Un eventual tuning la motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Vin Mai 25, 2007 10:57 am

QUOTE (LAV77)Filtrul ala care se potriveste in cutie e o porcarie. Se pune tot in cutiuta lui si se numeste ca e filtru aer sport. Frectie.....Nici un calut nu iti da in plus. Eu i-am rugat sa-mi modifice sistemul, sa dea jos cutia si sa faca un tronson de conducte pana in fata si sa pun acolo un filtru exterior...cu adevarat sport...oricat ar costa. Dar nici vorba sa vrea cei de la service.....Cica ar fi problema cu debitmetrul....nu inteleg de ce pentru ca el ramane acolo doar cutia pleaca...am facut chestia asta pe un vectra nou...muuult mai electronizat decat lanceru' si nu a avut nimic....ba mai si dadea un sunet bestial....

Filtrul sport nu da nimic in afara de sunet :wink:

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Mai 25, 2007 11:47 am

Laviniu, ala e un kit K&N, cod 69-6540.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Vin Mai 25, 2007 8:27 pm

QUOTE (Daniel)Filtrul sport nu da nimic in afara de sunet
E valabil la motoarele aspirate de capacitate mica. La turbo e altceva, dar si acolo cu grija - de exemplu au montat unii la Evo filtru sport K&N dupa care au scazut performantele.
In plus un filtru sport cu kit de curatare scuteste de achizitionarea repetata de filtru nou la fiecare revizie.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Mai 25, 2007 8:38 pm

Jeff, zicea cineva la-ntilnire acelasi lucru. Eu mi-am pus la R 21 aspirat si pe linga sunet, tragea de mai jos.

Avatar utilizator
Andrei Suzuki
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 03, 2007 11:59 pm

Mesaj de Andrei Suzuki » Sâm Mai 26, 2007 1:18 am

De acord.Si eu pe ignis am pus filtru conic si intr-adevar,pe langa sound,se simte ca parca e mai vioaie sub 2500 de ture. Si in plus,e mai comod sa il spal odata la 5000k (max) decat sa stau la fiecare revizie sa le schimb. Un kit de curatare care consta in "sampon" si ulei costa vreo 50 de lei,deci chiar merita.

Avatar utilizator
GeorgeR12
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:07 pm

Mesaj de GeorgeR12 » Lun Iun 04, 2007 12:37 am

QUOTE (LAV77)Filtrul ala care se potriveste in cutie e o porcarie. Se pune tot in cutiuta lui si se numeste ca e filtru aer sport. Frectie.....Nici un calut nu iti da in plus. Eu i-am rugat sa-mi modifice sistemul, sa dea jos cutia si sa faca un tronson de conducte pana in fata si sa pun acolo un filtru exterior...cu adevarat sport...oricat ar costa. Dar nici vorba sa vrea cei de la service.....Cica ar fi problema cu debitmetrul....nu inteleg de ce pentru ca el ramane acolo doar cutia pleaca...am facut chestia asta pe un vectra nou...muuult mai electronizat decat lanceru' si nu a avut nimic....ba mai si dadea un sunet bestial....
...daca filtrele sport chiar functioneaza,adica un 3-4 cp...,cred ca pt Lancer varianta este filtrul Ralliart cu un potential de 50% mai mic decat un filtru sport deoarece este montat tot in cutia lui si...in rest arata la fel cu orice filtru sport (in locul "hartiei" exista buretelul)+faptul ca poate fi spalat...

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iun 04, 2007 6:22 pm

Fiktrul ala de bagat in cutie are exact efectul unei frectii la un picior de lemn.

Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Lun Iun 04, 2007 8:59 pm

Nu stiu de ce va agitati atata pt un amarat de filtru sport, ca e bagat in cutie ca nu e bagat in cutie, oricum nu da nici un cal un plus, in afara de sunet nu da absolut nimic!!!

P.S. ma rafer doar la un filtru sport si nimic mai mult pus pe masina!

Avatar utilizator
GeorgeR12
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:07 pm

Mesaj de GeorgeR12 » Lun Iun 04, 2007 10:01 pm

...exact..

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Iun 05, 2007 11:05 am

Si io-ti demonstrez ca trage de la turatii mai joase. DOAR din filtru conic, fara altceva pus pe masina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator