2008 Mitsubishi Lancer 1.5 109CP Inform StoneGray byaltuning
A nvenit si eleronul. Scuze, da abia ieri am avut putin timp sa-l montez.
Azi il testez la viteza mare, n-am apucat sa merg decat prin oras ;-)
Azi il testez la viteza mare, n-am apucat sa merg decat prin oras ;-)
- Fişiere ataşate
-
- DSCF1314.jpg (43.04 KiB) Vizualizat de 2867 ori
-
- DSCF1315.jpg (40.8 KiB) Vizualizat de 2866 ori
-
- DSCF1316.jpg (40.1 KiB) Vizualizat de 2869 ori
-
- DSCF1313.jpg (46.55 KiB) Vizualizat de 2869 ori
-
- DSCF1312.jpg (46.19 KiB) Vizualizat de 2870 ori
QUOTE (Cristi)QUOTE (altuning)La 1.5 de 109 cai cred ca e o soluite turbina de la CZT 1.5 turbo 150 HP
fara turbo e tot de 109 HP. Nu am verificaqt dar ma informez si va spun.
Motorul de 1.5 aspirat 109 CP e total diferit de motorul 1.5 turbo 150 cp de pe CZT.
Nu au nici o legatura unul cu celalalt, nu au nimic in comun.
Cel de 1.5 109CP e conceptie Daymler - Mitsubishi, cel de 150 CP e 100% Mitsubishi si mai poate fi intalnit si pe smart brabus 178cp sau cam asa ceva.
Turbo pe aspiratul de 1.5 ?
Exclus!
Dintr-un milion de motive, atat de ordin financiar cat si tehnic.
De soft sunt interesat!
A mai incercat cineva sa-mi citeasca softul si nu a mers...asa ca sunt satul de vrajeli!
Nu am incredere sa trimit ECU la dracu in praznic.
Vreau sa vad si eu un colt/lancer 1.5 aspirat (in RO) resoftat si care e ok ! :-D
Astept!
Eu o sa-l fac pe al meu si o sa va spun cum a iesit. In legatura cu trimisul compului dincolo, nu e niciun risc.
Momentan nu avem interfetele necesare, si nu se merita pt 2-3 masini sa investim momentan 5000 EUR.
Oricum cei din Elvetia stiu ce fac ;-) asa ca am totala increderea, am mai procedat asa si a fost oky.
Ca dovada puteti vedea pe site galeria de clienti ce au apelat la noi, alte firme nu fac asta ;-) de ce oare?
Si nu am facut masini de 3000 de EURO si de peste 30000 EUR ;-)
Nu crezi ca e mai bine sa ti-l faca o firma care numai asta face? decat un meseriasd intr-un garaj cu scule imporvizate
si softuri modificate de mana si netestate?
Ce pot sa spun ca din aceeasi sursa isi ia si ABT softurile ;-) Acolo orice motorizare noua este luata
testata pe stand zile intregi, iar softurile sunt facute in functie de parametrii producatorului.
Numai un stand costa 300.000 EUR, asa ca ma mir in Romania sa aiba careva asa ceva ca sa testeze ei softurile ;-)
fara turbo e tot de 109 HP. Nu am verificaqt dar ma informez si va spun.
Motorul de 1.5 aspirat 109 CP e total diferit de motorul 1.5 turbo 150 cp de pe CZT.
Nu au nici o legatura unul cu celalalt, nu au nimic in comun.
Cel de 1.5 109CP e conceptie Daymler - Mitsubishi, cel de 150 CP e 100% Mitsubishi si mai poate fi intalnit si pe smart brabus 178cp sau cam asa ceva.
Turbo pe aspiratul de 1.5 ?
Exclus!
Dintr-un milion de motive, atat de ordin financiar cat si tehnic.
De soft sunt interesat!
A mai incercat cineva sa-mi citeasca softul si nu a mers...asa ca sunt satul de vrajeli!
Nu am incredere sa trimit ECU la dracu in praznic.
Vreau sa vad si eu un colt/lancer 1.5 aspirat (in RO) resoftat si care e ok ! :-D
Astept!
Eu o sa-l fac pe al meu si o sa va spun cum a iesit. In legatura cu trimisul compului dincolo, nu e niciun risc.
Momentan nu avem interfetele necesare, si nu se merita pt 2-3 masini sa investim momentan 5000 EUR.
Oricum cei din Elvetia stiu ce fac ;-) asa ca am totala increderea, am mai procedat asa si a fost oky.
Ca dovada puteti vedea pe site galeria de clienti ce au apelat la noi, alte firme nu fac asta ;-) de ce oare?
Si nu am facut masini de 3000 de EURO si de peste 30000 EUR ;-)
Nu crezi ca e mai bine sa ti-l faca o firma care numai asta face? decat un meseriasd intr-un garaj cu scule imporvizate
si softuri modificate de mana si netestate?
Ce pot sa spun ca din aceeasi sursa isi ia si ABT softurile ;-) Acolo orice motorizare noua este luata
testata pe stand zile intregi, iar softurile sunt facute in functie de parametrii producatorului.
Numai un stand costa 300.000 EUR, asa ca ma mir in Romania sa aiba careva asa ceva ca sa testeze ei softurile ;-)
QUOTE (goldeye3002)Am vazut masina cu ocazia 4tunning Iulius Mall, arata bine dar nu pare pra modificata. Am vazut schimbatorul, jantele si ledurile pe care as fi vrut sa le vad noaptea mai mult. Succes in continuare cu masina.
N-am apucat sa-i fac mai nimic ca nu am timp...acum i-am pus eleron, si o sa ma apuc si de restul.
Nu vreau sa pun pe ea fibra si prostii, astept sa vad ce apare in America/Jp si pun de calitate.
Oricum pe ici pe colo o mai bibilesc ;-)
N-am apucat sa-i fac mai nimic ca nu am timp...acum i-am pus eleron, si o sa ma apuc si de restul.
Nu vreau sa pun pe ea fibra si prostii, astept sa vad ce apare in America/Jp si pun de calitate.
Oricum pe ici pe colo o mai bibilesc ;-)
Prima problema cu Lancerul....bagam tot benzina de 95 Mol si Petrom, si ieri bag de 98 Lukoil...si se aprinde becul pe bord cu Nr14 (a se vedea in cartea tehnica) - inseamna defectiune motor.
Masina mergea bine, am sunat la reprezentanta in Sibiu si mi-au spus ca din cauza benzinei...ciudat fiindca am bagat benzina mai buna. N-am avut stare si am fugit pana la Sibiu au pus-o pe tester, si o singura eroare -senzorul de oxigen....cica.
In fine mi-au sters eroare, sper sa nu fie nimik grav. la intoarcere pana in Sebes tot 140-160 i-am dat sa vad daca mai face ceva...dar vad ca e oky ;-)
Masina mergea bine, am sunat la reprezentanta in Sibiu si mi-au spus ca din cauza benzinei...ciudat fiindca am bagat benzina mai buna. N-am avut stare si am fugit pana la Sibiu au pus-o pe tester, si o singura eroare -senzorul de oxigen....cica.
In fine mi-au sters eroare, sper sa nu fie nimik grav. la intoarcere pana in Sebes tot 140-160 i-am dat sa vad daca mai face ceva...dar vad ca e oky ;-)
QUOTE (altuning)au pus-o pe tester, si o singura eroare -senzorul de oxigen....cica.
salut,
cati km are masina ta ?
te-ai jucat cumva la admisie, ai incercat sa o modifici in vr-un fel ? i-ai pus definitiv sau temporar alt filtru ?
in general senzorul de oxigen ar cam trebui curatat la max. 5000 km la ce praf avem.
eu am vazut la a mea...cand au scos senzorul afara, era alb de praf...cu siguranta senzorul asta nu mai furniza date corecte.
la lancer, chiar si la 1.5, admisia e mult mai larga si senzorul se prafuieste imediat.
filtrul de hartie stock e chiar de kkt, permite trecerea prafului si chestia asta mi-au confirmat-o mai multi chiar din bransa.
un K&N e mult mai bun.
salut,
cati km are masina ta ?
te-ai jucat cumva la admisie, ai incercat sa o modifici in vr-un fel ? i-ai pus definitiv sau temporar alt filtru ?
in general senzorul de oxigen ar cam trebui curatat la max. 5000 km la ce praf avem.
eu am vazut la a mea...cand au scos senzorul afara, era alb de praf...cu siguranta senzorul asta nu mai furniza date corecte.
la lancer, chiar si la 1.5, admisia e mult mai larga si senzorul se prafuieste imediat.
filtrul de hartie stock e chiar de kkt, permite trecerea prafului si chestia asta mi-au confirmat-o mai multi chiar din bransa.
un K&N e mult mai bun.
Masina are peste 8000 de km, si e adevarat mult praf la noi si pe motor. O sa-l scot sa verific.
Mi-am si comandat un filtru in cutie de la K&N, o sa-l pun in locul celui original. Pana acum n-am umblat sub capota delok.
O sa spal motorul zilele astea si o sa inlocuiesc si filtrul, nu mai astept pana la revizie la 15.000
Mi-am si comandat un filtru in cutie de la K&N, o sa-l pun in locul celui original. Pana acum n-am umblat sub capota delok.
O sa spal motorul zilele astea si o sa inlocuiesc si filtrul, nu mai astept pana la revizie la 15.000
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori