Chiptuning benzina Mitsubishi Colt, Lancer, Pajero, Carisma
Noua grila de preturi valabila pe acest forum pentru chiptuning modele Mitsubishi:
Colt 1.1 75 CP
Colt 1.3 M/T 95 CP
Colt 1.5 109 CP
Colt 1.5 DI-D 95 CP
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Colt CZT 1.5i Turbo 150cp
Pret: 300 euro
-----------------------------------------
Carisma 1.6i 100CP
Carisma 1.8 GDI 125CP
Carisma 1.9 DI-D 102CP
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Lancer Clasic 1.6i 98CP
Lancer Clasic 2.0i 16V 136cp
Lancer 1.5 M/T 109 CP
Lancer 1.5 A/T 109 CP
Lancer 1.8 143 CP
Lancer 1.8 CVT 143 CP
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Lancer 2.0 DI-D 140 CP
Pret: 300 euro
-----------------------------------------
Lancer EVO 9 2.0i Turbo 280cp
Lancer EVO 10 2.0i turbo 295cp
Pret: 650 euro
-----------------------------------------
Outlander 2.4 MIVEC
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Outlander 2.0 DI-D 140 CP
Outlander 2.2 DI-D 156 CP
Pret: 350 euro
-----------------------------------------
1. Pentru masini dotate cu motoare Otto aspirate:
* putere mai mare cu pana la 10% din valoarea initiala
* un raspuns imbunatatit al motorului la apasarea pedalei de acceleratie
2. Pentru masinile dotate cu motoare Otto turbo:
* putere mai mare cu pana la 25%
* pana la 25% mai mult cuplu
3. Pentru masinile echipate cu motoare Turbo Diesel:
* cu pana la 30% mai multa putere si cuplu
* consumul de carburant redus in cazurile de exploatare normale
Oferta valabila pe termen limitat.
Telefon: 0751-194.100 YM: obdtuning, daca aveti si alte intrebari.
Colt 1.1 75 CP
Colt 1.3 M/T 95 CP
Colt 1.5 109 CP
Colt 1.5 DI-D 95 CP
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Colt CZT 1.5i Turbo 150cp
Pret: 300 euro
-----------------------------------------
Carisma 1.6i 100CP
Carisma 1.8 GDI 125CP
Carisma 1.9 DI-D 102CP
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Lancer Clasic 1.6i 98CP
Lancer Clasic 2.0i 16V 136cp
Lancer 1.5 M/T 109 CP
Lancer 1.5 A/T 109 CP
Lancer 1.8 143 CP
Lancer 1.8 CVT 143 CP
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Lancer 2.0 DI-D 140 CP
Pret: 300 euro
-----------------------------------------
Lancer EVO 9 2.0i Turbo 280cp
Lancer EVO 10 2.0i turbo 295cp
Pret: 650 euro
-----------------------------------------
Outlander 2.4 MIVEC
Pret: 250 euro
-----------------------------------------
Outlander 2.0 DI-D 140 CP
Outlander 2.2 DI-D 156 CP
Pret: 350 euro
-----------------------------------------
1. Pentru masini dotate cu motoare Otto aspirate:
* putere mai mare cu pana la 10% din valoarea initiala
* un raspuns imbunatatit al motorului la apasarea pedalei de acceleratie
2. Pentru masinile dotate cu motoare Otto turbo:
* putere mai mare cu pana la 25%
* pana la 25% mai mult cuplu
3. Pentru masinile echipate cu motoare Turbo Diesel:
* cu pana la 30% mai multa putere si cuplu
* consumul de carburant redus in cazurile de exploatare normale
Oferta valabila pe termen limitat.
Telefon: 0751-194.100 YM: obdtuning, daca aveti si alte intrebari.
Lasand deoparte izul sarcatic al intrebarii tale, doresc sa informez lumea ca RACINGCODE a importat un stand 4x4 pe care urmeaza sa-l monteze in scurt timp la noul sediu.
Este un stand nou, model nou, cu foarte multe optiuni activate, cu franare.
Standul este deja lanoi de cca 10zile, pretul pentru o masurare simpla la un 4x4 fiind in jurul a 100euro la cursul zilei.
Este un stand nou, model nou, cu foarte multe optiuni activate, cu franare.
Standul este deja lanoi de cca 10zile, pretul pentru o masurare simpla la un 4x4 fiind in jurul a 100euro la cursul zilei.
QUOTE (AUM @ Feb 25 2009, 02:08 AM) Masurarea s-a facut de voi sau este copiata de la alti tuneri de pe net ?
Daca exista in dotare un dyno 4x4 ma intereseaza si pe mine un cost pentru o masurare.
Poza este facuta chiar de noi pe standul firmei cu care colaboram din Singapore si cu care modificam aceste modele japoneze: Mistubishi, Subaru, Honda si Mazda.
Pentru a confirma spusele mele voi posta grafice si cu alte masini masurate de noi pe standul dyno 4x4 (marca Dimsport). Modelul acesta de dyno il puteti gasi pe site-ul firmei Dimsport la adresa: http://web.dimsport.com/dynorace/dynoraceindex.php
Sebastian se poate sa nu il recunosti pe Ceky, colegul meu?
[attachment=2936:P1000061.jpg]
[attachment=2937:P1000156.jpg]
Sa stii ca si noi lucram cu tuneri din Asia si dupa cum vezi chiar la ei acasa.
Cam asa arata un bord atunci cand se fac masuratori:
[attachment=2935:P1000072.jpg]
[attachment=2934:P1000074.jpg]
Si pentru cine nu crede ca putem scoate din 2.0TFSI 200CP mai mult de 250CP, dovada este mai jos:
[attachment=2932:P1000193.jpg]
[attachment=2933:P1000208.jpg]
Daca exista in dotare un dyno 4x4 ma intereseaza si pe mine un cost pentru o masurare.
Poza este facuta chiar de noi pe standul firmei cu care colaboram din Singapore si cu care modificam aceste modele japoneze: Mistubishi, Subaru, Honda si Mazda.
Pentru a confirma spusele mele voi posta grafice si cu alte masini masurate de noi pe standul dyno 4x4 (marca Dimsport). Modelul acesta de dyno il puteti gasi pe site-ul firmei Dimsport la adresa: http://web.dimsport.com/dynorace/dynoraceindex.php
Sebastian se poate sa nu il recunosti pe Ceky, colegul meu?
[attachment=2936:P1000061.jpg]
[attachment=2937:P1000156.jpg]
Sa stii ca si noi lucram cu tuneri din Asia si dupa cum vezi chiar la ei acasa.
Cam asa arata un bord atunci cand se fac masuratori:
[attachment=2935:P1000072.jpg]
[attachment=2934:P1000074.jpg]
Si pentru cine nu crede ca putem scoate din 2.0TFSI 200CP mai mult de 250CP, dovada este mai jos:
[attachment=2932:P1000193.jpg]
[attachment=2933:P1000208.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- P1000156.jpg (191.29 KiB) Vizualizat de 2461 ori
-
- P1000061.jpg (132.39 KiB) Vizualizat de 2464 ori
-
- P1000072.jpg (165.95 KiB) Vizualizat de 2468 ori
-
- P1000074.jpg (193.56 KiB) Vizualizat de 2451 ori
-
- P1000208.jpg (220.73 KiB) Vizualizat de 2455 ori
-
- P1000193.jpg (203.31 KiB) Vizualizat de 2459 ori
-
- P1000114.gif (270.05 KiB) Vizualizat de 2431 ori
-
- P1000083.jpg (144.21 KiB) Vizualizat de 2425 ori
-
- P1000082.jpg (161.68 KiB) Vizualizat de 2433 ori
AUM=SKN-Tuning nu puteai sa-ti vezi de treaba? Chiar va deranjeaza ca altii pot face mai multe modele de masini decat voi? Oricum meseriasa politica voastra de marketing si ma bucur sa vad ca noi tunerii astia mici (asa cum ne numiti voi) suntem considerati o concurenta serioasa pentru brandul voastru.
In afara de standul dyno 4x4, pe care nu ne-am permis sa il cumparam deoarece in Romania clientul nu aprecizeaza calitatea si valoarea serviciilor, restul de scule le avem poate chiar mai multe decat voi. Am preferat sa cheltuim banii pe console de tuning si specializare, nu in marketing asa cum o face SKN Romania. Dimsport Romania, spre deosebire de SKN Romania, produce si comercializeaza file modificate si nu face copy/paste ca voi.
Din pozele postate mai sus se poate vedea ca acolo unde noi nu am stiut am apelat la firme specializate in marcile japoneze. In fiecare an se merge direct la ei pentru cateva saptamanii de specializare si schimb de experienta. Poate ar trebui sa va dea de gandit acest lucru si in loc sa pierdeti timpul pe forumuri cu flame-uri si marketing de 2 lei ar trebui sa va consumati resursele prin alta parte.
Firma Dimsport nu produce decat softuri de tuning, modificarile hardware le facem in colaborare cu alte firme. Preferam sa nu facem experimente pe masinile clientilor. In plus de asta, aprox. 98% din clientii nostri nu sunt raceri sau vor masini de competitie
Rog moderatorii sa mute discutia in topicul SKN-Tuning, aici nu au ce cauta aceste discutii.
Va multumesc.
P.S. am sa postez cand ajung la birou si graficul pentru acel Subaru WRX postat mai sus.
In afara de standul dyno 4x4, pe care nu ne-am permis sa il cumparam deoarece in Romania clientul nu aprecizeaza calitatea si valoarea serviciilor, restul de scule le avem poate chiar mai multe decat voi. Am preferat sa cheltuim banii pe console de tuning si specializare, nu in marketing asa cum o face SKN Romania. Dimsport Romania, spre deosebire de SKN Romania, produce si comercializeaza file modificate si nu face copy/paste ca voi.
Din pozele postate mai sus se poate vedea ca acolo unde noi nu am stiut am apelat la firme specializate in marcile japoneze. In fiecare an se merge direct la ei pentru cateva saptamanii de specializare si schimb de experienta. Poate ar trebui sa va dea de gandit acest lucru si in loc sa pierdeti timpul pe forumuri cu flame-uri si marketing de 2 lei ar trebui sa va consumati resursele prin alta parte.
Firma Dimsport nu produce decat softuri de tuning, modificarile hardware le facem in colaborare cu alte firme. Preferam sa nu facem experimente pe masinile clientilor. In plus de asta, aprox. 98% din clientii nostri nu sunt raceri sau vor masini de competitie
Rog moderatorii sa mute discutia in topicul SKN-Tuning, aici nu au ce cauta aceste discutii.
Va multumesc.
P.S. am sa postez cand ajung la birou si graficul pentru acel Subaru WRX postat mai sus.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori