si se aprindea martorul.
E misto si display-ul din centrul bordului. Ai info despre temp exterioara si poti schimba sa iti arate info despre consum, temperatura la apa, benzina din rezervor etc. Ah si pe ecranul central, cand intra ESP se schimba tot afisajul si iti arata o masina care derapeaza -> cool
Ce nu mi-a placut: lipsa bec in torpedou si lipsa beculet in butoanele de la geamuri si faptul ca intra cam greu spre foarte in a1a (posibil pt ca era noua si uleiul rece/gros. Cand am mai bagat apoi a1a parca a intrat mai usor - sau poate ma obisnuisem eu cu transmisia). Treptele le poti schimba foarte repede. (am dat 2-3 si 3-4 foarte repede, motorul nescazand mai mult de 1000rpm).
Cam astea au fost impresiile mele. Imi cer scuze daca aceste info le gasiti si in postul meu anterior, m-am gandit ca ar fi bine sa detaliez
Standard, Lancerul vine cu cauciucuri de vara. Agentii Mcar-ului sunt destul de prost informati, si mie mi-au spus ca o sa am all-season, si dupa ce am fost la munte si patinam si pe asfalt uscat, am verificat modelul de cauciucuri si sunt de vara.
Va recomand sa verificati toate informatiile primite de la dealer, pentru ca este foarte probabil sa gasiti ceva gresit. Si eu am intrebat de volumul portbagajului, mi-au spus ca are 400l, eu cred ca are mai mult.
Va recomand sa verificati toate informatiile primite de la dealer, pentru ca este foarte probabil sa gasiti ceva gresit. Si eu am intrebat de volumul portbagajului, mi-au spus ca are 400l, eu cred ca are mai mult.
Cu alte cuvinte la cati bani dai pe ea, nu te fura cu nimic masina. Sunt convins ca problemele cu cutia nu se intalnesc si la variantele superioare. De altfel cred ca doar cutia asta are acest necaz (raportat si de cei ce o folosesc pe mitsu colt) .. eu am lancerul precedent motor 1.6 si cutia este impecabila.
In ceea ce priveste masina si felul in care te obisnuiesti cu ea, si eu am trecut pe lancer tot de la un opel astra (g insa) si pot spune ca e cu totul altceva... cu opelul ma feream cat puteam eu de mult sa merg cu spatele (nu stiu de ce dar mergea ff ciudat si nu m-am putut obinui niciodata) ... cu lancerul merg cu spatele cu precizie chirurgicala si stiu in permanenta unde sunt si ce trebuie sa fac. Fara a avea o explicatie logica, in opel eram chiar confuz la acest mers cu spatele... iar cand miscam si de volan stanga - dreapta parca nu mai intelegeam nimic. De asta raman la parerea mea, ca mitsu fac masini (fie ele si modeste unele - la urma urmei lancerul nou cu motor de 1.5 este entry-level) in vreme ce multi producatori s-au dat pe gogosi de marketing.
Cat despre baiatul de 18 ani suparat ca la varianta cu motor 1.5 nu are body-kit, daca stia mai multe de mitsu poate nu se lamenta atat din asta... la fel era si la lancerul precedent, pe varianta "de buget" 1.6 invite nu iti dau decat praguri... eleronul l-am montat after-market si spre vara ma pregatesc sa ii pun si fustitele in fata si in spate...
Vrei body-kit, parerea mea este ca nu trebuie cautat la entry-level, si e de bun simt sa fie asa. Mai gandeste-te ce iti ofera marele producator vw la entry-level... oglinzi negre de plastic si manerele usilor la fel.. haideti sa fim seriosi.
In ceea ce priveste masina si felul in care te obisnuiesti cu ea, si eu am trecut pe lancer tot de la un opel astra (g insa) si pot spune ca e cu totul altceva... cu opelul ma feream cat puteam eu de mult sa merg cu spatele (nu stiu de ce dar mergea ff ciudat si nu m-am putut obinui niciodata) ... cu lancerul merg cu spatele cu precizie chirurgicala si stiu in permanenta unde sunt si ce trebuie sa fac. Fara a avea o explicatie logica, in opel eram chiar confuz la acest mers cu spatele... iar cand miscam si de volan stanga - dreapta parca nu mai intelegeam nimic. De asta raman la parerea mea, ca mitsu fac masini (fie ele si modeste unele - la urma urmei lancerul nou cu motor de 1.5 este entry-level) in vreme ce multi producatori s-au dat pe gogosi de marketing.
Cat despre baiatul de 18 ani suparat ca la varianta cu motor 1.5 nu are body-kit, daca stia mai multe de mitsu poate nu se lamenta atat din asta... la fel era si la lancerul precedent, pe varianta "de buget" 1.6 invite nu iti dau decat praguri... eleronul l-am montat after-market si spre vara ma pregatesc sa ii pun si fustitele in fata si in spate...
Vrei body-kit, parerea mea este ca nu trebuie cautat la entry-level, si e de bun simt sa fie asa. Mai gandeste-te ce iti ofera marele producator vw la entry-level... oglinzi negre de plastic si manerele usilor la fel.. haideti sa fim seriosi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori