Filtrul sport nu da nimic in afara de sunet
Un eventual tuning la motor
QUOTE (LAV77)Filtrul ala care se potriveste in cutie e o porcarie. Se pune tot in cutiuta lui si se numeste ca e filtru aer sport. Frectie.....Nici un calut nu iti da in plus. Eu i-am rugat sa-mi modifice sistemul, sa dea jos cutia si sa faca un tronson de conducte pana in fata si sa pun acolo un filtru exterior...cu adevarat sport...oricat ar costa. Dar nici vorba sa vrea cei de la service.....Cica ar fi problema cu debitmetrul....nu inteleg de ce pentru ca el ramane acolo doar cutia pleaca...am facut chestia asta pe un vectra nou...muuult mai electronizat decat lanceru' si nu a avut nimic....ba mai si dadea un sunet bestial....
Filtrul sport nu da nimic in afara de sunet
Filtrul sport nu da nimic in afara de sunet
QUOTE (Daniel)Filtrul sport nu da nimic in afara de sunet
E valabil la motoarele aspirate de capacitate mica. La turbo e altceva, dar si acolo cu grija - de exemplu au montat unii la Evo filtru sport K&N dupa care au scazut performantele.
In plus un filtru sport cu kit de curatare scuteste de achizitionarea repetata de filtru nou la fiecare revizie.
E valabil la motoarele aspirate de capacitate mica. La turbo e altceva, dar si acolo cu grija - de exemplu au montat unii la Evo filtru sport K&N dupa care au scazut performantele.
In plus un filtru sport cu kit de curatare scuteste de achizitionarea repetata de filtru nou la fiecare revizie.
- Andrei Suzuki
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mai 03, 2007 11:59 pm
De acord.Si eu pe ignis am pus filtru conic si intr-adevar,pe langa sound,se simte ca parca e mai vioaie sub 2500 de ture. Si in plus,e mai comod sa il spal odata la 5000k (max) decat sa stau la fiecare revizie sa le schimb. Un kit de curatare care consta in "sampon" si ulei costa vreo 50 de lei,deci chiar merita.
QUOTE (LAV77)Filtrul ala care se potriveste in cutie e o porcarie. Se pune tot in cutiuta lui si se numeste ca e filtru aer sport. Frectie.....Nici un calut nu iti da in plus. Eu i-am rugat sa-mi modifice sistemul, sa dea jos cutia si sa faca un tronson de conducte pana in fata si sa pun acolo un filtru exterior...cu adevarat sport...oricat ar costa. Dar nici vorba sa vrea cei de la service.....Cica ar fi problema cu debitmetrul....nu inteleg de ce pentru ca el ramane acolo doar cutia pleaca...am facut chestia asta pe un vectra nou...muuult mai electronizat decat lanceru' si nu a avut nimic....ba mai si dadea un sunet bestial....
...daca filtrele sport chiar functioneaza,adica un 3-4 cp...,cred ca pt Lancer varianta este filtrul Ralliart cu un potential de 50% mai mic decat un filtru sport deoarece este montat tot in cutia lui si...in rest arata la fel cu orice filtru sport (in locul "hartiei" exista buretelul)+faptul ca poate fi spalat...
...daca filtrele sport chiar functioneaza,adica un 3-4 cp...,cred ca pt Lancer varianta este filtrul Ralliart cu un potential de 50% mai mic decat un filtru sport deoarece este montat tot in cutia lui si...in rest arata la fel cu orice filtru sport (in locul "hartiei" exista buretelul)+faptul ca poate fi spalat...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori