Chiptuning by Flashtuning SRL

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Lun Feb 23, 2009 9:53 am

QUOTE (Jeff @ Feb 22 2009, 11:25 PM) Treaba sta astfel: voi avea spatiu disponibil la Bucuresti vineri 13 martie de la ora 15:30 pana seara si sambata 14 martie de dimineata pana pe la 17:00. Va voi anunta din timp locatia, dar perioada 13-14 martie este 90% sigura.


Foarte tare! De-abea astept!

Avatar utilizator
Eddy
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Apr 07, 2008 10:39 pm

Mesaj de Eddy » Lun Feb 23, 2009 9:57 am

Ok, Vineri 13 -14, dar as vrea sa avem un raspuns cert pentru Lancer 1.5, din partea italienilor, pe Email si documentat tehnic daca se poate, altfel nu cred ca e cazul sa ne grabim si sa improvizam. Mai bine mai astept o perioada si vin la Timisoara decat sa stricam ceva din graba.
Masinile astea deja sunt calculatoare pe roti (manual Lancer: partea electrica-594 pagini + diagrame circuite-288 pagini, total pagini aproape dublu fata de tot restul manualelor), si daca nu "buteaza" bine eu nu am unde sa bag discheta sa refac " biosu' "...

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Lun Feb 23, 2009 10:27 am

Nu improvizam, incercam. Daca merge citit, va merge si scris, e simplu.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Feb 23, 2009 11:13 am

Lancerul Clasic, motor 2.0, benzinar, cit se cistiga efectiv si pretu'?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Lun Feb 23, 2009 12:49 pm

La Lancer 2.0 136cp se castiga 13cp si 23Nm, pretul e 240 euro pentru membrii forumului.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Feb 25, 2009 10:06 am

Al doilea EVO tunat de noi este pe cale sa iasa pe sosele!
Este vorba de un EVO VIII USDM care a venit la noi cu urmatorul setup:
- intercooler mai mare
- boost controller electronic
- filtru de admisie sport
- evacuare completa pe 76mm
- BOV
Masina era dotata cu un SAFC Apexi (un fel de piggy-back) care era reglat aiurea si era depasit tehnologic. Am eliminat SAFC-ul, am dotat masina cu un set de axe cu came mai agresive, o pompa de benzina performanta si un ceas de amestec cu logare. Turbina si internele au ramas de serie.
Procesul de tuning dureaza de cateva zile, fiind ceva "custom" si avand posibilitati de logare si interpretare va rezulta un soft cu randament maxim.
Masina a scos vara trecuta timpi de 12.8 secunde pe sfertul de mila, anul acesta speram la un 12.0.

Avatar utilizator
Johnelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 04, 2007 3:04 pm

Mesaj de Johnelu » Mie Feb 25, 2009 2:39 pm

Vis-a-vis de 13-14 Martie, sunt 90% sanse sa am masina gata, am sunat la service si lucrurile evolueaza corect, daca nu se intampla nimic deosebit sunt prezent la lucrare

Avatar utilizator
Eddy
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Apr 07, 2008 10:39 pm

Mesaj de Eddy » Joi Feb 26, 2009 2:07 pm

Jeff, iarta-ma dar am hotarit sa mai astept cu resoftarea, cel putin pana mai incearca altcineva.
Oricum o sa urmaresc ce se intampla, si apreciez faptul ca vi la Bucuresti
si sper ca 6 masini in 2 zile sa acopere costurile deplasarii, si daca aflii de cineva cu Lancer 1,5 resoftat, ma anunti.
Oricum s-ar putea sa vin si eu pe 13 sa discutam.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Feb 26, 2009 6:47 pm

Eddy, poti sa vii oricum si de altfel oricine e curios sa vada sau sa intrebe...

Din cate stiu eu...lancerul 1.5 si coltul 1.5 au aceeasi interfata si acelasi protocol de comunicatie, insa hartile/softul difera.
Avand aceeasi interfata/protocol de comunicatie...ar trebui sa se poata citi softul cu aparatul lui Jeff si ulterior modifica de italieni, insa pentru linistea
ta poate e mai bine sa mai astepti...daca despre asta este vorba.
Lista de la inceputul topicului include modelele care au mai fost resoftate de italieni, lancerul 1.5 nu apare, insa se poate incerca citirea softului,
operatie care nu dauneaza in nici un fel masinii.
Daca vii, o sa afli mai multe de la Jeff.

Lista:

1. Cristi (sigur - colt 1.5 aspirat)
2. NeGrutzY (sigur - colt 1.5 aspirat)
3. Bogdan (sigur colt 1.5 turbo)
4. J.B. (sigur - colt 1.5 aspirat)
5. Johnelu (90% sigur, singura conditie fiind sa iasa masina din service pana atunci - lancer 2.0 clasic)
6. Cristibna (95% sigur - lancer 2.0 clasic)

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Feb 26, 2009 11:06 pm

Nu stiu cat conteaza , dar lancerul meu e 1.6 ....nu 2.0

Lista:

1. Cristi (sigur - colt 1.5 aspirat)
2. NeGrutzY (sigur - colt 1.5 aspirat)
3. Bogdan (sigur colt 1.5 turbo)
4. J.B. (sigur - colt 1.5 aspirat)
5. Johnelu (90% sigur, singura conditie fiind sa iasa masina din service pana atunci - lancer 2.0 clasic)
6. Cristibna (96% sigur - lancer 1.6 clasic)

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori