Chiptuning by Flashtuning SRL
NeGrutzY: mare lucru nu castigi, poate un calutz din admisie si sunetul mai profund, la fel si cu bujiile, cu sau fara chiptuning. Motoarele mici aspirate nu au pretentii la care sa nu faca fatza filtrul stock sau bujiile originale. Singurul lucru care ar mai putea ajuta putin ar fi o evacuare fara catalizator, dar deja apar alte probleme, plus clasa de poluare.
Cristibna: nu m-ai incurcat, vizita la Bucuresti ramane oricum valabila, mai sunt doritori si de pe alte forumuri. Apreciez ca m-ai anuntat
Cristibna: nu m-ai incurcat, vizita la Bucuresti ramane oricum valabila, mai sunt doritori si de pe alte forumuri. Apreciez ca m-ai anuntat
Asteptam raspunsul privin explicatia pentru ce insemna buji "reci".
RacingCode seteaza foarte bine astfel incat masinile sa corespunda la RAR la noxe fara catalizator.
Masini modificate de noi au fost supuse pe drumurile publice unor cotroale foarte dure ale politiei cu RAR si Primarie fara a [utea fi acuzate ca incalca normele de noxe si sunet desi aveau esapamente libere.
RacingCode seteaza foarte bine astfel incat masinile sa corespunda la RAR la noxe fara catalizator.
Masini modificate de noi au fost supuse pe drumurile publice unor cotroale foarte dure ale politiei cu RAR si Primarie fara a [utea fi acuzate ca incalca normele de noxe si sunet desi aveau esapamente libere.
QUOTE (NeGrutzY @ Feb 28 2009, 09:27 AM) Cristi, decat sa dai o caruta de bani pe bujiile de CZT mai bine te-ai uita la NGK sau DENSO care au modele speciale pentru al nostru motor.
La Denso ai asa: DENSO IRIDIUM POWER cu codul: IKH20 iar ca pret, este de 57 euro setul de 4, livrarea 10-14 zile, made in Japana, import USA.
Am intrebat eu acum cateva zile pe site la www.srz.ro care aduc la noi in tara.
E ok pretul la bujiile alea, daca e nevoie...imi pun si eu, insa din ce zice Jeff nu pare sa fie neaparata nevoie.
Oricum am vazut prea tarziu postul tau si deja le-am schimbat la mcar, dar am pus normale si nu de CZT.
Nu era neaparata nevoie sa fie schimbate...
Ideea cu schimbatul bujiilor a pornit de la faptul ca a inceput sa-mi joace relantiul la rece si asta pana se incalzeste putin.
Sa fii si tu atent la tine si sa-mi zici daca observi ceva similar...
Imi e teama sa nu fie vreo problema la copul clapeta, joc, ceva...
Nu e decat 190 euro la colt...la lancerul vechi 1.6 e 1100 euro...
srz.ro ?
Astia cine mai sunt ?
Dupa faza cu arcurile m-am cam lecuit sa mai comand ceva prin comerciantii astia ai nostri...
La Denso ai asa: DENSO IRIDIUM POWER cu codul: IKH20 iar ca pret, este de 57 euro setul de 4, livrarea 10-14 zile, made in Japana, import USA.
Am intrebat eu acum cateva zile pe site la www.srz.ro care aduc la noi in tara.
E ok pretul la bujiile alea, daca e nevoie...imi pun si eu, insa din ce zice Jeff nu pare sa fie neaparata nevoie.
Oricum am vazut prea tarziu postul tau si deja le-am schimbat la mcar, dar am pus normale si nu de CZT.
Nu era neaparata nevoie sa fie schimbate...
Ideea cu schimbatul bujiilor a pornit de la faptul ca a inceput sa-mi joace relantiul la rece si asta pana se incalzeste putin.
Sa fii si tu atent la tine si sa-mi zici daca observi ceva similar...
Imi e teama sa nu fie vreo problema la copul clapeta, joc, ceva...
Nu e decat 190 euro la colt...la lancerul vechi 1.6 e 1100 euro...
srz.ro ?
Astia cine mai sunt ?
Dupa faza cu arcurile m-am cam lecuit sa mai comand ceva prin comerciantii astia ai nostri...
QUOTE (Cristi @ Mar 1 2009, 02:45 AM) Ideea cu schimbatul bujiilor a pornit de la faptul ca a inceput sa-mi joace relantiul la rece si asta pana se incalzeste putin.
Sa fii si tu atent la tine si sa-mi zici daca observi ceva similar...
Imi e teama sa nu fie vreo problema la copul clapeta, joc, ceva...
DA, si la mine joaca relantiul cand e rece si cand e pe socul automat, adica mai turata. Din ce stiu eu, da, e ceva legat de corpul clapeta, dar nu neparat defect, ci e posibil sa fie inbacsit (deh.. jegu de la noi). Ai putea sa incerci sa faci o curatare a admisiei cum am mai facut si eu si tu prin primavara-vara la mcar sa vezi daca mai face dupa. Am un coleg la munca cu un Golf 4 pe benzina si la el facea la fel (la el era destul de naspa, adica variatia era de 5-700 de ture, la noi e mult mai mica), dar dupa o curatare a admisiei si-a revenit la normal.
srz.ro nu ii cunosc, de ei am dat cand am cautat cine aduce bujiile alea la noi.
Negry.
L.E. scuze Jeff de off-topicuri-uri, si ca sa nu fiu total pe langa mi-am pus gume noi ca sa punem in valoare crestrea de putere.
Sa fii si tu atent la tine si sa-mi zici daca observi ceva similar...
Imi e teama sa nu fie vreo problema la copul clapeta, joc, ceva...
DA, si la mine joaca relantiul cand e rece si cand e pe socul automat, adica mai turata. Din ce stiu eu, da, e ceva legat de corpul clapeta, dar nu neparat defect, ci e posibil sa fie inbacsit (deh.. jegu de la noi). Ai putea sa incerci sa faci o curatare a admisiei cum am mai facut si eu si tu prin primavara-vara la mcar sa vezi daca mai face dupa. Am un coleg la munca cu un Golf 4 pe benzina si la el facea la fel (la el era destul de naspa, adica variatia era de 5-700 de ture, la noi e mult mai mica), dar dupa o curatare a admisiei si-a revenit la normal.
srz.ro nu ii cunosc, de ei am dat cand am cautat cine aduce bujiile alea la noi.
Negry.
L.E. scuze Jeff de off-topicuri-uri, si ca sa nu fiu total pe langa mi-am pus gume noi ca sa punem in valoare crestrea de putere.
Continui sa fiu offtopic cu relantiul dar promit sa fie ultimul.
Nu te mai vad deloc online sa mai vorbim.
QUOTE (NeGrutzY @ Mar 1 2009, 10:35 AM) DA, si la mine joaca relantiul cand e rece si cand e pe socul automat, adica mai turata.
Corect!
QUOTE (NeGrutzY @ Mar 1 2009, 10:35 AM) Din ce stiu eu, da, e ceva legat de corpul clapeta, dar nu neparat defect, ci e posibil sa fie inbacsit (deh.. jegu de la noi). Ai putea sa incerci sa faci o curatare a admisiei cum am mai facut si eu si tu prin primavara-vara la mcar sa vezi daca mai face dupa.
Am curatat admisia si a facut la fel.
Am mai curatat-o ieri din nou, ramane de vazut daca mai face.
Oricum daca era corpul clapeta, ar fi facut si la cald, nu numai la rece.
Cobor sa-i pun rotile de vara sa nu ma gaseasca Jeff cu rotile de iarna ca e rusine.
Nu te mai vad deloc online sa mai vorbim.
QUOTE (NeGrutzY @ Mar 1 2009, 10:35 AM) DA, si la mine joaca relantiul cand e rece si cand e pe socul automat, adica mai turata.
Corect!
QUOTE (NeGrutzY @ Mar 1 2009, 10:35 AM) Din ce stiu eu, da, e ceva legat de corpul clapeta, dar nu neparat defect, ci e posibil sa fie inbacsit (deh.. jegu de la noi). Ai putea sa incerci sa faci o curatare a admisiei cum am mai facut si eu si tu prin primavara-vara la mcar sa vezi daca mai face dupa.
Am curatat admisia si a facut la fel.
Am mai curatat-o ieri din nou, ramane de vazut daca mai face.
Oricum daca era corpul clapeta, ar fi facut si la cald, nu numai la rece.
Cobor sa-i pun rotile de vara sa nu ma gaseasca Jeff cu rotile de iarna ca e rusine.
QUOTE (Jeff @ Mar 1 2009, 11:30 AM) ...(pentru fanatici recomand Michelin Pilot Sport 2 )
...
S-a notat!
Jeff, de "Kit admisie SIMOTA carbon Universal " ce zici ?
http://www.srz.ro/pagini/Kituri%20admsi ... %20CAI.htm
Ti-am zis ca vreau un filtru mai bun decat K&N, insa in afara de doua modele ale lor, special pentru colt, nu mai gasesc.
Si m-am orientat catre Simota, am vazut poza cu el...e universal dar pare sa fie adaptabil la colt.
Ce parere ai de filtrul asta ?
Ai alte propuneri ?
Poate ca filtrul stock e suficient pentru un aspirat, dar la colt, un filtru K&N de exemplu, se cunoaste foarte bine, in bine.
...
S-a notat!
Jeff, de "Kit admisie SIMOTA carbon Universal " ce zici ?
http://www.srz.ro/pagini/Kituri%20admsi ... %20CAI.htm
Ti-am zis ca vreau un filtru mai bun decat K&N, insa in afara de doua modele ale lor, special pentru colt, nu mai gasesc.
Si m-am orientat catre Simota, am vazut poza cu el...e universal dar pare sa fie adaptabil la colt.
Ce parere ai de filtrul asta ?
Ai alte propuneri ?
Poate ca filtrul stock e suficient pentru un aspirat, dar la colt, un filtru K&N de exemplu, se cunoaste foarte bine, in bine.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori