Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Lun Mai 29, 2017 5:10 pm

Operatiune finalizata: montat turbina reconditionata, inlocuit garnitura de metal la pompa tandem (avea scurgeri de motorina inainte) si rezultatul este foarte multumitor. Trage mult mai bine ca inainte (se plafona in jurul la 3000 rotatii), acum chiar prinde viata dupa 3000. Fara zgomote, fara limp mode, fara scurgeri.

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Lun Mai 29, 2017 8:47 pm

QUOTE (Redlander @ May 29 2017, 04:10 PM) Operatiune finalizata: montat turbina reconditionata, inlocuit garnitura de metal la pompa tandem (avea scurgeri de motorina inainte) si rezultatul este foarte multumitor. Trage mult mai bine ca inainte (se plafona in jurul la 3000 rotatii), acum chiar prinde viata dupa 3000. Fara zgomote, fara limp mode, fara scurgeri.

Super!

Mai trebuie sa verifici de ce s-a rupt paleta turbinei. S-a rupt pe partea de gaze arse sau pe cea de aer proaspat? Daca e partea de aer proaspat trbuie sa verifici ce corp strain a patruns. Exista uzura/ciupituri si la celelalte palete? Filtrul de aer e montat corect? E destul de dificila inchiderea/inzavorarea in partea de jos a carcasei filtrului de aer. E musai sa verifici traseul admisiei de aer sa nu se strice si turbina noua. Sau cea veche avea joc atat de mare la ax incat s-a lovit depeti?

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Lun Mai 29, 2017 9:18 pm

QUOTE (detergent @ May 29 2017, 07:47 PM) Super!

Mai trebuie sa verifici de ce s-a rupt paleta turbinei. S-a rupt pe partea de gaze arse sau pe cea de aer proaspat? Daca e partea de aer proaspat trbuie sa verifici ce corp strain a patruns. Exista uzura/ciupituri si la celelalte palete? Filtrul de aer e montat corect? E destul de dificila inchiderea/inzavorarea in partea de jos a carcasei filtrului de aer. E musai sa verifici traseul admisiei de aer sa nu se strice si turbina noua. Sau cea veche avea joc atat de mare la ax incat s-a lovit depeti?
Din pacate n-am cercetat de ce s-a intamplat asta si turbina le-am lasat-o lor ca s-o reconditioneze mai departe... Filtrul de aer este pus corect, asta stiu sigur, si asa a fost pus de fiecare data de cand am masina, dar nu pot sti ce s-a intamplat la vechiul proprietar. In fine, cu Dumnezeu inainte!

Avatar utilizator
AnduWPY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 26, 2014 8:33 pm
Contact:

Mesaj de AnduWPY » Mar Mai 30, 2017 11:48 am

QUOTE (Redlander @ May 29 2017, 04:10 PM) Operatiune finalizata: montat turbina reconditionata, inlocuit garnitura de metal la pompa tandem (avea scurgeri de motorina inainte) si rezultatul este foarte multumitor. Trage mult mai bine ca inainte (se plafona in jurul la 3000 rotatii), acum chiar prinde viata dupa 3000. Fara zgomote, fara limp mode, fara scurgeri.


Salutare!

Unde ai reconditionat turbina?
Sau ai tu mecanicul tau?

Eu am reconditionat o pe a mea intr o parte si a fost montata/demontata la
Mitsubishi si vreau sa zic ca scoate fum..albastrui cand este cald motorul...
Nu stiu ce sa ii mai fac..

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Mar Mai 30, 2017 3:32 pm

Salut!
Este vb de un Service in Constanta,
http://www.mancarmotors.ro/contact.html unde le lasi turbina ta si-ti dau alta reconditionata care o au pe stoc.
A ta ramane acolo si o dau la reconditionat undeva la Bucuresti... M-a costat 1050 lei turbina reconditionata cu a mea la schimb.
Sa nu bage ulei pe admisie turbina ta, odata ce scoate fum albastrui. Posibil vreo garnitura...

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Sâm Iun 03, 2017 3:30 pm

Se pare ca de omniprezentul ,,limp mode'' n-am scapat... in treapta a IV a la depasiri, peste 3000 rotatii, mi se taie puterea... Nu inteleg fenomenul.

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Joi Iun 08, 2017 6:11 pm

Azi i-au curatat sistemul de vacuum care actioneaza geometria variabila a turbinei si merge mult mai bine. Sper sa ramana asa.

Avatar utilizator
Vasile22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 10, 2017 4:35 pm

Mesaj de Vasile22 » Sâm Iun 10, 2017 5:15 pm

Salut Am un Mitsubishi outlander 2.2 177 CP Mi-a apărut mesajul verificarea nivelului de ulei am fost la mecanic și am constatat ca aveam motorina in baie a a zis ca este din cauza FAP-ului l-am curățat cu un produs acum nu mai bagă motorina in ulei dar a rămas mesajul in bord a încercat să-l șteargă dar nu a mers apoi a zis ca sa stricat sonda de nivel am luat o sonda dintr-un magazin Mitsubishi și când am schimbat sonda tot aprins a rămas . Apoi mecanicul a zis ca nu este sonda denivel și am luat sonda de presiune de ulei . Ei de la magazin au spus ca este una și aceeași sonda . Va rog dacă știe cineva dacă sunt 2 sonde sa îmi scrie și mie sau sa îmi de-a o poza sa văd și eu cum arată o sonda nivel ulei. Eu am căutat și găsesc numai una aia de prediune

Avatar utilizator
Vasile22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 10, 2017 4:35 pm

Mesaj de Vasile22 » Sâm Iun 10, 2017 10:07 pm

Salut Am un Mitsubishi outlander 2.2 177 CP Mi-a apărut mesajul verificarea nivelului de ulei am fost la mecanic și am constatat ca aveam motorina in baie a a zis ca este din cauza FAP-ului l-am curățat cu un produs acum nu mai bagă motorina in ulei dar a rămas mesajul in bord a încercat să-l șteargă dar nu a mers apoi a zis ca sa stricat sonda de nivel am luat o sonda dintr-un magazin Mitsubishi și când am schimbat sonda tot aprins a rămas . Apoi mecanicul a zis ca nu este sonda denivel și am luat sonda de presiune de ulei . Ei de la magazin au spus ca este una și aceeași sonda . Va rog dacă știe cineva dacă sunt 2 sonde sa îmi scrie și mie sau sa îmi de-a o poza sa văd și eu cum arată o sonda nivel ulei. Eu am căutat și găsesc numai una aia de presiune

Avatar utilizator
Peco
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 18, 2011 8:58 am

Mesaj de Peco » Mie Iun 14, 2017 6:18 am

Salut! Am un Outlander 2.0 benzina 200CP. Am o problema cu aerul conditionat. Acum 1 an, aerul conditionat mergea OK afara din oras, cum intram in oras crestea temperatura motorului iar la un moment dat aerul conditionat se oprea si sufla aer fierbinte in masina. De cum incepeam sa ma misc aerul conditionat isi revenea. Am fost la reprezentanta si au spus ca ar putea fi de la controlerul de ventilatoare, si a trecut vara. Vara asta a inceput sa faca la fel, am schimbat controlerul (SH) si face la fel, chiar mai repede, fara sa mai creasca temperatura motorului. De cum intru in traficul din oras, ac-ul nu mai functioneaza. Daca pornesc de la rece, tine cam 20-30 de minute si apoi incepe sa bage aer cald. Poate cineva sa ma ajute?
PS - Ac-ul verificat si reincarcat acum 1 luna

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori