Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Am verificat zilele astea recipientele cu fluide de langa motor si am descoperit ca lichidul de racire motor e aproape de minim. Mi se pare foarte ciudat, dar e prima oara cand il verific, deci nu stiu daca pierd lichid sau atat a fost de la inceput. Voi cum stati cu lichidul de racire? E recipientul ala mai voluminos pe capacul caruia scrie COOLANT.
In manual scrie:
Utiliza?i numai lichidul de r?cire urm?tor.
Vehicule pe benzin?: „DIA QUEEN SUPER LONG LIFE
COOLANT” sau echivalent
De unde sa-l iau si pe asta?
In manual scrie:
Utiliza?i numai lichidul de r?cire urm?tor.
Vehicule pe benzin?: „DIA QUEEN SUPER LONG LIFE
COOLANT” sau echivalent
De unde sa-l iau si pe asta?
QUOTE (Prime)Am verificat zilele astea recipientele cu fluide de langa motor si am descoperit ca lichidul de racire motor e aproape de minim. Mi se pare foarte ciudat, dar e prima oara cand il verific, deci nu stiu daca pierd lichid sau atat a fost de la inceput. Voi cum stati cu lichidul de racire? E recipientul ala mai voluminos pe capacul caruia scrie COOLANT.
In manual scrie:
Utiliza?i numai lichidul de r?cire urm?tor.
Vehicule pe benzin?: „DIA QUEEN SUPER LONG LIFE
COOLANT” sau echivalent
De unde sa-l iau si pe asta?
La mine dupa 6 luni a scazut sub minim cam cu 1cm. Am constatat saptamana trecuta, iar duminica am adaugat niste antigel diluat (50-50) din Cora (-30, continea si ceva pt protectia anticoroziva). Daca stateam sa caut "BASF Glysantin Alu Protect Premium/G30 conform cartii, probabil se termina tot lichidul din borcan pana gaseam. Oricum am adaugat doar vreo 2-300ml.
In manual scrie:
Utiliza?i numai lichidul de r?cire urm?tor.
Vehicule pe benzin?: „DIA QUEEN SUPER LONG LIFE
COOLANT” sau echivalent
De unde sa-l iau si pe asta?
La mine dupa 6 luni a scazut sub minim cam cu 1cm. Am constatat saptamana trecuta, iar duminica am adaugat niste antigel diluat (50-50) din Cora (-30, continea si ceva pt protectia anticoroziva). Daca stateam sa caut "BASF Glysantin Alu Protect Premium/G30 conform cartii, probabil se termina tot lichidul din borcan pana gaseam. Oricum am adaugat doar vreo 2-300ml.
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Problema e ca am masina de cateva luni, deci suspectez ca ori a fost asa putin de la inceput, ori oamenii de la dealer si-au facut stoc din lichidele noastre. Exclud posibilitatea de a fi pierdut lichidul, mai ales ca si voi sunteti in aceeasi situatie.
Nu gasesc niciunde dia queen ala, deci va trebui sa merg la service. Alti bani, alta distractie.
Nu gasesc niciunde dia queen ala, deci va trebui sa merg la service. Alti bani, alta distractie.
Salut,
De aia se spune in manualul proprietarului sa se verifice periodic nivelul fluidului de racire...ca scade datorita evaporarii, oricat de "etans" ar fi sistemul respectiv.
Al dreacu' fluid se supune si el legilor fizicii si se mai evapora apa din amestecul antigel.
D'aia trebuie intai verificat punctul de congelare...si daca e prea scazut (undeva la -60 grade celsius) se completeaza cu apa distilata.
Da' e mai simplu sa zici ca au ciordit unii...ca e greu sa gandesti sau sa intrebi care e cauza.
De aia se spune in manualul proprietarului sa se verifice periodic nivelul fluidului de racire...ca scade datorita evaporarii, oricat de "etans" ar fi sistemul respectiv.
Al dreacu' fluid se supune si el legilor fizicii si se mai evapora apa din amestecul antigel.
D'aia trebuie intai verificat punctul de congelare...si daca e prea scazut (undeva la -60 grade celsius) se completeaza cu apa distilata.
Da' e mai simplu sa zici ca au ciordit unii...ca e greu sa gandesti sau sa intrebi care e cauza.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori