Defecte posibile COLT - rezolvare
ma bucur ca ai strans singur cureaua. on principiu pe masura ce intelegem masinile, le si exploatam mai corect.
zgomotul de care zici......la doua lucruri ma pot gandi:
1 - tabla de pe galeria de evacuare, dar aia ar zbarnaii la relanti cand intra in rezonanta si ar avea momente in acceleratie cand nu o auzi
2 - ai agatat ceva pe sub masina care atinge pe la vreo rola
poate reusesti sa dai de vreo rampa sa intrii sub masina.
zgomotul de care zici......la doua lucruri ma pot gandi:
1 - tabla de pe galeria de evacuare, dar aia ar zbarnaii la relanti cand intra in rezonanta si ar avea momente in acceleratie cand nu o auzi
2 - ai agatat ceva pe sub masina care atinge pe la vreo rola
poate reusesti sa dai de vreo rampa sa intrii sub masina.
Of, dimineata am avut neplacuta surpriza sa constat ca stransul curelei nu a avut efectul dorit. Din pacate scartaitul se aude acum chiar mai tare. E foarte adevarat ca dispare mai repede dupa ce se incalzeste motorul fata de inainte, dar asta nu ma incalzeste pe mine cu nimic. Daca inainte se auzea ca un greieras mic, acum se aude ca o roata de lemn de la o caruta de la tara... In fine, cel putin dispare mai repede...
Trebuie intradevar sa o pun pe o rampa neaparat. Masina functioneaza impecabil, numai chichitele astea de zgomote ma deranjeaza...
Sa fie orare de la rolele pe care sta cureaua?? Va trebui putin unse la butuc?
Trebuie intradevar sa o pun pe o rampa neaparat. Masina functioneaza impecabil, numai chichitele astea de zgomote ma deranjeaza...
Sa fie orare de la rolele pe care sta cureaua?? Va trebui putin unse la butuc?
Mitsu Colt 1.3 , 40.000Km, revizia facuta acum 2 luni si 1500 km rulati de atunci, nici un fel de probleme tehnice pana astazi....
Descriere defectiune:
-lipsa aproape totala putere motor(cu pedala de acceleratie la max. de abia urca lent in turatie si viteza)-refuza sa urce orice fel de panta
-bec "check engine aprins"
-relenti perfect, mers regulat motor (fara zgomote sau smucituri)
-refuza sa depaseasca 70km/h indiferent in ce treapta cu acceleratia la max, ambreiajul este ok,benzina ok, bujii, bobine ok
-am oprit motorul de cateva ori si l-am repornit dupa 15-30min dar prezinta aceleasi simptome
Orice sfat este binevenit.
Multumesc anticipat,
Sorin
Descriere defectiune:
-lipsa aproape totala putere motor(cu pedala de acceleratie la max. de abia urca lent in turatie si viteza)-refuza sa urce orice fel de panta
-bec "check engine aprins"
-relenti perfect, mers regulat motor (fara zgomote sau smucituri)
-refuza sa depaseasca 70km/h indiferent in ce treapta cu acceleratia la max, ambreiajul este ok,benzina ok, bujii, bobine ok
-am oprit motorul de cateva ori si l-am repornit dupa 15-30min dar prezinta aceleasi simptome
Orice sfat este binevenit.
Multumesc anticipat,
Sorin
sorin111...vezi sa nu fi scos cumva mufa aia de la filtrul de aer...eu am scos o data filtrul de aer...si am uitat sa mai pun mufa la loc...si de acolo mi sa aprins in bord check engine...! Pe urma abia mi-am dat seama... ce si cum...si de acuma la fiecare cum le umblu la masini ...ii rog sa imi reaminteasca...!
Chiar aseara ii ziceam unui coleg de forum...adica ligla...mai mult il intrebam...."stii de ce nu o sa lucrez niciodata la mitsubishi? ... pentru ca nu imi place sa fac treaba de mantuiala... " mai bine reamintesc cuiva ceva ce e importanat ... (coobra sper sa nu te simti ofensat ) ( p.s. : vezi ca daca nu trage poate nu trage aer ca-lumea...)
Chiar aseara ii ziceam unui coleg de forum...adica ligla...mai mult il intrebam...."stii de ce nu o sa lucrez niciodata la mitsubishi? ... pentru ca nu imi place sa fac treaba de mantuiala... " mai bine reamintesc cuiva ceva ce e importanat ... (coobra sper sa nu te simti ofensat ) ( p.s. : vezi ca daca nu trage poate nu trage aer ca-lumea...)
sunt foarte curios ce mufa o sa verifici.....asta apropo de cunoscut masina, sau citit ce si cum si cu cine vorbim.
VCN - tu ai diesel si ai debitmetru, aia e mufa, colegu' sorin are 1,3 benzina....nu are ce mufa sa verifice.
ceea ce s-a intamplat cu masina lui este ca a intrat in protectie, sau cum gasim pe forumurile de afara, in "limp mode".
calculatorul masinii a detectat o eroare, care o fii ea, poate fi si ce zice VooN, si prin limitarea turatiei si a vitezei maxime, protejeaza motorul.
trebuie vazut codul de eroare, remediata problema, sters codul si motorul va functiona normal.
VCN - tu ai diesel si ai debitmetru, aia e mufa, colegu' sorin are 1,3 benzina....nu are ce mufa sa verifice.
ceea ce s-a intamplat cu masina lui este ca a intrat in protectie, sau cum gasim pe forumurile de afara, in "limp mode".
calculatorul masinii a detectat o eroare, care o fii ea, poate fi si ce zice VooN, si prin limitarea turatiei si a vitezei maxime, protejeaza motorul.
trebuie vazut codul de eroare, remediata problema, sters codul si motorul va functiona normal.
In primul rand va multumesc mult celor care m-ati ajutat cu sfaturile voastre,este minunat cand cineva te ajuta. Senzatia ca nu esti singur este deosebita.
Treaba sta in felul urmator :
1.Pornit Mitsu la sfert de cheie, relenti stabil, totul OK mai putin becul "check engine" care a ramas aprins(pauza a fost de aprox 16 ore)
2.Am mers cu el cam 2-3 Km , motorul trage super bine,turatie OK,putere OK, nici un fel de probleme, pauza 5 min oprit motorul
3.Pornit motorul, se stinge si becul "check engine" si totul reintra in normal.
Totul pare usor ireal.....Voodoo....ceva. Mi-ar placea sa pot citi codul defectiunii memorate, dar deocamdata nu am aceasta posibilitate. Daca o sa aflu care a fost problema o sa postez aici. Ma framanta faptul ca daca mai face la fel nu am idee cum pot rezolva temporar problema pana la primul service.
Toate cele bune,
Sorin
Treaba sta in felul urmator :
1.Pornit Mitsu la sfert de cheie, relenti stabil, totul OK mai putin becul "check engine" care a ramas aprins(pauza a fost de aprox 16 ore)
2.Am mers cu el cam 2-3 Km , motorul trage super bine,turatie OK,putere OK, nici un fel de probleme, pauza 5 min oprit motorul
3.Pornit motorul, se stinge si becul "check engine" si totul reintra in normal.
Totul pare usor ireal.....Voodoo....ceva. Mi-ar placea sa pot citi codul defectiunii memorate, dar deocamdata nu am aceasta posibilitate. Daca o sa aflu care a fost problema o sa postez aici. Ma framanta faptul ca daca mai face la fel nu am idee cum pot rezolva temporar problema pana la primul service.
Toate cele bune,
Sorin
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori