Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Dum Noi 16, 2008 2:34 pm

Si la mine la fel.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Dum Noi 16, 2008 9:01 pm

Ce bine ca am cutie CVT...scuzati de offtopic

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Dum Noi 16, 2008 11:30 pm

Am verificat zilele astea recipientele cu fluide de langa motor si am descoperit ca lichidul de racire motor e aproape de minim. Mi se pare foarte ciudat, dar e prima oara cand il verific, deci nu stiu daca pierd lichid sau atat a fost de la inceput. Voi cum stati cu lichidul de racire? E recipientul ala mai voluminos pe capacul caruia scrie COOLANT.

In manual scrie:
Utiliza?i numai lichidul de r?cire urm?tor.
Vehicule pe benzin?: „DIA QUEEN SUPER LONG LIFE
COOLANT” sau echivalent

De unde sa-l iau si pe asta?

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Lun Noi 17, 2008 8:29 am

QUOTE (Prime)Am verificat zilele astea recipientele cu fluide de langa motor si am descoperit ca lichidul de racire motor e aproape de minim. Mi se pare foarte ciudat, dar e prima oara cand il verific, deci nu stiu daca pierd lichid sau atat a fost de la inceput. Voi cum stati cu lichidul de racire? E recipientul ala mai voluminos pe capacul caruia scrie COOLANT.

In manual scrie:
Utiliza?i numai lichidul de r?cire urm?tor.
Vehicule pe benzin?: „DIA QUEEN SUPER LONG LIFE
COOLANT” sau echivalent

De unde sa-l iau si pe asta?

La mine dupa 6 luni a scazut sub minim cam cu 1cm. Am constatat saptamana trecuta, iar duminica am adaugat niste antigel diluat (50-50) din Cora (-30, continea si ceva pt protectia anticoroziva). Daca stateam sa caut "BASF Glysantin Alu Protect Premium/G30 conform cartii, probabil se termina tot lichidul din borcan pana gaseam. Oricum am adaugat doar vreo 2-300ml.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Noi 17, 2008 10:07 am

Si la mine a sczazut sub limita (lancer clasic) - mi-au completat baietii la revizie - moka

Avatar utilizator
zuzulapte
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 25, 2008 4:56 am

Mesaj de zuzulapte » Mar Noi 18, 2008 11:18 am

Idem cu lichidul de racire. Tot din greseala am descoperit. Din nou: ANORMAL!

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Mar Noi 18, 2008 1:34 pm

Si eu am completat 300ml dupa 6luni. Lichidul de racire l-am cumparat de la dealer, marca aral si a costat 25lei. De 1luna nu am mai observat sa fi scazut.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mar Noi 18, 2008 1:34 pm

Problema e ca am masina de cateva luni, deci suspectez ca ori a fost asa putin de la inceput, ori oamenii de la dealer si-au facut stoc din lichidele noastre. Exclud posibilitatea de a fi pierdut lichidul, mai ales ca si voi sunteti in aceeasi situatie.
Nu gasesc niciunde dia queen ala, deci va trebui sa merg la service. Alti bani, alta distractie.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Noi 19, 2008 4:16 pm

Salut,

De aia se spune in manualul proprietarului sa se verifice periodic nivelul fluidului de racire...ca scade datorita evaporarii, oricat de "etans" ar fi sistemul respectiv.
Al dreacu' fluid se supune si el legilor fizicii si se mai evapora apa din amestecul antigel.
D'aia trebuie intai verificat punctul de congelare...si daca e prea scazut (undeva la -60 grade celsius) se completeaza cu apa distilata.
Da' e mai simplu sa zici ca au ciordit unii...ca e greu sa gandesti sau sa intrebi care e cauza.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 19, 2008 5:59 pm

Nu s-a evaporat nimic, asa au fost, pe minim de la bun inceput.
Si la coltu meu la fel a fost, pe minim, am vazut din start, am completat si in doi ani si 5 luni abia daca a scazut 1 cm sub full.
Nu stiu la dizel dar la benzinar nu prea scade nivelu'.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori