Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 25, 2014 8:58 am

Mecanicul de la mercedes a zis ca nu se mai umple pana da pe afara, ci se pun fix 1.7L. Pana sus intra 2.2.

Ambreiajul e servo-asistat tot hidraulic, si foloseste tot lichidul de frana, deci se poate aerisi si el dar nu e nevoie la un schimb de rutina al lichidului, ci doar daca urmaresti vreo defectiune la ambreiaj. Decat sa-l schimbi la service de cartier mai bine-l schimbi singur. Eu as zice sa-l schimbi la reprezentanta, sau la cineva care are interfata de diagnoza originala, doar asa poti sa scoti lichidul din intreg circuitul (pompa ABS)

Cum e dupa schimbul de ulei, s-a modoficat ceva in comportamentul ei?

Avatar utilizator
fiatfiat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 12:00 pm

Mesaj de fiatfiat » Mar Mar 25, 2014 3:33 pm

Salutare Alex!

Ce sa zic, parca intra ceva mai usor decat inainte in viteza 1-a (poate e o chestie psihologica...). Oricum , una peste alta, agata rareori si nu foarte tare.
Mda, ciudat cu uleiul ; ma asteptam ca daca il schimb la service Mitsubishi sa aiba habar cu ce se mananca.... M-am dus sambata si mi-a completat inca 100-200 ml ; pana a inceput sa curga. Ce sa fac acum? E vreo problema? Sa ma duc sa fac scandal si sa imi mai goleasca din el? Sau merge asa....?


Avatar utilizator
ringo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 11:32 am

Mesaj de ringo » Vin Aug 15, 2014 4:59 pm

AM schimbat si eu recent la Colt 1007 1.3 95cp, 133.000km urmatoarele:

2bc. Amortizoare spate - KYB - 380lei .
Set saboti frana spate - textar - 145lei, kit de reparatie saboti frana - 50lei. Pe partea stanga era desprins materialul de frictiune la unul dintre saboti si scotea niste scartaituri sumbre la pornire

Manopera la un prieten "la bordura" - 100lei circa 3 ore de munca.

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mar Dec 23, 2014 12:25 pm

Am si eu nevoie de codul pentru inelul de foc de la esapament.

Multumesc

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Ian 15, 2015 8:56 am

Termostat - piesa originala am dat 200 RON fara drum in decembrie 2014, Mitsubishi Colt, 2006, 1.5 Diesel (motorul de Smart, Mercedes) 95 CP
Nu cumparati "ciuperca".. nu aveti sanse sa o schimbati. Cumparati piesa cu totul!

Avatar utilizator
zefir
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 9:17 pm

Mesaj de zefir » Sâm Mar 07, 2015 8:06 pm

Nimeni nu spune de baterie, varog specificati care mai stiti,cat va tine a doua baterie la masina, eu am nedumerire,in septembrie ar fi 2 ani de cand am bateria si a facut figuri la pornire masiina,colt 1300 1,3 cutie AMT, an 2008, sincer mi se pare prea repede sa fie bateria.Recunosc nu pornesc zilnic masina, asdta sa fie cauzaq?Oare la cutia semiautomata, merg numai asa, sa fie uzura si la baterie mai rapida?Sau rularea conteaza?

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Sâm Mar 07, 2015 10:33 pm

Acelasi Colt, cutie amt, acelasi an. Bateria originala. Uneori iarna a luat-o mai greu. Adica era nevoie de o a doua cheie si cam atit.
Dar masina a fost folosita cel putin 5 zile pe saptamina.
Referitor la piese:
Discuri frina fata si spate( astea erau praf ), placute, ceva bucse, pivoti, ambele bascule fata. Cam 300 lei bucata.
Amortizoare spate schimbate cu KYB. 300 lei bucata. Aproximativ. Spate dreapta era scurs si praf, celalalt era ok. Cel de pe dreapta banui ca era din anul 1 asa praf. Vad mai sus ca au cineva a dat 380 lei pe bucata. Eu am gasit mai ieftin putin.
Compresor AC schimbat pe casco ( poveste lunga) e cam 1800-2100 lei. Plus altele gen far dreapta, bara, trager, radiator.
Stergatoare Bosch aerotwin cam 120 lei. Asta e o schimbare pe care o recomand sa o faceti cit de repede. Scapati de mizeriile de stergatoare originale. Mi-au zgiriat parbrizul grav.



Avatar utilizator
ringo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 11:32 am

Mesaj de ringo » Vin Mar 13, 2015 8:56 pm

Eu am dat 380 pe setul de 2 bucati KYB pentru spate.

Am rugina pe pragul din drepata - o gaura in partea de jos la aripa din spate cu diametrul de circa 2cm. Acolo a agatat sotia un stalpisor acum 3 ani. Oare mai pot scapa de ea sa nu reapara? am fost la un tinichigiu si a zis ca mi-o peticeste daca vreau dar am auzit ca daca sudezi pe tabla masinii mai rau faci. Astept ceva sugestii de la altii care au mai avut rugina si au scapat de tot de ea.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Lun Mar 16, 2015 4:58 pm

Mergi la tinichigiu sa-ti peticeasca, zic eu. Daca o lasi asa e rau, daca o repari tu spui ca e tot rau. Eu spun ca e o imbunatatire in bine. Nu vad ce rau e in a suda pe tabla masinii. Da, o sa se cunoasca. Dar nu e capat de lume. Mai dai la final cu ceva grund si vopsea si gata.



Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Mar 19, 2015 2:14 am

Bateria originala a masinii m-a tinut 9 ani. Acum am pus VARTA Blue 74Ah cum scrie la carte - 359 RON, amortizoare spate KYB - 179 RON bucata, urmeaza rulment FAG fata - 420 RON, capete de bara Febi Bilstein - 78 RON bucata, amortizoare fata SACHS - 255 RON bucata.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori