Probleme Mitsubishi Outlander
Operatiune finalizata: montat turbina reconditionata, inlocuit garnitura de metal la pompa tandem (avea scurgeri de motorina inainte) si rezultatul este foarte multumitor. Trage mult mai bine ca inainte (se plafona in jurul la 3000 rotatii), acum chiar prinde viata dupa 3000. Fara zgomote, fara limp mode, fara scurgeri.
QUOTE (Redlander @ May 29 2017, 04:10 PM) Operatiune finalizata: montat turbina reconditionata, inlocuit garnitura de metal la pompa tandem (avea scurgeri de motorina inainte) si rezultatul este foarte multumitor. Trage mult mai bine ca inainte (se plafona in jurul la 3000 rotatii), acum chiar prinde viata dupa 3000. Fara zgomote, fara limp mode, fara scurgeri.
Super!
Mai trebuie sa verifici de ce s-a rupt paleta turbinei. S-a rupt pe partea de gaze arse sau pe cea de aer proaspat? Daca e partea de aer proaspat trbuie sa verifici ce corp strain a patruns. Exista uzura/ciupituri si la celelalte palete? Filtrul de aer e montat corect? E destul de dificila inchiderea/inzavorarea in partea de jos a carcasei filtrului de aer. E musai sa verifici traseul admisiei de aer sa nu se strice si turbina noua. Sau cea veche avea joc atat de mare la ax incat s-a lovit depeti?
Super!
Mai trebuie sa verifici de ce s-a rupt paleta turbinei. S-a rupt pe partea de gaze arse sau pe cea de aer proaspat? Daca e partea de aer proaspat trbuie sa verifici ce corp strain a patruns. Exista uzura/ciupituri si la celelalte palete? Filtrul de aer e montat corect? E destul de dificila inchiderea/inzavorarea in partea de jos a carcasei filtrului de aer. E musai sa verifici traseul admisiei de aer sa nu se strice si turbina noua. Sau cea veche avea joc atat de mare la ax incat s-a lovit depeti?
QUOTE (detergent @ May 29 2017, 07:47 PM) Super!
Mai trebuie sa verifici de ce s-a rupt paleta turbinei. S-a rupt pe partea de gaze arse sau pe cea de aer proaspat? Daca e partea de aer proaspat trbuie sa verifici ce corp strain a patruns. Exista uzura/ciupituri si la celelalte palete? Filtrul de aer e montat corect? E destul de dificila inchiderea/inzavorarea in partea de jos a carcasei filtrului de aer. E musai sa verifici traseul admisiei de aer sa nu se strice si turbina noua. Sau cea veche avea joc atat de mare la ax incat s-a lovit depeti?
Din pacate n-am cercetat de ce s-a intamplat asta si turbina le-am lasat-o lor ca s-o reconditioneze mai departe... Filtrul de aer este pus corect, asta stiu sigur, si asa a fost pus de fiecare data de cand am masina, dar nu pot sti ce s-a intamplat la vechiul proprietar. In fine, cu Dumnezeu inainte!
Mai trebuie sa verifici de ce s-a rupt paleta turbinei. S-a rupt pe partea de gaze arse sau pe cea de aer proaspat? Daca e partea de aer proaspat trbuie sa verifici ce corp strain a patruns. Exista uzura/ciupituri si la celelalte palete? Filtrul de aer e montat corect? E destul de dificila inchiderea/inzavorarea in partea de jos a carcasei filtrului de aer. E musai sa verifici traseul admisiei de aer sa nu se strice si turbina noua. Sau cea veche avea joc atat de mare la ax incat s-a lovit depeti?
Din pacate n-am cercetat de ce s-a intamplat asta si turbina le-am lasat-o lor ca s-o reconditioneze mai departe... Filtrul de aer este pus corect, asta stiu sigur, si asa a fost pus de fiecare data de cand am masina, dar nu pot sti ce s-a intamplat la vechiul proprietar. In fine, cu Dumnezeu inainte!
QUOTE (Redlander @ May 29 2017, 04:10 PM) Operatiune finalizata: montat turbina reconditionata, inlocuit garnitura de metal la pompa tandem (avea scurgeri de motorina inainte) si rezultatul este foarte multumitor. Trage mult mai bine ca inainte (se plafona in jurul la 3000 rotatii), acum chiar prinde viata dupa 3000. Fara zgomote, fara limp mode, fara scurgeri.
Salutare!
Unde ai reconditionat turbina?
Sau ai tu mecanicul tau?
Eu am reconditionat o pe a mea intr o parte si a fost montata/demontata la
Mitsubishi si vreau sa zic ca scoate fum..albastrui cand este cald motorul...
Nu stiu ce sa ii mai fac..
Salutare!
Unde ai reconditionat turbina?
Sau ai tu mecanicul tau?
Eu am reconditionat o pe a mea intr o parte si a fost montata/demontata la
Mitsubishi si vreau sa zic ca scoate fum..albastrui cand este cald motorul...
Nu stiu ce sa ii mai fac..
Salut!
Este vb de un Service in Constanta,
http://www.mancarmotors.ro/contact.html unde le lasi turbina ta si-ti dau alta reconditionata care o au pe stoc.
A ta ramane acolo si o dau la reconditionat undeva la Bucuresti... M-a costat 1050 lei turbina reconditionata cu a mea la schimb.
Sa nu bage ulei pe admisie turbina ta, odata ce scoate fum albastrui. Posibil vreo garnitura...
Este vb de un Service in Constanta,
http://www.mancarmotors.ro/contact.html unde le lasi turbina ta si-ti dau alta reconditionata care o au pe stoc.
A ta ramane acolo si o dau la reconditionat undeva la Bucuresti... M-a costat 1050 lei turbina reconditionata cu a mea la schimb.
Sa nu bage ulei pe admisie turbina ta, odata ce scoate fum albastrui. Posibil vreo garnitura...
Salut Am un Mitsubishi outlander 2.2 177 CP Mi-a apărut mesajul verificarea nivelului de ulei am fost la mecanic și am constatat ca aveam motorina in baie a a zis ca este din cauza FAP-ului l-am curățat cu un produs acum nu mai bagă motorina in ulei dar a rămas mesajul in bord a încercat să-l șteargă dar nu a mers apoi a zis ca sa stricat sonda de nivel am luat o sonda dintr-un magazin Mitsubishi și când am schimbat sonda tot aprins a rămas . Apoi mecanicul a zis ca nu este sonda denivel și am luat sonda de presiune de ulei . Ei de la magazin au spus ca este una și aceeași sonda . Va rog dacă știe cineva dacă sunt 2 sonde sa îmi scrie și mie sau sa îmi de-a o poza sa văd și eu cum arată o sonda nivel ulei. Eu am căutat și găsesc numai una aia de prediune
Salut Am un Mitsubishi outlander 2.2 177 CP Mi-a apărut mesajul verificarea nivelului de ulei am fost la mecanic și am constatat ca aveam motorina in baie a a zis ca este din cauza FAP-ului l-am curățat cu un produs acum nu mai bagă motorina in ulei dar a rămas mesajul in bord a încercat să-l șteargă dar nu a mers apoi a zis ca sa stricat sonda de nivel am luat o sonda dintr-un magazin Mitsubishi și când am schimbat sonda tot aprins a rămas . Apoi mecanicul a zis ca nu este sonda denivel și am luat sonda de presiune de ulei . Ei de la magazin au spus ca este una și aceeași sonda . Va rog dacă știe cineva dacă sunt 2 sonde sa îmi scrie și mie sau sa îmi de-a o poza sa văd și eu cum arată o sonda nivel ulei. Eu am căutat și găsesc numai una aia de presiune
Salut! Am un Outlander 2.0 benzina 200CP. Am o problema cu aerul conditionat. Acum 1 an, aerul conditionat mergea OK afara din oras, cum intram in oras crestea temperatura motorului iar la un moment dat aerul conditionat se oprea si sufla aer fierbinte in masina. De cum incepeam sa ma misc aerul conditionat isi revenea. Am fost la reprezentanta si au spus ca ar putea fi de la controlerul de ventilatoare, si a trecut vara. Vara asta a inceput sa faca la fel, am schimbat controlerul (SH) si face la fel, chiar mai repede, fara sa mai creasca temperatura motorului. De cum intru in traficul din oras, ac-ul nu mai functioneaza. Daca pornesc de la rece, tine cam 20-30 de minute si apoi incepe sa bage aer cald. Poate cineva sa ma ajute?
PS - Ac-ul verificat si reincarcat acum 1 luna
PS - Ac-ul verificat si reincarcat acum 1 luna
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori