Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Mar 05, 2009 12:38 pm

Foarte bine lucrat!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Joi Mar 05, 2009 1:01 pm

Multumesc maestre, ajuta la moral

Sa ne scuze si dom' Marty ca mai scapam cate una pe langa.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Mar 05, 2009 2:03 pm

QUOTE (VooN @ Mar 5 2009, 12:31 PM) Ie buni domle' Litex astia - mie mi-au cosmetizat 2 buc ceasuri cu cuc de n-au nici astia cu EVO
Pai da, eu i-am scris lu' nenea de la accesorii tot intreband de preturi pt. una-alta, la un moment dat vad ca s-a plictisit sa-mi raspunda.

As vrea totusi o treaba mai hi-tech, sa iau un display de se-nfige in OBD si sa-mi arate acolo tot ce trebuie.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Joi Mar 05, 2009 3:00 pm

Pai nu mai bine sa le cumperi din alta parte si gata? mai ales ca nu trebuie instalat nimic.
La inceput tot asa am incercat si eu , cu achizitiile, dar nu am primit raspus si am luat singur ce am avut nevoie.
Spor la up-grade !

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Mar 05, 2009 4:02 pm

QUOTE (VooN @ Mar 5 2009, 01:01 PM) Multumesc maestre, ajuta la moral

Sa ne scuze si dom' Marty ca mai scapam cate una pe langa.

Vreau sa-mi montez si eu ceasurile alea , unul sa-mi arate ora si altul sa fie pe post de busola.
Tare nu ?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Joi Mar 05, 2009 4:04 pm

QUOTE (fastcarjunkie @ Mar 5 2009, 02:03 PM) As vrea totusi o treaba mai hi-tech, sa iau un display de se-nfige in OBD si sa-mi arate acolo tot ce trebuie.
http://www.dashdaq.com/

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Vin Mar 06, 2009 12:30 pm

^^ multam fain de tot Jeff.

QUOTE (VooN @ Mar 5 2009, 03:00 PM) Pai nu mai bine sa le cumperi din alta parte si gata? mai ales ca nu trebuie instalat nimic.
La inceput tot asa am incercat si eu , cu achizitiile, dar nu am primit raspus si am luat singur ce am avut nevoie.
Spor la up-grade !
Pai ma interesau si niste componente OEM (tastatura pt. audio, cruise, etc.) si de-asta i-am intrebat. Auzi cica 4500 eur cruise control si audio (nici nu s-a obosit sa zica separat), doar pt. MMCS mi-a zis mai explicit cat costa fiecare add-on. Ma rog, sunt multe de povestit, poate in zilele ce urmeaza de ei depinde cat de mult povestesc.

Acum nu stiu daca e pe creier sau nu dar de cand cu ultima revizie parca nu mai trage.

In fine mie personal imi par neprofesionisti si asta in conditiile in care au cateva bube-n cap fata de mine (am vorbit despre problema respectiva cu ei) dar n-ai cu cine... Asta e, tara mea...

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Dum Iun 07, 2009 5:59 pm

Fusei cu masina in service vineri. Nu mai intra in marsarier. Resoft la cutie si acum e ok. Parca are si ceva zvic mai interesant.
Insa o problema mare e ca bascula de pe dreapta s-a indoit. Pare-se de la o groapa. Si masinuta asta chiar nu a luat atit de multe gropi. Ceea ce mi se pare dubios rau. Pentru ca daca se mai strica ceva la masinuta asta, zboara.
Intrebare: Daca jantele mele sint ok si nu indoite, casco poate sa comenteze ??

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mar Iun 09, 2009 12:14 pm

Azi dimineata iar s-a apucat de nebunii si nu a mai vrut sa intre in marsarier. Am fost si la casco si miine se baga masina in service pentru bascula si ce-o mai fi pe acolo si de vazut cutia de viteze.

Avatar utilizator
abunea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 15, 2009 12:05 pm

Mesaj de abunea » Lun Iun 15, 2009 1:20 pm

Sunt nou pe forum, dar imi permit sa va spun si eu o "aventura" cu service-ul din Expozitiei. Sun pentru o programare la revizie pt un Pajero Sport, imi spun sa vin la ora 6 seara, peste 2 zile. Perfect ma gandesc, rezolv rapid ca nu au ei chef de munca seara asa ca o nu o sa se lalaie.

Ajung acolo, baietii de la receptie ok, imi iau masina si ma invita la bar sus. Le-am spus sa imi schimbe si becul de la plafoniera, pentru ca se arsese si nu am gasit pe nicaieri unul care sa se potriveasca. Bineinteles, barul inchis...... In fine. Dupa vreo 30 min ma uit pe geam si nu facusera nimic la masina si nu era nici un mecanic in service. Cobor la receptie si ii intreb foarte calm de ce nu lucreaza nimeni de 30 min, la care mi se raspunde ca mecanicii sunt in pauza de la 6 la 7. De ce m-au programat atunci la 6 si nu la 7? In fine, trec si peste asta si nu le zic nimic.

Pe la 9 seara imi aduce devizul, 1200Ron. Nimic neasteptat in afara de costul becului de plafoniera 150Ron + 100 Ron manopera !!!! Pentru un amarat de bec de 5w. E si greseala mea ca nu am intrebat de pret de la inceput, dar nici nu mi-am inchipuit ca ma poate costa 250Ron un amarat de bec. Oricum nu aveam ce face, le-am batut obrazul dar am platit, eu le-am zis sa il schimbe si am fost fraier sa nu intreb cat costa.

Plec cu masina si pe la Piata Victoriei se aude un "poc" puternic moment in care masina nu mai trage. Se misca dar cu viteza melcului turbat, iar turbina se auzea de parca era un aspirator Rainbow

Dimineata la prima ora inapoi la service. Am incercat sa fiu cat de calm posibil si i-am explicat baiatului de la receptie ca am venit cu masina intreaga la revizie si am plecat cu ea bucati, asa ca vreau sa fie bagata in service si reparata. La care el mi-a explicat foarte superior ca trebuie sa platesc o constatare ca ei sa bage masina in service pentru investigatii........ deja imi venea sa ii fac monitorul guler. In fine, dupa un pic de scandal a acceptat sa o bage in service sa vada ce are. M-am uitat pe geam, dar au tras-o cu spatele spre mine asa ca nu am putut vedea ce i-au facut, dar in 10 min m-a chemat sa imi iau masina, care acum mergea cum trebuie. Baiatul mai lasase din aroganta si nu a mai pomenit nimic de bani ( deci clar a fost o buba provocata de ei ). Cand l-am intrebat ce a avut masina mi-a dat o explicatie care cred ca trebuie sa ramana in istoria gogosilor consilierilor de service: "evacuarea turbinei era aproape infundata cand am ajuns eu cu masina in service si, sa vezi coincidenta, chiar atunci cand am plecat s-a infundat complet". Nu a vrut cu nici un chip sa recunoasca care a fost problema reala si sincer mie mi s-a facut lehamite si nu am mai insistat. Acum citind pe forum imi dau seama ca probabil nu prinsesera un colier la intercooler sau ceva de genul. Dupa episodul asta am renuntat sa merg la service la ei si de acum sunt client Mitsubishi Ploiesti. Peste tot platesti, dar macar acolo te trateaza corect, pana la proba contrarie Eu am facut 2-3 revizii la ei si sunt multumit de cum am fost tratat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator