Service story
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (VooN @ Mar 5 2009, 12:31 PM) Ie buni domle' Litex astia - mie mi-au cosmetizat 2 buc ceasuri cu cuc de n-au nici astia cu EVO
Pai da, eu i-am scris lu' nenea de la accesorii tot intreband de preturi pt. una-alta, la un moment dat vad ca s-a plictisit sa-mi raspunda.
As vrea totusi o treaba mai hi-tech, sa iau un display de se-nfige in OBD si sa-mi arate acolo tot ce trebuie.
Pai da, eu i-am scris lu' nenea de la accesorii tot intreband de preturi pt. una-alta, la un moment dat vad ca s-a plictisit sa-mi raspunda.
As vrea totusi o treaba mai hi-tech, sa iau un display de se-nfige in OBD si sa-mi arate acolo tot ce trebuie.
QUOTE (fastcarjunkie @ Mar 5 2009, 02:03 PM) As vrea totusi o treaba mai hi-tech, sa iau un display de se-nfige in OBD si sa-mi arate acolo tot ce trebuie.
http://www.dashdaq.com/
http://www.dashdaq.com/
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
^^ multam fain de tot Jeff.
QUOTE (VooN @ Mar 5 2009, 03:00 PM) Pai nu mai bine sa le cumperi din alta parte si gata? mai ales ca nu trebuie instalat nimic.
La inceput tot asa am incercat si eu , cu achizitiile, dar nu am primit raspus si am luat singur ce am avut nevoie.
Spor la up-grade !
Pai ma interesau si niste componente OEM (tastatura pt. audio, cruise, etc.) si de-asta i-am intrebat. Auzi cica 4500 eur cruise control si audio (nici nu s-a obosit sa zica separat), doar pt. MMCS mi-a zis mai explicit cat costa fiecare add-on. Ma rog, sunt multe de povestit, poate in zilele ce urmeaza de ei depinde cat de mult povestesc.
Acum nu stiu daca e pe creier sau nu dar de cand cu ultima revizie parca nu mai trage.
In fine mie personal imi par neprofesionisti si asta in conditiile in care au cateva bube-n cap fata de mine (am vorbit despre problema respectiva cu ei) dar n-ai cu cine... Asta e, tara mea...
QUOTE (VooN @ Mar 5 2009, 03:00 PM) Pai nu mai bine sa le cumperi din alta parte si gata? mai ales ca nu trebuie instalat nimic.
La inceput tot asa am incercat si eu , cu achizitiile, dar nu am primit raspus si am luat singur ce am avut nevoie.
Spor la up-grade !
Pai ma interesau si niste componente OEM (tastatura pt. audio, cruise, etc.) si de-asta i-am intrebat. Auzi cica 4500 eur cruise control si audio (nici nu s-a obosit sa zica separat), doar pt. MMCS mi-a zis mai explicit cat costa fiecare add-on. Ma rog, sunt multe de povestit, poate in zilele ce urmeaza de ei depinde cat de mult povestesc.
Acum nu stiu daca e pe creier sau nu dar de cand cu ultima revizie parca nu mai trage.
In fine mie personal imi par neprofesionisti si asta in conditiile in care au cateva bube-n cap fata de mine (am vorbit despre problema respectiva cu ei) dar n-ai cu cine... Asta e, tara mea...
Fusei cu masina in service vineri. Nu mai intra in marsarier. Resoft la cutie si acum e ok. Parca are si ceva zvic mai interesant.
Insa o problema mare e ca bascula de pe dreapta s-a indoit. Pare-se de la o groapa. Si masinuta asta chiar nu a luat atit de multe gropi. Ceea ce mi se pare dubios rau. Pentru ca daca se mai strica ceva la masinuta asta, zboara.
Intrebare: Daca jantele mele sint ok si nu indoite, casco poate sa comenteze ??
Insa o problema mare e ca bascula de pe dreapta s-a indoit. Pare-se de la o groapa. Si masinuta asta chiar nu a luat atit de multe gropi. Ceea ce mi se pare dubios rau. Pentru ca daca se mai strica ceva la masinuta asta, zboara.
Intrebare: Daca jantele mele sint ok si nu indoite, casco poate sa comenteze ??
Sunt nou pe forum, dar imi permit sa va spun si eu o "aventura" cu service-ul din Expozitiei. Sun pentru o programare la revizie pt un Pajero Sport, imi spun sa vin la ora 6 seara, peste 2 zile. Perfect ma gandesc, rezolv rapid ca nu au ei chef de munca seara asa ca o nu o sa se lalaie.
Ajung acolo, baietii de la receptie ok, imi iau masina si ma invita la bar sus. Le-am spus sa imi schimbe si becul de la plafoniera, pentru ca se arsese si nu am gasit pe nicaieri unul care sa se potriveasca. Bineinteles, barul inchis...... In fine. Dupa vreo 30 min ma uit pe geam si nu facusera nimic la masina si nu era nici un mecanic in service. Cobor la receptie si ii intreb foarte calm de ce nu lucreaza nimeni de 30 min, la care mi se raspunde ca mecanicii sunt in pauza de la 6 la 7. De ce m-au programat atunci la 6 si nu la 7? In fine, trec si peste asta si nu le zic nimic.
Pe la 9 seara imi aduce devizul, 1200Ron. Nimic neasteptat in afara de costul becului de plafoniera 150Ron + 100 Ron manopera !!!! Pentru un amarat de bec de 5w. E si greseala mea ca nu am intrebat de pret de la inceput, dar nici nu mi-am inchipuit ca ma poate costa 250Ron un amarat de bec. Oricum nu aveam ce face, le-am batut obrazul dar am platit, eu le-am zis sa il schimbe si am fost fraier sa nu intreb cat costa.
Plec cu masina si pe la Piata Victoriei se aude un "poc" puternic moment in care masina nu mai trage. Se misca dar cu viteza melcului turbat, iar turbina se auzea de parca era un aspirator Rainbow
Dimineata la prima ora inapoi la service. Am incercat sa fiu cat de calm posibil si i-am explicat baiatului de la receptie ca am venit cu masina intreaga la revizie si am plecat cu ea bucati, asa ca vreau sa fie bagata in service si reparata. La care el mi-a explicat foarte superior ca trebuie sa platesc o constatare ca ei sa bage masina in service pentru investigatii........ deja imi venea sa ii fac monitorul guler. In fine, dupa un pic de scandal a acceptat sa o bage in service sa vada ce are. M-am uitat pe geam, dar au tras-o cu spatele spre mine asa ca nu am putut vedea ce i-au facut, dar in 10 min m-a chemat sa imi iau masina, care acum mergea cum trebuie. Baiatul mai lasase din aroganta si nu a mai pomenit nimic de bani ( deci clar a fost o buba provocata de ei ). Cand l-am intrebat ce a avut masina mi-a dat o explicatie care cred ca trebuie sa ramana in istoria gogosilor consilierilor de service: "evacuarea turbinei era aproape infundata cand am ajuns eu cu masina in service si, sa vezi coincidenta, chiar atunci cand am plecat s-a infundat complet". Nu a vrut cu nici un chip sa recunoasca care a fost problema reala si sincer mie mi s-a facut lehamite si nu am mai insistat. Acum citind pe forum imi dau seama ca probabil nu prinsesera un colier la intercooler sau ceva de genul. Dupa episodul asta am renuntat sa merg la service la ei si de acum sunt client Mitsubishi Ploiesti. Peste tot platesti, dar macar acolo te trateaza corect, pana la proba contrarie Eu am facut 2-3 revizii la ei si sunt multumit de cum am fost tratat.
Ajung acolo, baietii de la receptie ok, imi iau masina si ma invita la bar sus. Le-am spus sa imi schimbe si becul de la plafoniera, pentru ca se arsese si nu am gasit pe nicaieri unul care sa se potriveasca. Bineinteles, barul inchis...... In fine. Dupa vreo 30 min ma uit pe geam si nu facusera nimic la masina si nu era nici un mecanic in service. Cobor la receptie si ii intreb foarte calm de ce nu lucreaza nimeni de 30 min, la care mi se raspunde ca mecanicii sunt in pauza de la 6 la 7. De ce m-au programat atunci la 6 si nu la 7? In fine, trec si peste asta si nu le zic nimic.
Pe la 9 seara imi aduce devizul, 1200Ron. Nimic neasteptat in afara de costul becului de plafoniera 150Ron + 100 Ron manopera !!!! Pentru un amarat de bec de 5w. E si greseala mea ca nu am intrebat de pret de la inceput, dar nici nu mi-am inchipuit ca ma poate costa 250Ron un amarat de bec. Oricum nu aveam ce face, le-am batut obrazul dar am platit, eu le-am zis sa il schimbe si am fost fraier sa nu intreb cat costa.
Plec cu masina si pe la Piata Victoriei se aude un "poc" puternic moment in care masina nu mai trage. Se misca dar cu viteza melcului turbat, iar turbina se auzea de parca era un aspirator Rainbow
Dimineata la prima ora inapoi la service. Am incercat sa fiu cat de calm posibil si i-am explicat baiatului de la receptie ca am venit cu masina intreaga la revizie si am plecat cu ea bucati, asa ca vreau sa fie bagata in service si reparata. La care el mi-a explicat foarte superior ca trebuie sa platesc o constatare ca ei sa bage masina in service pentru investigatii........ deja imi venea sa ii fac monitorul guler. In fine, dupa un pic de scandal a acceptat sa o bage in service sa vada ce are. M-am uitat pe geam, dar au tras-o cu spatele spre mine asa ca nu am putut vedea ce i-au facut, dar in 10 min m-a chemat sa imi iau masina, care acum mergea cum trebuie. Baiatul mai lasase din aroganta si nu a mai pomenit nimic de bani ( deci clar a fost o buba provocata de ei ). Cand l-am intrebat ce a avut masina mi-a dat o explicatie care cred ca trebuie sa ramana in istoria gogosilor consilierilor de service: "evacuarea turbinei era aproape infundata cand am ajuns eu cu masina in service si, sa vezi coincidenta, chiar atunci cand am plecat s-a infundat complet". Nu a vrut cu nici un chip sa recunoasca care a fost problema reala si sincer mie mi s-a facut lehamite si nu am mai insistat. Acum citind pe forum imi dau seama ca probabil nu prinsesera un colier la intercooler sau ceva de genul. Dupa episodul asta am renuntat sa merg la service la ei si de acum sunt client Mitsubishi Ploiesti. Peste tot platesti, dar macar acolo te trateaza corect, pana la proba contrarie Eu am facut 2-3 revizii la ei si sunt multumit de cum am fost tratat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori