Ulei motor
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai e echipat cu DPF 2.0 DID? Si mai important, e echipat cu DPF ce se regenereaza prin injectarea de motorina pe timpul de evacuare?
Un DPF ce se infunda mai des se va regenera mai des, regenerare care cauzeaza diluarea uleiului cu motorina. Nivelul uleiului in baie creste pana cand motorul o ia pe ulei, se tureaza necontrolat pana cand isi consuma tot uleiul si se sudeaza.
Un DPF ce se infunda mai des se va regenera mai des, regenerare care cauzeaza diluarea uleiului cu motorina. Nivelul uleiului in baie creste pana cand motorul o ia pe ulei, se tureaza necontrolat pana cand isi consuma tot uleiul si se sudeaza.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salutare baieti.
Scuze pt intarziere.
In primul rand. Din 2009 pana in 2012 am avut un Lancer 2009 2.0 did 140cp. Masina nu avea filtru de particule si ii puneam ulei 504 00 /507 00 ulei care se punea si la Passat sau la orice masina diesel din grupul VW.
Acum am un Lancer 1.8 DID (motor propriu Mitsu, cica din aluminiu, rezistent usor, bla bla... ) care are doar 117 CP SI ARE AS&G sistemul care opreste masina la semafor. La revizie au pus ulei MOBIL 1 5W-30 ESP Emission System Protection (cica este cel mai bun) .Masina are PDF.
LA revizia de 30.000 k vreau sa pun Motul. Si am gasit la specificatii:
pt MOBIL 1 Peugeot/Citro?n Automobiles B71 2290 & B71 2297**ACEA C2, C3**
PT MOTUL OEM Approvals : PSA B71 2290 ; Renault RN0700 ; FIAT 9.55535-S1**ACEA Standards: ACEA C2**
Scuze pt intarziere.
In primul rand. Din 2009 pana in 2012 am avut un Lancer 2009 2.0 did 140cp. Masina nu avea filtru de particule si ii puneam ulei 504 00 /507 00 ulei care se punea si la Passat sau la orice masina diesel din grupul VW.
Acum am un Lancer 1.8 DID (motor propriu Mitsu, cica din aluminiu, rezistent usor, bla bla... ) care are doar 117 CP SI ARE AS&G sistemul care opreste masina la semafor. La revizie au pus ulei MOBIL 1 5W-30 ESP Emission System Protection (cica este cel mai bun) .Masina are PDF.
LA revizia de 30.000 k vreau sa pun Motul. Si am gasit la specificatii:
pt MOBIL 1 Peugeot/Citro?n Automobiles B71 2290 & B71 2297**ACEA C2, C3**
PT MOTUL OEM Approvals : PSA B71 2290 ; Renault RN0700 ; FIAT 9.55535-S1**ACEA Standards: ACEA C2**
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori