Motoare Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Aug 14, 2008 11:48 am

la CVT este nevoie ca atunci cand observi ca vitezele se schimba la turatii prea mari sa treci pe modul manual si sa schimbi manual vitezele timp de aproximativ 2-3 km pentru ca softul sa schimbe adaptarile. Atentie, insa, daca treci iar pe automat si schimbi ca nebunul... normal ca iar invata altceva. Teoretic, in oras, ar trebui ca CVT-ul sa stea pe manual atunci cand se doreste limitarea consumului, cel putin pe primii 2-3 km parcursi. Dupa aceea, se poate folosi linistit pe automat.

Avatar utilizator
Raven
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 01, 2008 8:46 pm

Mesaj de Raven » Joi Aug 14, 2008 11:57 am

?n specifica?ii, CVT ?i A/T sunt date a consuma mai mult combustibil.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Aug 14, 2008 12:56 pm

E oarecum normal - la plecarea de pe loc si la viteze mici exista hidroambreajul in ecuatie, care introduce o diferenta de viteza intre arborele cotit si arborele de intrare in cutia de viteze. Pentru antrenare acestuia se consuma suplimentar ceva combustibil. De la o anumita viteza si treapta (depinde de cutie At sau CVT) se blocheaza hidrotransformatorul.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Joi Aug 14, 2008 6:59 pm

Baieti va anunt dupa 10.000km cum stau cu consumu...

Acuma chiar sunt dezamagit...
Am incercat sa merg 5zile linistit si tot ajungea 10-12L/100km... Si fac ture doar dimineata devreme si seara tarziu...
Nu-mi plac ambuteiajele...!

Sper sa-si revina!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Aug 15, 2008 12:17 am

QUOTE (zimbet)Am incercat sa merg 5zile linistit si tot ajungea 10-12L/100km...
IN ORAS???? Pai e super bine!

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Vin Aug 15, 2008 12:31 am

QUOTE ("Marty")QUOTE ("zimbet")
Am incercat sa merg 5zile linistit si tot ajungea 10-12L/100km...
IN ORAS???? Pai e super bine!

Asta pe timp de seara da asa in timpul zilei (in ambuteiaj) ajunge la 14L

Eu am Avut un Nissan Almera 1998 pe Diesel... Ala consuma cel mult 8L/100km in oras

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Aug 15, 2008 10:15 am

QUOTE (zimbet)Eu am Avut un Nissan Almera 1998 pe Diesel... Ala consuma cel mult 8L/100km in oras
I rest my case! :?

Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Vin Aug 15, 2008 12:08 pm

Am facut un test drive cu motorul 1.5 inainte sa iau diz?lul. Mi s-a parut incredibil de lent. Plecarea de pe loc e de cosmar. Parca urnesti o locomotiva. Nici la diesel nu e prea vioi dar am citit review-uri pe forumuri de afara si se pare ca toti dealerii recunosc ca este un punct slab la lancer "plecarea greoaie de pe loc". Parerea mea este ca varianta 1.5 este submotorizata iar pentru cineva care nu are buget semnificativ si prefera aspectul exterior in dauna performantei este o alegere buna.

Si daca tot vorbim de impresii legate de motoarele de pe lancer mai completez si eu ca dupa 7500 de km motorul meu 2.0 papa lichide:) Nu se dezminte. Viteza maxima prinsa: 220km la ora, consum 10.5 in oras constant iar afara imi place ca ai consumul pe care ti-l propui sa-l scoti. Daca vreau sa scot consum bun pun cruise control-ul la 100 si obtin un consum sub 6.. Daca merg cu viteza mai mare si fac depasiri peste depasiri scot 7-8. Mi se pare un motor flexibil si foate fiabil chiar daca gurile rele il numesc "motor de manelari", motor invechit pd cu mult fum. etc etc

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Aug 15, 2008 7:15 pm

Nu mai spune ca motorul de 1.5 e submotorizat ca nu te crede nimeni ... ( vezi posturile mele ).
Am spus si eu asta, nu ca o parere de rau sau ca necunostinta de cauza cand am achizitionat modelul asta .
A fost doar o constatare si o afirmatie pentru viitorii posesori de lancer care cred ca-si iau turbo ( dupa design-ul masinii ) alegand motorul acesta .
Pot sa spun ca e acceptabil pentru non baietii de bani gata ...

Avatar utilizator
Raven
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 01, 2008 8:46 pm

Mesaj de Raven » Lun Aug 18, 2008 12:00 am

Jinx, d?-mi voie mie s? fiu r?ut?cios: p?i fa?? de Kalos-ul ?la, ar trebui cam orice alt? ma?in? s? fie „turbo”..
De c?nd o ma?in? de test drive are mii de km la bord, cu motorul „a?ezat”, numai bun s?-l sim?i cum e cu adev?rat ??

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori