Mitsubishi Lancer Intense 1.8 143 Cp
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Finala e ok dar va fi schimbata in vara ca sa merga cu bara de Rallyart. Intr-adevar , socul a fost destul de puternic , nu s-a mai putut opri . E bine ca am un obicei din a scoate din viteza imediat ce opresc , chiar si numai daca cedez trecerea . De doua ori am fost lovit in spate si am scapat doar cu bara . Nu stiu daca nu as fi avariat si cutia de viteze daca eram in viteza , la impact am fost impins puternic . Nu stiu cum de li se mai permite sa mearga cu astfel de masini pe strada ( fara cauciucuri de iarna , faruri sau frane ) , sau cum ii mai lasa pe cei de la Carpatica sa faca asigurari . Eu imi fac masina pe Casco la Groupama cu regres catre Carpatica si sa se judece ei pana expira termenul limita de plata la 3 ani . Ce sa mai ...traiesc in Romania , deci trebuie sa imi setez ceasul cu 200 de ani in urma . Nu ma mai mira nimic .
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
In sfarsit dupa lupte seculare am lasat si eu masina in service ( poate si pentru ca am vrut neaparat masina la schimb ) . Mi s-a dat un Lancer 2.0 pe motorina pana mi se pune bara de Rallyart Am mers cu el cateva zeci de km si deja plang dupa benzinica mea . Poate sunt multi carora le place dieselul , dar pentru mine cel putin a merge cu Lancerul de 1.8 benzina este o placere in fiecare zi . De-abia astept sa o iau in cateva zile cu bara schimbata .
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
EU am facut test drive test cu lancerul 2.0 cu 6 luni inainte sa cumpar lancerul actual si m-a impresionat: motorul te baga in scaun datorita cuplului, luam virajele spre padurea garboavele cu 140km/h si mi se parea asa stabila, etc. Am preferat sacumpar varianta pe benzina datorita pretului mult mai mic -3000euro si nici nu merg asa mult 15-20.000km/an si stiam ce inseamna un diesel ca intretinere.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Ai vazut graficul asta?
http://mitsu.ro/forum/uploads/monthly_0 ... _thumb.jpg
http://mitsu.ro/forum/uploads/monthly_0 ... _thumb.jpg
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
marius_evo@ Mi-au dat masina la schimb pt ca am spus ca am neaparat nevoie de masina , eu am mers la un interviu in afara si aveam nevoie de o masina cu care sa ajung la aeroport musai . Nu am lasat masina la reparat pana nu au avut masina sa imi dea , sunt mai multe care pot fi date la schimb insa nu toate au cauciucuri de iarna . Daca reparatia dureaza cateva zile bune si specifici expres ca vei avea nevoie de masina perioada asta cred ca se poate rezolva . La mine va dura inca ceva timp pt ca a fost nevoie de reconstatare . Eu am venit in tara acum cateva ore si inca nu stiu daca o pot avea pana luni .
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Flipper@ este adevarat ca dieselul are cuplul mare si te baga in scaun intre turatiile in care este eficienta turbina , insa ca si placere de a conduce ( cel putin pentru mine ) , nimic nu poate inlocui benzina . Masina diesel pe care o am la schimb este foarte zgomotoasa , pt anumite turatii chiar acopera radioul , produce vibratii in caroserie la relanti , acceleratia optima se obtine pe o plaja restransa de turatii ( 1900 - 3000 ) . Benzina se aude altfel , se simte altfel iar ca si comportament dupa 4000 rpm este o placere sa o conduci . Discutii ref la diesel vs benzina au fost nenumarate , eu nu vreau sa fac economie la combustibil si nici nu vreau sa tractez sau sa car ceva ca sa am nevoie de cuplu . Ca si parere personala , punand in balanta pret de achizitie/intretinere/consum motorina nu mai renteaza folosita ca masina personala .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori