Ulei motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Apr 19, 2012 11:53 pm

Esti sigur ca la momentul achizitiei era la maxim? Din cate stiu eu, e recomandat ca nivelul uleiului sa fie undeva la jumatatea distantei dintre minim si maxim.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 11, 2013 6:14 pm

Salutare.

Am si eu o simpla intrebare.

Cei care aveti Lancer motor 1.8 DID 117CP SAU 150CP CU FILTRU DE PARTICULE SI DACA AVETI SI AS&G ce ulei aveti ?

5w-30 sau 0w-30?

Mobil1 sau Motul?

Multumesc.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Feb 11, 2013 9:25 pm

Vascozitatea e ultima grija, trebuie folosit un ulei conform normelor ACEEA in primul rand. Probabil C1 iti trebuie tie, dar nu pot sa zic categoric, verifica si tu manualul.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mar Feb 12, 2013 6:50 am

5w30 ESP de la Mobil sa nu bagi in viata ta 0w30.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Feb 12, 2013 8:35 am

Eu vad ca Mobil 1 5w30 ESP e C2,C3 adica MID SAPS, ce infunda filtrele de particule.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mar Feb 12, 2013 2:29 pm

In 120.000 nu am avut probleme.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Feb 12, 2013 2:46 pm

Pai e echipat cu DPF 2.0 DID? Si mai important, e echipat cu DPF ce se regenereaza prin injectarea de motorina pe timpul de evacuare?

Un DPF ce se infunda mai des se va regenera mai des, regenerare care cauzeaza diluarea uleiului cu motorina. Nivelul uleiului in baie creste pana cand motorul o ia pe ulei, se tureaza necontrolat pana cand isi consuma tot uleiul si se sudeaza.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mar Feb 12, 2013 7:57 pm

Da au fost si cu DPF.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 14, 2013 2:23 pm

Salutare baieti.

Scuze pt intarziere.

In primul rand. Din 2009 pana in 2012 am avut un Lancer 2009 2.0 did 140cp. Masina nu avea filtru de particule si ii puneam ulei 504 00 /507 00 ulei care se punea si la Passat sau la orice masina diesel din grupul VW.

Acum am un Lancer 1.8 DID (motor propriu Mitsu, cica din aluminiu, rezistent usor, bla bla... ) care are doar 117 CP SI ARE AS&G sistemul care opreste masina la semafor. La revizie au pus ulei MOBIL 1 5W-30 ESP Emission System Protection (cica este cel mai bun) .Masina are PDF.

LA revizia de 30.000 k vreau sa pun Motul. Si am gasit la specificatii:

pt MOBIL 1 Peugeot/Citro?n Automobiles B71 2290 & B71 2297**ACEA C2, C3**
PT MOTUL OEM Approvals : PSA B71 2290 ; Renault RN0700 ; FIAT 9.55535-S1**ACEA Standards: ACEA C2**

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Feb 14, 2013 2:42 pm

Bine dar ce spune cartea!?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori