CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
QUOTE (RACINGCODE @ Dec 24 2013, 12:50 AM) OK am inteles dar vreau sa stiu daca este problema si la pozele care de fapt sunt linkuri? Aici sunt incarcate imaginile in alta parte si s-au pus doar linkurile.
N-avem treaba cu link-urile. Alea-s harmless. E vorba de pozele care sunt de 2 ori pe aceeasi pagina, post lung, etc. Cand vrei sa accesezi pagina de pe mobil, sau avem legatura slaba la net, incarcam aceeasi informatie de 2 ori... inutil si deranjant zic eu.
Gata cu OFF.
Spor la cozonaci.
N-avem treaba cu link-urile. Alea-s harmless. E vorba de pozele care sunt de 2 ori pe aceeasi pagina, post lung, etc. Cand vrei sa accesezi pagina de pe mobil, sau avem legatura slaba la net, incarcam aceeasi informatie de 2 ori... inutil si deranjant zic eu.
Gata cu OFF.
Spor la cozonaci.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Am sa incerc sa atasez cateva grafice pentru alte marci. Deoarece platforma forului nu permite imaginile pe care le am din motive de dimensiune am sa postez linkuri-imagine cu scuzele de rigoare pentru cei care nu au internet fix si calculatoare la indemana.
Privind d multe ori valorile din grafice acestea nu par foarte mari si impresionante, dar sunt REALE si nu umflate sau optimiste ori masurate in GHP.
Am sa incep cu cateva din gama VW-Audi-Skoda- Seat:
BMW
Privind d multe ori valorile din grafice acestea nu par foarte mari si impresionante, dar sunt REALE si nu umflate sau optimiste ori masurate in GHP.
Am sa incep cu cateva din gama VW-Audi-Skoda- Seat:
BMW
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Incepand cu 20 pana pe 28 luna aceasta avem superpromotie la resoftare:
https://www.facebook.com/events/691055464259749/
https://www.facebook.com/events/691055464259749/
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Multumim Radu si tuturor celor care au avut incredere in munca noastra.
Sunt destule persoane pe forum, unele care ne simpatizeaza altele mai putin si au masini modificate de noi, chiar masini la care au incercat si altii sa obtina rezultate si nu le-a fost usor, masinile in final venind la noi pentru a le face sa functioneze corect si cu putere mai mare.
Va asteptam in continuare si pe restul care sunteti interesati, chiar daca totul pleca de la o intrebare. Poate ca de multe ori raspunsul nu este cel pe care-l doriti cu privire la valori, la metodologia de lucru insa consideram ca adevarul este cel mai important.
De exemplu pentru noile motoare de diesel sau cele mai vechi originale Mitsubishi nu de imprumut, gestionarea electronica cu anumite modele de ECU Denso nu este la indemana oricui.
Se pot reprograma doar prin deschidere de ecu fapt care in mod cert la o ispectie atenta vizuala lasa urme, sau pot fi detectate cu aparatura de service, se poate pierde garantia ... dar cine e hotarat sa o faca trebuie sa stie sa ia decizia in cunostinta de cauza.
Aceste ecu pentru a fi programate absolut corect cu noile valori trebuie sa fie duse in laborator unde sunt simulate fara masina timp de 48-72h in continuu, dupa rescriere astfel incat se evita orice disfunctionalitate, eroare... Dar asta e o operatie meticuloasa, o operatie ce necesita cunostinte, scule specale si putin peste mana sa ne lasati masina 4-7zile pentru o treaba perfecta. E usor de deschis ecu si sa va incarcam o versiune generica de soft, dar daca totusi s-au dat banii pe o masina mai speciala , credem ca si tratamentul trebuie sa fie pe masura. Indiferent daca castigam sau pierdem clienti noi facem asa cum stim ca este bine sa lucram.
Sunt destule persoane pe forum, unele care ne simpatizeaza altele mai putin si au masini modificate de noi, chiar masini la care au incercat si altii sa obtina rezultate si nu le-a fost usor, masinile in final venind la noi pentru a le face sa functioneze corect si cu putere mai mare.
Va asteptam in continuare si pe restul care sunteti interesati, chiar daca totul pleca de la o intrebare. Poate ca de multe ori raspunsul nu este cel pe care-l doriti cu privire la valori, la metodologia de lucru insa consideram ca adevarul este cel mai important.
De exemplu pentru noile motoare de diesel sau cele mai vechi originale Mitsubishi nu de imprumut, gestionarea electronica cu anumite modele de ECU Denso nu este la indemana oricui.
Se pot reprograma doar prin deschidere de ecu fapt care in mod cert la o ispectie atenta vizuala lasa urme, sau pot fi detectate cu aparatura de service, se poate pierde garantia ... dar cine e hotarat sa o faca trebuie sa stie sa ia decizia in cunostinta de cauza.
Aceste ecu pentru a fi programate absolut corect cu noile valori trebuie sa fie duse in laborator unde sunt simulate fara masina timp de 48-72h in continuu, dupa rescriere astfel incat se evita orice disfunctionalitate, eroare... Dar asta e o operatie meticuloasa, o operatie ce necesita cunostinte, scule specale si putin peste mana sa ne lasati masina 4-7zile pentru o treaba perfecta. E usor de deschis ecu si sa va incarcam o versiune generica de soft, dar daca totusi s-au dat banii pe o masina mai speciala , credem ca si tratamentul trebuie sa fie pe masura. Indiferent daca castigam sau pierdem clienti noi facem asa cum stim ca este bine sa lucram.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori