Chiptuning by Flashtuning SRL
Ok, Vineri 13 -14, dar as vrea sa avem un raspuns cert pentru Lancer 1.5, din partea italienilor, pe Email si documentat tehnic daca se poate, altfel nu cred ca e cazul sa ne grabim si sa improvizam. Mai bine mai astept o perioada si vin la Timisoara decat sa stricam ceva din graba.
Masinile astea deja sunt calculatoare pe roti (manual Lancer: partea electrica-594 pagini + diagrame circuite-288 pagini, total pagini aproape dublu fata de tot restul manualelor), si daca nu "buteaza" bine eu nu am unde sa bag discheta sa refac " biosu' "...
Masinile astea deja sunt calculatoare pe roti (manual Lancer: partea electrica-594 pagini + diagrame circuite-288 pagini, total pagini aproape dublu fata de tot restul manualelor), si daca nu "buteaza" bine eu nu am unde sa bag discheta sa refac " biosu' "...
Al doilea EVO tunat de noi este pe cale sa iasa pe sosele!
Este vorba de un EVO VIII USDM care a venit la noi cu urmatorul setup:
- intercooler mai mare
- boost controller electronic
- filtru de admisie sport
- evacuare completa pe 76mm
- BOV
Masina era dotata cu un SAFC Apexi (un fel de piggy-back) care era reglat aiurea si era depasit tehnologic. Am eliminat SAFC-ul, am dotat masina cu un set de axe cu came mai agresive, o pompa de benzina performanta si un ceas de amestec cu logare. Turbina si internele au ramas de serie.
Procesul de tuning dureaza de cateva zile, fiind ceva "custom" si avand posibilitati de logare si interpretare va rezulta un soft cu randament maxim.
Masina a scos vara trecuta timpi de 12.8 secunde pe sfertul de mila, anul acesta speram la un 12.0.
Este vorba de un EVO VIII USDM care a venit la noi cu urmatorul setup:
- intercooler mai mare
- boost controller electronic
- filtru de admisie sport
- evacuare completa pe 76mm
- BOV
Masina era dotata cu un SAFC Apexi (un fel de piggy-back) care era reglat aiurea si era depasit tehnologic. Am eliminat SAFC-ul, am dotat masina cu un set de axe cu came mai agresive, o pompa de benzina performanta si un ceas de amestec cu logare. Turbina si internele au ramas de serie.
Procesul de tuning dureaza de cateva zile, fiind ceva "custom" si avand posibilitati de logare si interpretare va rezulta un soft cu randament maxim.
Masina a scos vara trecuta timpi de 12.8 secunde pe sfertul de mila, anul acesta speram la un 12.0.
Jeff, iarta-ma dar am hotarit sa mai astept cu resoftarea, cel putin pana mai incearca altcineva.
Oricum o sa urmaresc ce se intampla, si apreciez faptul ca vi la Bucuresti
si sper ca 6 masini in 2 zile sa acopere costurile deplasarii, si daca aflii de cineva cu Lancer 1,5 resoftat, ma anunti.
Oricum s-ar putea sa vin si eu pe 13 sa discutam.
Oricum o sa urmaresc ce se intampla, si apreciez faptul ca vi la Bucuresti
si sper ca 6 masini in 2 zile sa acopere costurile deplasarii, si daca aflii de cineva cu Lancer 1,5 resoftat, ma anunti.
Oricum s-ar putea sa vin si eu pe 13 sa discutam.
Eddy, poti sa vii oricum si de altfel oricine e curios sa vada sau sa intrebe...
Din cate stiu eu...lancerul 1.5 si coltul 1.5 au aceeasi interfata si acelasi protocol de comunicatie, insa hartile/softul difera.
Avand aceeasi interfata/protocol de comunicatie...ar trebui sa se poata citi softul cu aparatul lui Jeff si ulterior modifica de italieni, insa pentru linistea
ta poate e mai bine sa mai astepti...daca despre asta este vorba.
Lista de la inceputul topicului include modelele care au mai fost resoftate de italieni, lancerul 1.5 nu apare, insa se poate incerca citirea softului,
operatie care nu dauneaza in nici un fel masinii.
Daca vii, o sa afli mai multe de la Jeff.
Lista:
1. Cristi (sigur - colt 1.5 aspirat)
2. NeGrutzY (sigur - colt 1.5 aspirat)
3. Bogdan (sigur colt 1.5 turbo)
4. J.B. (sigur - colt 1.5 aspirat)
5. Johnelu (90% sigur, singura conditie fiind sa iasa masina din service pana atunci - lancer 2.0 clasic)
6. Cristibna (95% sigur - lancer 2.0 clasic)
Din cate stiu eu...lancerul 1.5 si coltul 1.5 au aceeasi interfata si acelasi protocol de comunicatie, insa hartile/softul difera.
Avand aceeasi interfata/protocol de comunicatie...ar trebui sa se poata citi softul cu aparatul lui Jeff si ulterior modifica de italieni, insa pentru linistea
ta poate e mai bine sa mai astepti...daca despre asta este vorba.
Lista de la inceputul topicului include modelele care au mai fost resoftate de italieni, lancerul 1.5 nu apare, insa se poate incerca citirea softului,
operatie care nu dauneaza in nici un fel masinii.
Daca vii, o sa afli mai multe de la Jeff.
Lista:
1. Cristi (sigur - colt 1.5 aspirat)
2. NeGrutzY (sigur - colt 1.5 aspirat)
3. Bogdan (sigur colt 1.5 turbo)
4. J.B. (sigur - colt 1.5 aspirat)
5. Johnelu (90% sigur, singura conditie fiind sa iasa masina din service pana atunci - lancer 2.0 clasic)
6. Cristibna (95% sigur - lancer 2.0 clasic)
Nu stiu cat conteaza , dar lancerul meu e 1.6 ....nu 2.0
Lista:
1. Cristi (sigur - colt 1.5 aspirat)
2. NeGrutzY (sigur - colt 1.5 aspirat)
3. Bogdan (sigur colt 1.5 turbo)
4. J.B. (sigur - colt 1.5 aspirat)
5. Johnelu (90% sigur, singura conditie fiind sa iasa masina din service pana atunci - lancer 2.0 clasic)
6. Cristibna (96% sigur - lancer 1.6 clasic)
Lista:
1. Cristi (sigur - colt 1.5 aspirat)
2. NeGrutzY (sigur - colt 1.5 aspirat)
3. Bogdan (sigur colt 1.5 turbo)
4. J.B. (sigur - colt 1.5 aspirat)
5. Johnelu (90% sigur, singura conditie fiind sa iasa masina din service pana atunci - lancer 2.0 clasic)
6. Cristibna (96% sigur - lancer 1.6 clasic)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori