CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Dec 24, 2013 8:24 am

QUOTE (RACINGCODE @ Dec 24 2013, 12:50 AM) OK am inteles dar vreau sa stiu daca este problema si la pozele care de fapt sunt linkuri? Aici sunt incarcate imaginile in alta parte si s-au pus doar linkurile.

N-avem treaba cu link-urile. Alea-s harmless. E vorba de pozele care sunt de 2 ori pe aceeasi pagina, post lung, etc. Cand vrei sa accesezi pagina de pe mobil, sau avem legatura slaba la net, incarcam aceeasi informatie de 2 ori... inutil si deranjant zic eu.

Gata cu OFF.

Spor la cozonaci.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Dec 24, 2013 12:09 pm

Acum nu mai pot sa-l coafez sa il editez.
Important este ca Marius(fleanta) a venit cu impresiile.
Asteptam si pe cei care au facut mai demult modificarile.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Dec 24, 2013 9:07 pm




Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Dec 26, 2013 4:04 pm

Daca sunteti interesati putem discuta si despre alte modele decat cele Mitsubishi.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Dec 29, 2013 10:07 am

Am sa incerc sa atasez cateva grafice pentru alte marci. Deoarece platforma forului nu permite imaginile pe care le am din motive de dimensiune am sa postez linkuri-imagine cu scuzele de rigoare pentru cei care nu au internet fix si calculatoare la indemana.
Privind d multe ori valorile din grafice acestea nu par foarte mari si impresionante, dar sunt REALE si nu umflate sau optimiste ori masurate in GHP.
Am sa incep cu cateva din gama VW-Audi-Skoda- Seat:










BMW










Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Dec 29, 2013 10:24 am


Alfa-Fiat-Lancia




Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Dec 29, 2013 8:28 pm









Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Ian 08, 2014 8:22 pm

Incepand cu 20 pana pe 28 luna aceasta avem superpromotie la resoftare:
https://www.facebook.com/events/691055464259749/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 13, 2014 1:24 pm

Cine doreste sa-si resofteze masina la un super pret este asteptat de catre cei de la RACINGCODE sa faca acest lucru.

Iar dupa, va asteptam cu un feedback depre cum se comporta masina.

Primul care a spart gheata a fost Fleanta( Marius).

Cine il urmeaza?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Ian 14, 2014 9:08 am

Multumim Radu si tuturor celor care au avut incredere in munca noastra.
Sunt destule persoane pe forum, unele care ne simpatizeaza altele mai putin si au masini modificate de noi, chiar masini la care au incercat si altii sa obtina rezultate si nu le-a fost usor, masinile in final venind la noi pentru a le face sa functioneze corect si cu putere mai mare.
Va asteptam in continuare si pe restul care sunteti interesati, chiar daca totul pleca de la o intrebare. Poate ca de multe ori raspunsul nu este cel pe care-l doriti cu privire la valori, la metodologia de lucru insa consideram ca adevarul este cel mai important.
De exemplu pentru noile motoare de diesel sau cele mai vechi originale Mitsubishi nu de imprumut, gestionarea electronica cu anumite modele de ECU Denso nu este la indemana oricui.
Se pot reprograma doar prin deschidere de ecu fapt care in mod cert la o ispectie atenta vizuala lasa urme, sau pot fi detectate cu aparatura de service, se poate pierde garantia ... dar cine e hotarat sa o faca trebuie sa stie sa ia decizia in cunostinta de cauza.
Aceste ecu pentru a fi programate absolut corect cu noile valori trebuie sa fie duse in laborator unde sunt simulate fara masina timp de 48-72h in continuu, dupa rescriere astfel incat se evita orice disfunctionalitate, eroare... Dar asta e o operatie meticuloasa, o operatie ce necesita cunostinte, scule specale si putin peste mana sa ne lasati masina 4-7zile pentru o treaba perfecta. E usor de deschis ecu si sa va incarcam o versiune generica de soft, dar daca totusi s-au dat banii pe o masina mai speciala , credem ca si tratamentul trebuie sa fie pe masura. Indiferent daca castigam sau pierdem clienti noi facem asa cum stim ca este bine sa lucram.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori