Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Eu zic sa nu te pripesti la cheltuieli posibil nejustificate si sa faci un pic de diagnosticare (asta daca nu ai fost deja la service si ti-au confirmat vreun defect). Pot fi mai multe cauze pentru aceasta problema dar mai da-mi niste detalii ca poate o rezolvi fara inlocuire.
Spune-mi: 1. cati km ai, 2. ce simti/auzi mai exact, 3. daca s-a comportat asa dupa vreun schimb de lichid de frana, 4. daca lichidul de frana este limpede sau macar are o culoare normala.
Spune-mi: 1. cati km ai, 2. ce simti/auzi mai exact, 3. daca s-a comportat asa dupa vreun schimb de lichid de frana, 4. daca lichidul de frana este limpede sau macar are o culoare normala.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Problema este legata de zgomot (carait) si o usoara trepidatie in pedala pe la jumatatea cursei. Nu deranjeaza la apasare, care in principiu este rapida, dar la ambreiere, mai ales cand esti nevoit sa patinezi putin ambreiajul, se simte. Deci deocamdata sa zicem ca este vorba de "estetic". Numai ca in conditiile in care o conducta prin care se face presiune culiseaza prin pompa care provoaca acea presiune, ma gandeam ca este o chestiune de timp pana cand ansablul nu va mai fi etans.
Intre timp m-am dumirit ca, chiar daca se pierde lichidul din ambreiaj, totusi franele ar trebui sa mai tina pentru ca din rezervorul de lichid, conductele catre frane pleaca mai de jos decat cea spre ambreiaj. Intai pierzi ambreiajul (ceea ce in principiu nu e fatal, doar ramai cu masina in drum), dupa care probabil se aprinde martorul pentru nivelul de lichid de frana, deci sunt destule semne ca trebuie sa tragi pe dreapta.
Problema a fost deja diagnosticata in service, eu incercam doar sa gasesc o alta solutie la problema (una eventual mai buna si/sau mai ieftina decat schimbarea pompei cu una OEM).
Intre timp m-am dumirit ca, chiar daca se pierde lichidul din ambreiaj, totusi franele ar trebui sa mai tina pentru ca din rezervorul de lichid, conductele catre frane pleaca mai de jos decat cea spre ambreiaj. Intai pierzi ambreiajul (ceea ce in principiu nu e fatal, doar ramai cu masina in drum), dupa care probabil se aprinde martorul pentru nivelul de lichid de frana, deci sunt destule semne ca trebuie sa tragi pe dreapta.
Problema a fost deja diagnosticata in service, eu incercam doar sa gasesc o alta solutie la problema (una eventual mai buna si/sau mai ieftina decat schimbarea pompei cu una OEM).
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Poti sa imi spui in ce a constat diagnosticarea? Acea pompa nu este decat un cilindru cu un piston, nu are ce teava sa joace in ea.
Pentru o diagnosticare corecta trebuie vazut daca problema vine de la pompa sau de la ansamblul pedalei. Pe langa arcul din piston, are si pedala un arc puternic, daca acesta nu este uns bine scartaie si zgarie in loc sa alunece.
Din pompa pleaca o tija care se prinde de pedala de ambreiaj printr-o articulatie sferica. Proba se face desprinzand tija de la pedala si apasand pedala cu mana pentru a vedea daca merge normal. Totodata avem grija sa nu lovim tija care a ramas libera!
Din filmulet putem vedea la minutul 01:10 miscarea tijei atunci cand incercam sa o desprindem de pe pedala.
O verificare corecta nu se poate face numai din privire!
Recomand sa consultati un mecanic pentru aceasta operatiune.
http://www.youtube.com/watch?v=6_Nes3wva5k
Pentru o diagnosticare corecta trebuie vazut daca problema vine de la pompa sau de la ansamblul pedalei. Pe langa arcul din piston, are si pedala un arc puternic, daca acesta nu este uns bine scartaie si zgarie in loc sa alunece.
Din pompa pleaca o tija care se prinde de pedala de ambreiaj printr-o articulatie sferica. Proba se face desprinzand tija de la pedala si apasand pedala cu mana pentru a vedea daca merge normal. Totodata avem grija sa nu lovim tija care a ramas libera!
Din filmulet putem vedea la minutul 01:10 miscarea tijei atunci cand incercam sa o desprindem de pe pedala.
O verificare corecta nu se poate face numai din privire!
Recomand sa consultati un mecanic pentru aceasta operatiune.
http://www.youtube.com/watch?v=6_Nes3wva5k
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori