Chiptuning benzina Mitsubishi Colt, Lancer, Pajero, Carisma

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Ian 29, 2009 10:19 am

On topic, please!

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mie Feb 18, 2009 7:16 pm

Noua grila de preturi valabila pe acest forum pentru chiptuning modele Mitsubishi:

Colt 1.1 75 CP
Colt 1.3 M/T 95 CP
Colt 1.5 109 CP
Colt 1.5 DI-D 95 CP

Pret: 250 euro
-----------------------------------------

Colt CZT 1.5i Turbo 150cp

Pret: 300 euro
-----------------------------------------

Carisma 1.6i 100CP
Carisma 1.8 GDI 125CP
Carisma 1.9 DI-D 102CP

Pret: 250 euro
-----------------------------------------

Lancer Clasic 1.6i 98CP
Lancer Clasic 2.0i 16V 136cp
Lancer 1.5 M/T 109 CP
Lancer 1.5 A/T 109 CP
Lancer 1.8 143 CP
Lancer 1.8 CVT 143 CP

Pret: 250 euro
-----------------------------------------

Lancer 2.0 DI-D 140 CP

Pret: 300 euro
-----------------------------------------

Lancer EVO 9 2.0i Turbo 280cp
Lancer EVO 10 2.0i turbo 295cp

Pret: 650 euro
-----------------------------------------

Outlander 2.4 MIVEC

Pret: 250 euro
-----------------------------------------

Outlander 2.0 DI-D 140 CP
Outlander 2.2 DI-D 156 CP

Pret: 350 euro
-----------------------------------------

1. Pentru masini dotate cu motoare Otto aspirate:

* putere mai mare cu pana la 10% din valoarea initiala
* un raspuns imbunatatit al motorului la apasarea pedalei de acceleratie

2. Pentru masinile dotate cu motoare Otto turbo:

* putere mai mare cu pana la 25%
* pana la 25% mai mult cuplu

3. Pentru masinile echipate cu motoare Turbo Diesel:

* cu pana la 30% mai multa putere si cuplu
* consumul de carburant redus in cazurile de exploatare normale

Oferta valabila pe termen limitat.

Telefon: 0751-194.100 YM: obdtuning, daca aveti si alte intrebari.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mie Feb 25, 2009 12:37 am

Un grafic cu valorile pe care le-am obtinut la Evo X prin resoftare:

[attachment=2918:dyno_evox_800_600.gif]

O sa revin si cu cateva grafice pentru EVO 9 cu mai multe tipuri de modificari: soft & hard.
Fişiere ataşate
dyno_evox_800_600.gif
dyno_evox_800_600.gif (275.66 KiB) Vizualizat de 2442 ori

Avatar utilizator
AUM
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 25, 2009 2:05 am

Mesaj de AUM » Mie Feb 25, 2009 2:08 am

Masurarea s-a facut de voi sau este copiata de la alti tuneri de pe net ?

Daca exista in dotare un dyno 4x4 ma intereseaza si pe mine un cost pentru o masurare.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Feb 25, 2009 10:42 am

Lasand deoparte izul sarcatic al intrebarii tale, doresc sa informez lumea ca RACINGCODE a importat un stand 4x4 pe care urmeaza sa-l monteze in scurt timp la noul sediu.
Este un stand nou, model nou, cu foarte multe optiuni activate, cu franare.
Standul este deja lanoi de cca 10zile, pretul pentru o masurare simpla la un 4x4 fiind in jurul a 100euro la cursul zilei.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mie Feb 25, 2009 11:22 am

QUOTE (AUM @ Feb 25 2009, 02:08 AM) Masurarea s-a facut de voi sau este copiata de la alti tuneri de pe net ?

Daca exista in dotare un dyno 4x4 ma intereseaza si pe mine un cost pentru o masurare.

Poza este facuta chiar de noi pe standul firmei cu care colaboram din Singapore si cu care modificam aceste modele japoneze: Mistubishi, Subaru, Honda si Mazda.

Pentru a confirma spusele mele voi posta grafice si cu alte masini masurate de noi pe standul dyno 4x4 (marca Dimsport). Modelul acesta de dyno il puteti gasi pe site-ul firmei Dimsport la adresa: http://web.dimsport.com/dynorace/dynoraceindex.php

Sebastian se poate sa nu il recunosti pe Ceky, colegul meu?
[attachment=2936:P1000061.jpg]
[attachment=2937:P1000156.jpg]

Sa stii ca si noi lucram cu tuneri din Asia si dupa cum vezi chiar la ei acasa.

Cam asa arata un bord atunci cand se fac masuratori:
[attachment=2935:P1000072.jpg]
[attachment=2934:P1000074.jpg]

Si pentru cine nu crede ca putem scoate din 2.0TFSI 200CP mai mult de 250CP, dovada este mai jos:
[attachment=2932:P1000193.jpg]
[attachment=2933:P1000208.jpg]
Fişiere ataşate
P1000156.jpg
P1000156.jpg (191.29 KiB) Vizualizat de 2459 ori
P1000061.jpg
P1000061.jpg (132.39 KiB) Vizualizat de 2462 ori
P1000072.jpg
P1000072.jpg (165.95 KiB) Vizualizat de 2466 ori
P1000074.jpg
P1000074.jpg (193.56 KiB) Vizualizat de 2449 ori
P1000208.jpg
P1000208.jpg (220.73 KiB) Vizualizat de 2453 ori
P1000193.jpg
P1000193.jpg (203.31 KiB) Vizualizat de 2457 ori
P1000114.gif
P1000114.gif (270.05 KiB) Vizualizat de 2429 ori
P1000083.jpg
P1000083.jpg (144.21 KiB) Vizualizat de 2423 ori
P1000082.jpg
P1000082.jpg (161.68 KiB) Vizualizat de 2431 ori

Avatar utilizator
AUM
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 25, 2009 2:05 am

Mesaj de AUM » Mie Feb 25, 2009 3:40 pm

Sa inteleg ca aveti si voi aceste scule aici ?
Sau poate nu sunt necesare.

*************************************

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Joi Feb 26, 2009 9:39 am

AUM=SKN-Tuning nu puteai sa-ti vezi de treaba? Chiar va deranjeaza ca altii pot face mai multe modele de masini decat voi? Oricum meseriasa politica voastra de marketing si ma bucur sa vad ca noi tunerii astia mici (asa cum ne numiti voi) suntem considerati o concurenta serioasa pentru brandul voastru.

In afara de standul dyno 4x4, pe care nu ne-am permis sa il cumparam deoarece in Romania clientul nu aprecizeaza calitatea si valoarea serviciilor, restul de scule le avem poate chiar mai multe decat voi. Am preferat sa cheltuim banii pe console de tuning si specializare, nu in marketing asa cum o face SKN Romania. Dimsport Romania, spre deosebire de SKN Romania, produce si comercializeaza file modificate si nu face copy/paste ca voi.

Din pozele postate mai sus se poate vedea ca acolo unde noi nu am stiut am apelat la firme specializate in marcile japoneze. In fiecare an se merge direct la ei pentru cateva saptamanii de specializare si schimb de experienta. Poate ar trebui sa va dea de gandit acest lucru si in loc sa pierdeti timpul pe forumuri cu flame-uri si marketing de 2 lei ar trebui sa va consumati resursele prin alta parte.

Firma Dimsport nu produce decat softuri de tuning, modificarile hardware le facem in colaborare cu alte firme. Preferam sa nu facem experimente pe masinile clientilor. In plus de asta, aprox. 98% din clientii nostri nu sunt raceri sau vor masini de competitie

Rog moderatorii sa mute discutia in topicul SKN-Tuning, aici nu au ce cauta aceste discutii.


Va multumesc.

P.S. am sa postez cand ajung la birou si graficul pentru acel Subaru WRX postat mai sus.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Joi Feb 26, 2009 11:09 am

Hai ca v-ati facut o reclama unul celuilalt de o sa aveti clienti de pe forumul asta GARLA !

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Feb 26, 2009 11:53 am

Doc , sambata aveti program? Si tot acolo aveti sediul?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori