Motoare Lancer 2008
la CVT este nevoie ca atunci cand observi ca vitezele se schimba la turatii prea mari sa treci pe modul manual si sa schimbi manual vitezele timp de aproximativ 2-3 km pentru ca softul sa schimbe adaptarile. Atentie, insa, daca treci iar pe automat si schimbi ca nebunul... normal ca iar invata altceva. Teoretic, in oras, ar trebui ca CVT-ul sa stea pe manual atunci cand se doreste limitarea consumului, cel putin pe primii 2-3 km parcursi. Dupa aceea, se poate folosi linistit pe automat.
E oarecum normal - la plecarea de pe loc si la viteze mici exista hidroambreajul in ecuatie, care introduce o diferenta de viteza intre arborele cotit si arborele de intrare in cutia de viteze. Pentru antrenare acestuia se consuma suplimentar ceva combustibil. De la o anumita viteza si treapta (depinde de cutie At sau CVT) se blocheaza hidrotransformatorul.
Am facut un test drive cu motorul 1.5 inainte sa iau diz?lul. Mi s-a parut incredibil de lent. Plecarea de pe loc e de cosmar. Parca urnesti o locomotiva. Nici la diesel nu e prea vioi dar am citit review-uri pe forumuri de afara si se pare ca toti dealerii recunosc ca este un punct slab la lancer "plecarea greoaie de pe loc". Parerea mea este ca varianta 1.5 este submotorizata iar pentru cineva care nu are buget semnificativ si prefera aspectul exterior in dauna performantei este o alegere buna.
Si daca tot vorbim de impresii legate de motoarele de pe lancer mai completez si eu ca dupa 7500 de km motorul meu 2.0 papa lichide:) Nu se dezminte. Viteza maxima prinsa: 220km la ora, consum 10.5 in oras constant iar afara imi place ca ai consumul pe care ti-l propui sa-l scoti. Daca vreau sa scot consum bun pun cruise control-ul la 100 si obtin un consum sub 6.. Daca merg cu viteza mai mare si fac depasiri peste depasiri scot 7-8. Mi se pare un motor flexibil si foate fiabil chiar daca gurile rele il numesc "motor de manelari", motor invechit pd cu mult fum. etc etc
Si daca tot vorbim de impresii legate de motoarele de pe lancer mai completez si eu ca dupa 7500 de km motorul meu 2.0 papa lichide:) Nu se dezminte. Viteza maxima prinsa: 220km la ora, consum 10.5 in oras constant iar afara imi place ca ai consumul pe care ti-l propui sa-l scoti. Daca vreau sa scot consum bun pun cruise control-ul la 100 si obtin un consum sub 6.. Daca merg cu viteza mai mare si fac depasiri peste depasiri scot 7-8. Mi se pare un motor flexibil si foate fiabil chiar daca gurile rele il numesc "motor de manelari", motor invechit pd cu mult fum. etc etc
Nu mai spune ca motorul de 1.5 e submotorizat ca nu te crede nimeni ... ( vezi posturile mele ).
Am spus si eu asta, nu ca o parere de rau sau ca necunostinta de cauza cand am achizitionat modelul asta .
A fost doar o constatare si o afirmatie pentru viitorii posesori de lancer care cred ca-si iau turbo ( dupa design-ul masinii ) alegand motorul acesta .
Pot sa spun ca e acceptabil pentru non baietii de bani gata ...
Am spus si eu asta, nu ca o parere de rau sau ca necunostinta de cauza cand am achizitionat modelul asta .
A fost doar o constatare si o afirmatie pentru viitorii posesori de lancer care cred ca-si iau turbo ( dupa design-ul masinii ) alegand motorul acesta .
Pot sa spun ca e acceptabil pentru non baietii de bani gata ...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori