Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 12, 2010 10:17 pm

ma bucur ca ai strans singur cureaua. on principiu pe masura ce intelegem masinile, le si exploatam mai corect.
zgomotul de care zici......la doua lucruri ma pot gandi:
1 - tabla de pe galeria de evacuare, dar aia ar zbarnaii la relanti cand intra in rezonanta si ar avea momente in acceleratie cand nu o auzi
2 - ai agatat ceva pe sub masina care atinge pe la vreo rola
poate reusesti sa dai de vreo rampa sa intrii sub masina.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Mie Ian 13, 2010 9:27 am

Of, dimineata am avut neplacuta surpriza sa constat ca stransul curelei nu a avut efectul dorit. Din pacate scartaitul se aude acum chiar mai tare. E foarte adevarat ca dispare mai repede dupa ce se incalzeste motorul fata de inainte, dar asta nu ma incalzeste pe mine cu nimic. Daca inainte se auzea ca un greieras mic, acum se aude ca o roata de lemn de la o caruta de la tara... In fine, cel putin dispare mai repede...
Trebuie intradevar sa o pun pe o rampa neaparat. Masina functioneaza impecabil, numai chichitele astea de zgomote ma deranjeaza...

Sa fie orare de la rolele pe care sta cureaua?? Va trebui putin unse la butuc?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Ian 13, 2010 1:52 pm

posibil sa nu fii intins cureaua cat trebuie.
cand apesi pe ea nu trebuie sa se lase mai mult de ..... juma de cm zic eu. apesi unde poate face burta cea mai mare.

Avatar utilizator
sorin111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 3:39 pm

Mesaj de sorin111 » Vin Ian 15, 2010 6:05 pm

Mitsu Colt 1.3 , 40.000Km, revizia facuta acum 2 luni si 1500 km rulati de atunci, nici un fel de probleme tehnice pana astazi....
Descriere defectiune:
-lipsa aproape totala putere motor(cu pedala de acceleratie la max. de abia urca lent in turatie si viteza)-refuza sa urce orice fel de panta
-bec "check engine aprins"
-relenti perfect, mers regulat motor (fara zgomote sau smucituri)
-refuza sa depaseasca 70km/h indiferent in ce treapta cu acceleratia la max, ambreiajul este ok,benzina ok, bujii, bobine ok
-am oprit motorul de cateva ori si l-am repornit dupa 15-30min dar prezinta aceleasi simptome
Orice sfat este binevenit.
Multumesc anticipat,
Sorin

Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Vin Ian 15, 2010 7:55 pm

sorin111...vezi sa nu fi scos cumva mufa aia de la filtrul de aer...eu am scos o data filtrul de aer...si am uitat sa mai pun mufa la loc...si de acolo mi sa aprins in bord check engine...! Pe urma abia mi-am dat seama... ce si cum...si de acuma la fiecare cum le umblu la masini ...ii rog sa imi reaminteasca...!
Chiar aseara ii ziceam unui coleg de forum...adica ligla...mai mult il intrebam...."stii de ce nu o sa lucrez niciodata la mitsubishi? ... pentru ca nu imi place sa fac treaba de mantuiala... " mai bine reamintesc cuiva ceva ce e importanat ... (coobra sper sa nu te simti ofensat ) ( p.s. : vezi ca daca nu trage poate nu trage aer ca-lumea...)

Avatar utilizator
sorin111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 3:39 pm

Mesaj de sorin111 » Vin Ian 15, 2010 8:27 pm

Multumesc pentru sfat VCN, o sa verific maine si postez rezultatul.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Ian 15, 2010 8:31 pm

Asa face de obicei cand ai catalizatorul spart si obtureaza traseul de iesire a gazului.
Dc ai si Check aprins baga masina la tester - vezi ce iese

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Ian 15, 2010 9:03 pm

sunt foarte curios ce mufa o sa verifici.....asta apropo de cunoscut masina, sau citit ce si cum si cu cine vorbim.
VCN - tu ai diesel si ai debitmetru, aia e mufa, colegu' sorin are 1,3 benzina....nu are ce mufa sa verifice.
ceea ce s-a intamplat cu masina lui este ca a intrat in protectie, sau cum gasim pe forumurile de afara, in "limp mode".
calculatorul masinii a detectat o eroare, care o fii ea, poate fi si ce zice VooN, si prin limitarea turatiei si a vitezei maxime, protejeaza motorul.
trebuie vazut codul de eroare, remediata problema, sters codul si motorul va functiona normal.

Avatar utilizator
sorin111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 3:39 pm

Mesaj de sorin111 » Sâm Ian 16, 2010 3:07 pm

In primul rand va multumesc mult celor care m-ati ajutat cu sfaturile voastre,este minunat cand cineva te ajuta. Senzatia ca nu esti singur este deosebita.
Treaba sta in felul urmator :
1.Pornit Mitsu la sfert de cheie, relenti stabil, totul OK mai putin becul "check engine" care a ramas aprins(pauza a fost de aprox 16 ore)
2.Am mers cu el cam 2-3 Km , motorul trage super bine,turatie OK,putere OK, nici un fel de probleme, pauza 5 min oprit motorul
3.Pornit motorul, se stinge si becul "check engine" si totul reintra in normal.
Totul pare usor ireal.....Voodoo....ceva. Mi-ar placea sa pot citi codul defectiunii memorate, dar deocamdata nu am aceasta posibilitate. Daca o sa aflu care a fost problema o sa postez aici. Ma framanta faptul ca daca mai face la fel nu am idee cum pot rezolva temporar problema pana la primul service.
Toate cele bune,
Sorin

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Sâm Ian 16, 2010 5:39 pm

Pai nu ai cum sa rezolvi problema....masina a intrat in limp mode iar motivul acestei intrari in protectie nu il aflii decat daca citesti eroarea.

Trebuie sa aflii ce a cauzat acel limp mode ca sa nu ai batai de cap data viitoare!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori