Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
QUOTE (Alex44 @ Oct 19 2011, 12:08 PM) M-a derutat fata asta de la sfarsitul PS-ului
Merci pt simularea postata, chiar m-ai nimerit cu ea. Mi-am inaltat recent masina, si acum caut informatii despre deflectoare de orice fel sa restabilesc un pic ordinea sub masina, mai ales ca deflectorul stock de sub bara fata a intalnit o bordura, s-au imprietenit si a ramas acolo cu ea.
Cat despre logan, trebuie sa recunosc ca e mai atent gandita bara fata, cu scutul ala sub ea, si insertiile verticale din spatele ei ca sa forteze aerul sa treaca prin radiatoare si nu sa se strecoare pe te miri unde, decat la mine unde in jumatatea de jos aerul e liber sa se duca unde vrea, si doar in partea de sus e ingradit de bara de polistiren + 2 scuturi mici pe lateral. Eu sunt genul ala care intoarce capul dupa toate masinile pe strada si se uita pe sub ele sa vada ce cum au, am obs la Octavia (cel putin cea cu pachet de drumuri grele) 2 deflectoare in fata puntii spate pe langa cele clasice in fata rotilor. Probabil pt ca aerul sa evite sa se loveasca de punte si sa cauzeze turbulenta sau portanta.
La frane la mine aripa are cateva taieturi in zona etrierului, dar e si un pic umflata acolo, a.i deschizaturile sunt in jos practic, ca sa nu sara apa, mizerie, pietricele chestii dintr-astea si sa loveasca in disc sau in furtunele de frana. Daca la tine e dreapta, taieturile practic ar deschide-o direct spre disc si l-ai expune la tot felul de chestii, ar trebui atunci sa folosesti o grila care sa directioneze aerul in jos.
Insertiile verticale din stanga si dreapta radiatorul sunt simple ghidaje de aer. La masinile iefine sunt prezente doar la cele cu aer conditionat (pentru un flux mai puternic de aer, din cauza ca este prezent condensatorul in fata radiatorului de racire). La BMW sau mai nou la Ford Focus, Chevy Eco Cruze deja vorbim de o grila activa.
deschise[attachment=14945:open.jpg]
inchise[attachment=14946:closed.jpg]
chevy[attachment=14947:shutter.jpg]
Referitor la deflectoarele de aer de sub masina, intradevar ajuta la o curgere mai fluida a aerul. Unele sunt chiar zimtate (un fel de vortex), alte carenaje au efect de minge de golf (la grupul vw). Totul pentru o rezistenta la inaintare mai mica, consum mai mic... In zona mai sunt si carenaje in lateralele rezervorului.
Orice deflector pus in fata carenajelor rotilor doar impiedica aerul sa intre, pentru o rezistenta la inaintare mai mica (am atasat mai sus cateva rezultate). Discul este in interiorul jantei, nu il deranjeaza nici o piatra. Cel mai de efect deflector este cel cu deschizatura in partea superioara care lasa sa duca un curent de aer doar la frane. Nu am acum o poza la indemana.
Merci pt simularea postata, chiar m-ai nimerit cu ea. Mi-am inaltat recent masina, si acum caut informatii despre deflectoare de orice fel sa restabilesc un pic ordinea sub masina, mai ales ca deflectorul stock de sub bara fata a intalnit o bordura, s-au imprietenit si a ramas acolo cu ea.
Cat despre logan, trebuie sa recunosc ca e mai atent gandita bara fata, cu scutul ala sub ea, si insertiile verticale din spatele ei ca sa forteze aerul sa treaca prin radiatoare si nu sa se strecoare pe te miri unde, decat la mine unde in jumatatea de jos aerul e liber sa se duca unde vrea, si doar in partea de sus e ingradit de bara de polistiren + 2 scuturi mici pe lateral. Eu sunt genul ala care intoarce capul dupa toate masinile pe strada si se uita pe sub ele sa vada ce cum au, am obs la Octavia (cel putin cea cu pachet de drumuri grele) 2 deflectoare in fata puntii spate pe langa cele clasice in fata rotilor. Probabil pt ca aerul sa evite sa se loveasca de punte si sa cauzeze turbulenta sau portanta.
La frane la mine aripa are cateva taieturi in zona etrierului, dar e si un pic umflata acolo, a.i deschizaturile sunt in jos practic, ca sa nu sara apa, mizerie, pietricele chestii dintr-astea si sa loveasca in disc sau in furtunele de frana. Daca la tine e dreapta, taieturile practic ar deschide-o direct spre disc si l-ai expune la tot felul de chestii, ar trebui atunci sa folosesti o grila care sa directioneze aerul in jos.
Insertiile verticale din stanga si dreapta radiatorul sunt simple ghidaje de aer. La masinile iefine sunt prezente doar la cele cu aer conditionat (pentru un flux mai puternic de aer, din cauza ca este prezent condensatorul in fata radiatorului de racire). La BMW sau mai nou la Ford Focus, Chevy Eco Cruze deja vorbim de o grila activa.
deschise[attachment=14945:open.jpg]
inchise[attachment=14946:closed.jpg]
chevy[attachment=14947:shutter.jpg]
Referitor la deflectoarele de aer de sub masina, intradevar ajuta la o curgere mai fluida a aerul. Unele sunt chiar zimtate (un fel de vortex), alte carenaje au efect de minge de golf (la grupul vw). Totul pentru o rezistenta la inaintare mai mica, consum mai mic... In zona mai sunt si carenaje in lateralele rezervorului.
Orice deflector pus in fata carenajelor rotilor doar impiedica aerul sa intre, pentru o rezistenta la inaintare mai mica (am atasat mai sus cateva rezultate). Discul este in interiorul jantei, nu il deranjeaza nici o piatra. Cel mai de efect deflector este cel cu deschizatura in partea superioara care lasa sa duca un curent de aer doar la frane. Nu am acum o poza la indemana.
- Fişiere ataşate
-
- shutter.jpg (49.36 KiB) Vizualizat de 2124 ori
-
- closed.jpg (58.56 KiB) Vizualizat de 2146 ori
-
- open.jpg (59.94 KiB) Vizualizat de 2148 ori
La mine la circa 12-13000 km de cand am schimbat discurile cu (parca brembo) si placutele cu ebc, au inceput iar problemele legate de discuri si trepidatie nasoala la frinare. Parerea mea e ca aceasta problema nu e datorata discurilor. Precizez ca masina e condusa de nevasta-mea , care merge lejer cu ea.
Body .. ti-as fi putut si eu spune asta ( daca nu ma insel chiar am zis-o mai inainte aici:) )
Deja la mine a ajuns aproape de stadiul in care era inainte de a schimba discurile . Facusem un schimb de jante si montat de jante noi CA la carte si sedusese problema .. insa usor usor a reaparut.
Ceva ne mananca discurile destul de repejor la masinile astea .... si culmea e ca nu prea am gasit warped disks sau ceva asemanator pe site-urile din afara pe acest tip de titiu ...
Deja la mine a ajuns aproape de stadiul in care era inainte de a schimba discurile . Facusem un schimb de jante si montat de jante noi CA la carte si sedusese problema .. insa usor usor a reaparut.
Ceva ne mananca discurile destul de repejor la masinile astea .... si culmea e ca nu prea am gasit warped disks sau ceva asemanator pe site-urile din afara pe acest tip de titiu ...
Adi .. eu am fost la vreo 3 service-uri pana acum si niciunul nu a facut un "pinpoint" cu problema exacta ... toti si-au dat cu presupusul ... de la directie .. la nush ce bucsi .. la jeg sub disc ( mi se pare absurd sa fie la o gramada de lancere de 1.6 DIN FABRICA )
Chiar nimeni nu a gasit o solutie FINALA la problema asta ? ( in afara de vreun holocaust sau vreun pogrom? ) ... nasol e ca nu gasesc nici pe google nimic .. o problema similara la nu stiu ce peugeot si acolo doar solutii de moment de genul schimba discurile sau rectifica-le ... de k k t
Chiar nimeni nu a gasit o solutie FINALA la problema asta ? ( in afara de vreun holocaust sau vreun pogrom? ) ... nasol e ca nu gasesc nici pe google nimic .. o problema similara la nu stiu ce peugeot si acolo doar solutii de moment de genul schimba discurile sau rectifica-le ... de k k t
Ma, sistemul de franare e ciudat la masina asta, Ce patesc eu de vreo 5-6 luni:
- la rece, cand franez usor, mai ales placutele spate scot niste sunete zici ca is tren. VIbreaza placutele ... cred
- la franari de intensitate medie, am facut un test. Am apasat ambreiajul, astfel inca masina se incetinea doar prin frana de serviciu. Am constatat ca nu franeaza constant pe toata suprafata discului, adica la fiecare tura a rotii are moment cand franeaza putin mai tare. E greu de sesizat dar e prezent fenomenul.
Daca franarea nu e constanta pe toata suprafata de franare a discului, e oarecum normal sa apara vibratii cand franam mai tare. Intrebarea e de ce apar aceste diferente de forte de frecare?
- se misca discul intre roata si butuc?
- materialul din care e facut discul nu e omogen?
- deformari mici ale discului?
- tensiuni in material, astfel incat intr-un anumit domeniu de temperatura acesta nu isi schimba uniform dimensiunea?
- apar depuneri pe sufrafata discului in anumite conditii (temperatura, umezeala, etc) ?
- la rece, cand franez usor, mai ales placutele spate scot niste sunete zici ca is tren. VIbreaza placutele ... cred
- la franari de intensitate medie, am facut un test. Am apasat ambreiajul, astfel inca masina se incetinea doar prin frana de serviciu. Am constatat ca nu franeaza constant pe toata suprafata discului, adica la fiecare tura a rotii are moment cand franeaza putin mai tare. E greu de sesizat dar e prezent fenomenul.
Daca franarea nu e constanta pe toata suprafata de franare a discului, e oarecum normal sa apara vibratii cand franam mai tare. Intrebarea e de ce apar aceste diferente de forte de frecare?
- se misca discul intre roata si butuc?
- materialul din care e facut discul nu e omogen?
- deformari mici ale discului?
- tensiuni in material, astfel incat intr-un anumit domeniu de temperatura acesta nu isi schimba uniform dimensiunea?
- apar depuneri pe sufrafata discului in anumite conditii (temperatura, umezeala, etc) ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator