Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Oct 19, 2011 3:40 pm

Da, acuma am marit a doua poza si am vazut si eu. My mistake

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Oct 19, 2011 6:28 pm

faceti contract cu MME pentru dezvoltare poate o puneti de un buletin de service - spor la treburi!

Avatar utilizator
IRONICK
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:15 pm

Mesaj de IRONICK » Joi Oct 20, 2011 4:15 pm

QUOTE (Alex44 @ Oct 19 2011, 12:08 PM) M-a derutat fata asta de la sfarsitul PS-ului

Merci pt simularea postata, chiar m-ai nimerit cu ea. Mi-am inaltat recent masina, si acum caut informatii despre deflectoare de orice fel sa restabilesc un pic ordinea sub masina, mai ales ca deflectorul stock de sub bara fata a intalnit o bordura, s-au imprietenit si a ramas acolo cu ea.

Cat despre logan, trebuie sa recunosc ca e mai atent gandita bara fata, cu scutul ala sub ea, si insertiile verticale din spatele ei ca sa forteze aerul sa treaca prin radiatoare si nu sa se strecoare pe te miri unde, decat la mine unde in jumatatea de jos aerul e liber sa se duca unde vrea, si doar in partea de sus e ingradit de bara de polistiren + 2 scuturi mici pe lateral. Eu sunt genul ala care intoarce capul dupa toate masinile pe strada si se uita pe sub ele sa vada ce cum au, am obs la Octavia (cel putin cea cu pachet de drumuri grele) 2 deflectoare in fata puntii spate pe langa cele clasice in fata rotilor. Probabil pt ca aerul sa evite sa se loveasca de punte si sa cauzeze turbulenta sau portanta.

La frane la mine aripa are cateva taieturi in zona etrierului, dar e si un pic umflata acolo, a.i deschizaturile sunt in jos practic, ca sa nu sara apa, mizerie, pietricele chestii dintr-astea si sa loveasca in disc sau in furtunele de frana. Daca la tine e dreapta, taieturile practic ar deschide-o direct spre disc si l-ai expune la tot felul de chestii, ar trebui atunci sa folosesti o grila care sa directioneze aerul in jos.

Insertiile verticale din stanga si dreapta radiatorul sunt simple ghidaje de aer. La masinile iefine sunt prezente doar la cele cu aer conditionat (pentru un flux mai puternic de aer, din cauza ca este prezent condensatorul in fata radiatorului de racire). La BMW sau mai nou la Ford Focus, Chevy Eco Cruze deja vorbim de o grila activa.

deschise[attachment=14945:open.jpg]
inchise[attachment=14946:closed.jpg]
chevy[attachment=14947:shutter.jpg]

Referitor la deflectoarele de aer de sub masina, intradevar ajuta la o curgere mai fluida a aerul. Unele sunt chiar zimtate (un fel de vortex), alte carenaje au efect de minge de golf (la grupul vw). Totul pentru o rezistenta la inaintare mai mica, consum mai mic... In zona mai sunt si carenaje in lateralele rezervorului.

Orice deflector pus in fata carenajelor rotilor doar impiedica aerul sa intre, pentru o rezistenta la inaintare mai mica (am atasat mai sus cateva rezultate). Discul este in interiorul jantei, nu il deranjeaza nici o piatra. Cel mai de efect deflector este cel cu deschizatura in partea superioara care lasa sa duca un curent de aer doar la frane. Nu am acum o poza la indemana.
Fişiere ataşate
shutter.jpg
shutter.jpg (49.36 KiB) Vizualizat de 2133 ori
closed.jpg
closed.jpg (58.56 KiB) Vizualizat de 2155 ori
open.jpg
open.jpg (59.94 KiB) Vizualizat de 2157 ori

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Dum Dec 11, 2011 2:37 pm

La mine la circa 12-13000 km de cand am schimbat discurile cu (parca brembo) si placutele cu ebc, au inceput iar problemele legate de discuri si trepidatie nasoala la frinare. Parerea mea e ca aceasta problema nu e datorata discurilor. Precizez ca masina e condusa de nevasta-mea , care merge lejer cu ea.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Dec 12, 2011 6:56 pm

Body .. ti-as fi putut si eu spune asta ( daca nu ma insel chiar am zis-o mai inainte aici:) )
Deja la mine a ajuns aproape de stadiul in care era inainte de a schimba discurile . Facusem un schimb de jante si montat de jante noi CA la carte si sedusese problema .. insa usor usor a reaparut.

Ceva ne mananca discurile destul de repejor la masinile astea .... si culmea e ca nu prea am gasit warped disks sau ceva asemanator pe site-urile din afara pe acest tip de titiu ...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Dec 12, 2011 10:26 pm

cautati voi spre inceputul topicului si o sa vedeti de cate ori am spus eu ca nu sunt discurile vinovate.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Dec 12, 2011 11:17 pm

Adi .. eu am fost la vreo 3 service-uri pana acum si niciunul nu a facut un "pinpoint" cu problema exacta ... toti si-au dat cu presupusul ... de la directie .. la nush ce bucsi .. la jeg sub disc ( mi se pare absurd sa fie la o gramada de lancere de 1.6 DIN FABRICA )

Chiar nimeni nu a gasit o solutie FINALA la problema asta ? ( in afara de vreun holocaust sau vreun pogrom? ) ... nasol e ca nu gasesc nici pe google nimic .. o problema similara la nu stiu ce peugeot si acolo doar solutii de moment de genul schimba discurile sau rectifica-le ... de k k t

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Dec 13, 2011 7:05 am

parerea mea e ca de la butuci.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Dec 13, 2011 7:23 am

Ma, sistemul de franare e ciudat la masina asta, Ce patesc eu de vreo 5-6 luni:
- la rece, cand franez usor, mai ales placutele spate scot niste sunete zici ca is tren. VIbreaza placutele ... cred
- la franari de intensitate medie, am facut un test. Am apasat ambreiajul, astfel inca masina se incetinea doar prin frana de serviciu. Am constatat ca nu franeaza constant pe toata suprafata discului, adica la fiecare tura a rotii are moment cand franeaza putin mai tare. E greu de sesizat dar e prezent fenomenul.

Daca franarea nu e constanta pe toata suprafata de franare a discului, e oarecum normal sa apara vibratii cand franam mai tare. Intrebarea e de ce apar aceste diferente de forte de frecare?
- se misca discul intre roata si butuc?
- materialul din care e facut discul nu e omogen?
- deformari mici ale discului?
- tensiuni in material, astfel incat intr-un anumit domeniu de temperatura acesta nu isi schimba uniform dimensiunea?
- apar depuneri pe sufrafata discului in anumite conditii (temperatura, umezeala, etc) ?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Dec 13, 2011 8:19 am

QUOTE (driverx @ Dec 13 2011, 07:23 AM) adica la fiecare tura a rotii are moment cand franeaza putin mai tare.

Pai ai dat definitia discurilor ovalizate aici. Pe fuzeta se aseaza bine discul? Intra bine pe gaura de centrare?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori