Chiptuning by Flashtuning SRL

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Sâm Feb 28, 2009 6:57 pm

NeGrutzY: mare lucru nu castigi, poate un calutz din admisie si sunetul mai profund, la fel si cu bujiile, cu sau fara chiptuning. Motoarele mici aspirate nu au pretentii la care sa nu faca fatza filtrul stock sau bujiile originale. Singurul lucru care ar mai putea ajuta putin ar fi o evacuare fara catalizator, dar deja apar alte probleme, plus clasa de poluare.
Cristibna: nu m-ai incurcat, vizita la Bucuresti ramane oricum valabila, mai sunt doritori si de pe alte forumuri. Apreciez ca m-ai anuntat

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Feb 28, 2009 8:58 pm

Asteptam raspunsul privin explicatia pentru ce insemna buji "reci".
RacingCode seteaza foarte bine astfel incat masinile sa corespunda la RAR la noxe fara catalizator.
Masini modificate de noi au fost supuse pe drumurile publice unor cotroale foarte dure ale politiei cu RAR si Primarie fara a [utea fi acuzate ca incalca normele de noxe si sunet desi aveau esapamente libere.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Sâm Feb 28, 2009 10:22 pm

Sebastian, am explicat deja, daca vrei sa insisti cu bujiile tale suna-ma te rog, ai numarul meu. Topicul reprezinta oferta noastra de chiptuning, as dori sa ramanem pe subiect.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 01, 2009 2:45 am

QUOTE (NeGrutzY @ Feb 28 2009, 09:27 AM) Cristi, decat sa dai o caruta de bani pe bujiile de CZT mai bine te-ai uita la NGK sau DENSO care au modele speciale pentru al nostru motor.

La Denso ai asa: DENSO IRIDIUM POWER cu codul: IKH20 iar ca pret, este de 57 euro setul de 4, livrarea 10-14 zile, made in Japana, import USA.

Am intrebat eu acum cateva zile pe site la www.srz.ro care aduc la noi in tara.

E ok pretul la bujiile alea, daca e nevoie...imi pun si eu, insa din ce zice Jeff nu pare sa fie neaparata nevoie.
Oricum am vazut prea tarziu postul tau si deja le-am schimbat la mcar, dar am pus normale si nu de CZT.
Nu era neaparata nevoie sa fie schimbate...
Ideea cu schimbatul bujiilor a pornit de la faptul ca a inceput sa-mi joace relantiul la rece si asta pana se incalzeste putin.
Sa fii si tu atent la tine si sa-mi zici daca observi ceva similar...
Imi e teama sa nu fie vreo problema la copul clapeta, joc, ceva...
Nu e decat 190 euro la colt...la lancerul vechi 1.6 e 1100 euro...

srz.ro ?
Astia cine mai sunt ?
Dupa faza cu arcurile m-am cam lecuit sa mai comand ceva prin comerciantii astia ai nostri...

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Dum Mar 01, 2009 10:35 am

QUOTE (Cristi @ Mar 1 2009, 02:45 AM) Ideea cu schimbatul bujiilor a pornit de la faptul ca a inceput sa-mi joace relantiul la rece si asta pana se incalzeste putin.
Sa fii si tu atent la tine si sa-mi zici daca observi ceva similar...
Imi e teama sa nu fie vreo problema la copul clapeta, joc, ceva...

DA, si la mine joaca relantiul cand e rece si cand e pe socul automat, adica mai turata. Din ce stiu eu, da, e ceva legat de corpul clapeta, dar nu neparat defect, ci e posibil sa fie inbacsit (deh.. jegu de la noi). Ai putea sa incerci sa faci o curatare a admisiei cum am mai facut si eu si tu prin primavara-vara la mcar sa vezi daca mai face dupa. Am un coleg la munca cu un Golf 4 pe benzina si la el facea la fel (la el era destul de naspa, adica variatia era de 5-700 de ture, la noi e mult mai mica), dar dupa o curatare a admisiei si-a revenit la normal.

srz.ro nu ii cunosc, de ei am dat cand am cautat cine aduce bujiile alea la noi.

Negry.

L.E. scuze Jeff de off-topicuri-uri, si ca sa nu fiu total pe langa mi-am pus gume noi ca sa punem in valoare crestrea de putere.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Dum Mar 01, 2009 11:30 am

Gumele noi ajuta doar daca au aderenta mai buna sau sunt mai usoare (pentru fanatici recomand Michelin Pilot Sport 2 )
Cat timp subiectul are legatura cu cresterea de performanta, e totul perfect

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 01, 2009 12:35 pm

Continui sa fiu offtopic cu relantiul dar promit sa fie ultimul.
Nu te mai vad deloc online sa mai vorbim.

QUOTE (NeGrutzY @ Mar 1 2009, 10:35 AM) DA, si la mine joaca relantiul cand e rece si cand e pe socul automat, adica mai turata.
Corect!

QUOTE (NeGrutzY @ Mar 1 2009, 10:35 AM) Din ce stiu eu, da, e ceva legat de corpul clapeta, dar nu neparat defect, ci e posibil sa fie inbacsit (deh.. jegu de la noi). Ai putea sa incerci sa faci o curatare a admisiei cum am mai facut si eu si tu prin primavara-vara la mcar sa vezi daca mai face dupa.
Am curatat admisia si a facut la fel.
Am mai curatat-o ieri din nou, ramane de vazut daca mai face.
Oricum daca era corpul clapeta, ar fi facut si la cald, nu numai la rece.

Cobor sa-i pun rotile de vara sa nu ma gaseasca Jeff cu rotile de iarna ca e rusine.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 01, 2009 12:42 pm

QUOTE (Jeff @ Mar 1 2009, 11:30 AM) ...(pentru fanatici recomand Michelin Pilot Sport 2 )
...

S-a notat!

Jeff, de "Kit admisie SIMOTA carbon Universal " ce zici ?
http://www.srz.ro/pagini/Kituri%20admsi ... %20CAI.htm

Ti-am zis ca vreau un filtru mai bun decat K&N, insa in afara de doua modele ale lor, special pentru colt, nu mai gasesc.
Si m-am orientat catre Simota, am vazut poza cu el...e universal dar pare sa fie adaptabil la colt.
Ce parere ai de filtrul asta ?
Ai alte propuneri ?

Poate ca filtrul stock e suficient pentru un aspirat, dar la colt, un filtru K&N de exemplu, se cunoaste foarte bine, in bine.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Dum Mar 01, 2009 1:01 pm

As veni si eu la sesiunea de instalat driveri macar sa cunosc lumea, se poate?

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Dum Mar 01, 2009 3:13 pm

@ fastcarjunkie: Normal ca poti veni, nu cred ca s-ar supara nimeni sa aiba un Evo X prin preajma alaturi de fericitul posesor.

@Jeff: Mi-am pus pe masina GoodYear Eagle F1 GSD3 eu zic ca merg

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori