Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iun 18, 2012 5:57 pm

Probabil sunt ovale cauciucurile. Cati plumbi au pus la echilibrare?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Iun 18, 2012 7:14 pm

Chiar daca rotile sunt echilibrate perfect daca au bataie(o bataie infima nu produce vibratii) sus jos sau stanga dreapta apar vibratii. Eu am luat niste jante de tabla care aveau fiecare bataie mai mare sau mai mica si desi le-am echilibrat de 3 ori de la 100km/h in sus imi clantaneau dintii in gura. Am cumparat jante de aliaj noi pt iarna si vibratiile au disparut.

Daca janta e perfect si doar cauciucul are bataie incearca sa ii rotesti pozitia cu 180 grade pe janta.
Repet jantele trebuie sa fie perfecte fara bataie dar la cauciuc o bataie mica care abea e vizibila ar trebui sa nu produca vibratii.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Iun 18, 2012 10:20 pm

Multumesc pentru raspunsuri. Maine o sa incerc sa rezolv problema la o alta vulcanizre decat cea la care mi le-am echilibrat recent pe fata poate au aparatura mai buna, calibrata cum trebuie.

QUOTE (Alex44 @ Jun 18 2012, 05:57 PM) Probabil sunt ovale cauciucurile. Cati plumbi au pus la echilibrare?

din pacate nu mai tin minte.

Din raspunsurile voastre trag concluzia ca problema ar proveni de la anvelope sau jante...

Avatar utilizator
devision
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 12, 2010 11:04 am

Mesaj de devision » Mar Iun 19, 2012 1:50 pm

Unele cauciucuri (nu sunt sigur ca si la cele de vara, dar la un model cu profil de iarna am vazut asta), au marcat locul in care trebuie pozitionata valva la montarea pe janta. (ceva mai "ranforsat" in zona aceea ?!? Cauciucul mai gros? Sau cine stie...) Sa nu fie de acolo...

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Iun 20, 2012 5:39 pm

Ieri am mutat rotile de pe spate pe fata si le-am echilibrat. Astazi am facut un drum de vreo 20 de km in afara localitatii si se pare ca vibratiile au scazut mult din intensitate ( aproape insesizabile ). Ramane sa mai testez pentru ca si cu cele vechi cateodata nu aveam probleme.

Multumesc pentru sfaturi.

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Vin Iun 29, 2012 11:55 pm

AM montat pe Lancerul meu la semnalizarile spate becuri cu leduri, iar in fata au ramas becurile cu filament pt ca nu am gasit leduri galbene. Problema este urmatoarea, cand semnalizez palpaie repede ca si cand mi-ar ars un bec. Oare trebuiesa pun la toate 4 semnalizari becuri cu leduri?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Iun 30, 2012 9:05 am

Ledul consuma forte putin si il vede ca si cum ar fi bec ars. Nustiu daca ar palpai normal daca ai pune led si pe fata dar poti incerca luand un led pe pe spate is punand pe o latera led si pe fata in asa fel incat sa a pe aceeasi parte led si pe fata si pe spate si sa vezi cum se comporta.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Sâm Iun 30, 2012 4:27 pm

asa este, si eu am avut leduri pe spate la semnalizare.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Iul 02, 2012 9:26 am

Am luat azi dimineata o gropa la intersectia dintre splai si soseaua vitan barzesti. S-a auzit o pocnitura destul de urata in masina. Mentionez ca eram si cu piciorul pe frana destul de puternica. Vizual roata nu are nimic nici cauciul nici janta si nici directie nu trage, nu troncane. Oare am scapat fara avarii sau as putea avea avarii care nu se vad?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Iul 04, 2012 7:55 am

Desi totulpare in regula as vrea totusi sa fac o verificare a geometriei eu ma gandeam la autosoft, ce parere aveti recomandati? Pare un service de roti foarte bun. Si daca tot ajung la ei as face si o reechilibrare a rotilor.
Cam cat ar costa o geometrie la reprezentanta?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori