Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Vin Apr 05, 2013 9:52 pm

Eu zic sa nu te pripesti la cheltuieli posibil nejustificate si sa faci un pic de diagnosticare (asta daca nu ai fost deja la service si ti-au confirmat vreun defect). Pot fi mai multe cauze pentru aceasta problema dar mai da-mi niste detalii ca poate o rezolvi fara inlocuire.

Spune-mi: 1. cati km ai, 2. ce simti/auzi mai exact, 3. daca s-a comportat asa dupa vreun schimb de lichid de frana, 4. daca lichidul de frana este limpede sau macar are o culoare normala.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Apr 05, 2013 9:57 pm

Nucred ca are nimic daca o lasi asa eu am mers cu ea asa cam 1 an pana am schimbat-o.

Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Vin Apr 05, 2013 10:05 pm

Lamuriti-ma si pe mine va rog, care este defectul daca ambreiajul functioneaza normal?

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Vin Apr 05, 2013 10:44 pm

Problema este legata de zgomot (carait) si o usoara trepidatie in pedala pe la jumatatea cursei. Nu deranjeaza la apasare, care in principiu este rapida, dar la ambreiere, mai ales cand esti nevoit sa patinezi putin ambreiajul, se simte. Deci deocamdata sa zicem ca este vorba de "estetic". Numai ca in conditiile in care o conducta prin care se face presiune culiseaza prin pompa care provoaca acea presiune, ma gandeam ca este o chestiune de timp pana cand ansablul nu va mai fi etans.
Intre timp m-am dumirit ca, chiar daca se pierde lichidul din ambreiaj, totusi franele ar trebui sa mai tina pentru ca din rezervorul de lichid, conductele catre frane pleaca mai de jos decat cea spre ambreiaj. Intai pierzi ambreiajul (ceea ce in principiu nu e fatal, doar ramai cu masina in drum), dupa care probabil se aprinde martorul pentru nivelul de lichid de frana, deci sunt destule semne ca trebuie sa tragi pe dreapta.
Problema a fost deja diagnosticata in service, eu incercam doar sa gasesc o alta solutie la problema (una eventual mai buna si/sau mai ieftina decat schimbarea pompei cu una OEM).

Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Vin Apr 05, 2013 11:43 pm

Am inteles. Caraitul se aude si cand tii pedala stationara la jumatate de cursa? sau doar in timp ce o calci/ridici?

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Sâm Apr 06, 2013 12:27 pm

Nu, doar in miscare se aude, daca tin pedala nemiscata nu se aude nimic.

Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Sâm Apr 06, 2013 8:07 pm

Poti sa imi spui in ce a constat diagnosticarea? Acea pompa nu este decat un cilindru cu un piston, nu are ce teava sa joace in ea.

Pentru o diagnosticare corecta trebuie vazut daca problema vine de la pompa sau de la ansamblul pedalei. Pe langa arcul din piston, are si pedala un arc puternic, daca acesta nu este uns bine scartaie si zgarie in loc sa alunece.

Din pompa pleaca o tija care se prinde de pedala de ambreiaj printr-o articulatie sferica. Proba se face desprinzand tija de la pedala si apasand pedala cu mana pentru a vedea daca merge normal. Totodata avem grija sa nu lovim tija care a ramas libera!

Din filmulet putem vedea la minutul 01:10 miscarea tijei atunci cand incercam sa o desprindem de pe pedala.

O verificare corecta nu se poate face numai din privire!
Recomand sa consultati un mecanic pentru aceasta operatiune.



http://www.youtube.com/watch?v=6_Nes3wva5k

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Sâm Apr 06, 2013 11:31 pm

Azi m-am convins ca nuca de la schimbatorul de viteze e pe filet. In consecinta am strans-o.

Dar am mai observat ca de pe traseul de aer dintre filtru si turbina pleaca un tub spre motor de vreo 5-6 cm si e murdar de ulei pe exterior.
E normal sau e ceva naspa?
Motorul e 2.0DID.

Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Sâm Apr 06, 2013 11:48 pm

E normal, am acelasi motor. O sa vezi ca ai in mai multe locuri. Asta apare cel mai des la diesel.

Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Sâm Apr 06, 2013 11:55 pm

Pe filet exista si o piulita care sa tina contra. Daca ai strans nuca vezi sa nu atingi cu inelul pe care il tragi pentru marsarier.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori