Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?
Mecanicul de la mercedes a zis ca nu se mai umple pana da pe afara, ci se pun fix 1.7L. Pana sus intra 2.2.
Ambreiajul e servo-asistat tot hidraulic, si foloseste tot lichidul de frana, deci se poate aerisi si el dar nu e nevoie la un schimb de rutina al lichidului, ci doar daca urmaresti vreo defectiune la ambreiaj. Decat sa-l schimbi la service de cartier mai bine-l schimbi singur. Eu as zice sa-l schimbi la reprezentanta, sau la cineva care are interfata de diagnoza originala, doar asa poti sa scoti lichidul din intreg circuitul (pompa ABS)
Cum e dupa schimbul de ulei, s-a modoficat ceva in comportamentul ei?
Ambreiajul e servo-asistat tot hidraulic, si foloseste tot lichidul de frana, deci se poate aerisi si el dar nu e nevoie la un schimb de rutina al lichidului, ci doar daca urmaresti vreo defectiune la ambreiaj. Decat sa-l schimbi la service de cartier mai bine-l schimbi singur. Eu as zice sa-l schimbi la reprezentanta, sau la cineva care are interfata de diagnoza originala, doar asa poti sa scoti lichidul din intreg circuitul (pompa ABS)
Cum e dupa schimbul de ulei, s-a modoficat ceva in comportamentul ei?
Salutare Alex!
Ce sa zic, parca intra ceva mai usor decat inainte in viteza 1-a (poate e o chestie psihologica...). Oricum , una peste alta, agata rareori si nu foarte tare.
Mda, ciudat cu uleiul ; ma asteptam ca daca il schimb la service Mitsubishi sa aiba habar cu ce se mananca.... M-am dus sambata si mi-a completat inca 100-200 ml ; pana a inceput sa curga. Ce sa fac acum? E vreo problema? Sa ma duc sa fac scandal si sa imi mai goleasca din el? Sau merge asa....?
Ce sa zic, parca intra ceva mai usor decat inainte in viteza 1-a (poate e o chestie psihologica...). Oricum , una peste alta, agata rareori si nu foarte tare.
Mda, ciudat cu uleiul ; ma asteptam ca daca il schimb la service Mitsubishi sa aiba habar cu ce se mananca.... M-am dus sambata si mi-a completat inca 100-200 ml ; pana a inceput sa curga. Ce sa fac acum? E vreo problema? Sa ma duc sa fac scandal si sa imi mai goleasca din el? Sau merge asa....?
AM schimbat si eu recent la Colt 1007 1.3 95cp, 133.000km urmatoarele:
2bc. Amortizoare spate - KYB - 380lei .
Set saboti frana spate - textar - 145lei, kit de reparatie saboti frana - 50lei. Pe partea stanga era desprins materialul de frictiune la unul dintre saboti si scotea niste scartaituri sumbre la pornire
Manopera la un prieten "la bordura" - 100lei circa 3 ore de munca.
2bc. Amortizoare spate - KYB - 380lei .
Set saboti frana spate - textar - 145lei, kit de reparatie saboti frana - 50lei. Pe partea stanga era desprins materialul de frictiune la unul dintre saboti si scotea niste scartaituri sumbre la pornire
Manopera la un prieten "la bordura" - 100lei circa 3 ore de munca.
Nimeni nu spune de baterie, varog specificati care mai stiti,cat va tine a doua baterie la masina, eu am nedumerire,in septembrie ar fi 2 ani de cand am bateria si a facut figuri la pornire masiina,colt 1300 1,3 cutie AMT, an 2008, sincer mi se pare prea repede sa fie bateria.Recunosc nu pornesc zilnic masina, asdta sa fie cauzaq?Oare la cutia semiautomata, merg numai asa, sa fie uzura si la baterie mai rapida?Sau rularea conteaza?
Acelasi Colt, cutie amt, acelasi an. Bateria originala. Uneori iarna a luat-o mai greu. Adica era nevoie de o a doua cheie si cam atit.
Dar masina a fost folosita cel putin 5 zile pe saptamina.
Referitor la piese:
Discuri frina fata si spate( astea erau praf ), placute, ceva bucse, pivoti, ambele bascule fata. Cam 300 lei bucata.
Amortizoare spate schimbate cu KYB. 300 lei bucata. Aproximativ. Spate dreapta era scurs si praf, celalalt era ok. Cel de pe dreapta banui ca era din anul 1 asa praf. Vad mai sus ca au cineva a dat 380 lei pe bucata. Eu am gasit mai ieftin putin.
Compresor AC schimbat pe casco ( poveste lunga) e cam 1800-2100 lei. Plus altele gen far dreapta, bara, trager, radiator.
Stergatoare Bosch aerotwin cam 120 lei. Asta e o schimbare pe care o recomand sa o faceti cit de repede. Scapati de mizeriile de stergatoare originale. Mi-au zgiriat parbrizul grav.
Dar masina a fost folosita cel putin 5 zile pe saptamina.
Referitor la piese:
Discuri frina fata si spate( astea erau praf ), placute, ceva bucse, pivoti, ambele bascule fata. Cam 300 lei bucata.
Amortizoare spate schimbate cu KYB. 300 lei bucata. Aproximativ. Spate dreapta era scurs si praf, celalalt era ok. Cel de pe dreapta banui ca era din anul 1 asa praf. Vad mai sus ca au cineva a dat 380 lei pe bucata. Eu am gasit mai ieftin putin.
Compresor AC schimbat pe casco ( poveste lunga) e cam 1800-2100 lei. Plus altele gen far dreapta, bara, trager, radiator.
Stergatoare Bosch aerotwin cam 120 lei. Asta e o schimbare pe care o recomand sa o faceti cit de repede. Scapati de mizeriile de stergatoare originale. Mi-au zgiriat parbrizul grav.
Eu am dat 380 pe setul de 2 bucati KYB pentru spate.
Am rugina pe pragul din drepata - o gaura in partea de jos la aripa din spate cu diametrul de circa 2cm. Acolo a agatat sotia un stalpisor acum 3 ani. Oare mai pot scapa de ea sa nu reapara? am fost la un tinichigiu si a zis ca mi-o peticeste daca vreau dar am auzit ca daca sudezi pe tabla masinii mai rau faci. Astept ceva sugestii de la altii care au mai avut rugina si au scapat de tot de ea.
Am rugina pe pragul din drepata - o gaura in partea de jos la aripa din spate cu diametrul de circa 2cm. Acolo a agatat sotia un stalpisor acum 3 ani. Oare mai pot scapa de ea sa nu reapara? am fost la un tinichigiu si a zis ca mi-o peticeste daca vreau dar am auzit ca daca sudezi pe tabla masinii mai rau faci. Astept ceva sugestii de la altii care au mai avut rugina si au scapat de tot de ea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori