CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Feb 05, 2013 3:48 am

Asolut, softul se face diferit la cutia de viteze automata fata de cea mecanica.
In principiu e vorba de intrarea cuplului care se face ceva mai progresiv.
Pretul nu difera ci doar softul in sine se modifica altfel.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Feb 05, 2013 9:29 am

salut.
la coltul de 1.5 aspirat benzina s-a mai rezolvat?
am pus inapoi axele originale.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Feb 05, 2013 4:17 pm

Exista posibilitatea unei modificari in orb, ceea ce nu recomandam si nu facem. Este periculos! Stim ca au fost persoane cu astfel de masini care au apelat la firme de amatori si au modificat, iar rezultatul este periculos, asta in special pe motorul de 1.5. 1.3 este ceva mai permisiv. Nici macar nu exista fise dyno cu valori comparative masurate real.
Castigul este aproape inexistent daca nu trebuie sa vorbim de pierdere cand ne referim la cai si Nm, dar marele pericol este in functionare unde nefiind testate si verificate valorile de functionare dupa modificarea softului rezulta efecte negative periculoase. Supraincingere, distrugere de bujii, de motoare chiar ... dar asta mai bine sa ne povesteasca cei care fac noi ne axam pe ale noastre.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Feb 06, 2013 11:05 am

stiam de posibilitatea asta din discutiile anterioare, dar dupa cum sti nu asta urmaream. chiar de loc, plus ca stiu filozofia voastra, respectiv nu facem doar de dragul de a face. trebuie sa si mearga bine.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Feb 08, 2013 8:25 am

Corecta abordare !
Coltul in general pare o masina cu mai multa personalitate chiar si pe diesel am vazut incercari nereusite in unele cazuri.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Vin Feb 08, 2013 1:09 pm

Salutare,

Curiozitate: aveti cumva o fisa de dyno a unui Lancer benzinar 1.5 109 cp? Stiu ca motorul este aspirat iar castigul este unul modic (10-15%), insa sunt curios de ceva concret.
Multumesc!

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Feb 08, 2013 6:59 pm

Raspunsul pentru modelul cerut este in posturile de mai sus. Si nu dorim sa promovam acest produs
La acest model 10-15% este doar o chestiune de hartie in realitate e altfel, din pacate nu putem sa-ti satisfacem curiozitatea.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Feb 14, 2013 9:07 am


Presupun ca majoritatea de aici au si cont de facebook, asa ca am sa las aici adresa unei oferte speciale privind resoftarea automobilelor marca Mitsubishi.
http://www.facebook.com/events/26721030 ... ext=create


OFERTA SPECIALA CHIPTUNING MITSUBISHI DIESEL



OFERTA INCLUDE MODELELE 2.0DI-D SI 2.2DI-D

Valabilitatea limitata in timp:
18 februarie la 10:00 p?nă la 8 martie la 19:00

Avatar utilizator
a_liverpool
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm

Mesaj de a_liverpool » Joi Feb 14, 2013 12:11 pm

PEntru un 1.6 aspirat benzina poti face ceva? ) intreb de curiozitate pentru ca in general vad ca doar la diesel lucreaza multi.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Feb 14, 2013 2:28 pm

Sigur ca da si se modifica foarte bine si aspiratele de la Mitsubishi. Exista cateva modele sau exempare strecurate printre anumite modele la care comunicarea este blocata si acelea nu pot fi facute.
Chiar daca valile de varf nu cresc foarte mult se creste toata zona medie, raspunsul si la un condus civilizat scade consumul de carburant.
1.6 modelul nou primeste in plus in jur de 10cp si 10Nm.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori