Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (twee @ Apr 6 2013, 08:07 PM) Poti sa imi spui in ce a constat diagnosticarea? Acea pompa nu este decat un cilindru cu un piston, nu are ce teava sa joace in ea.
Pentru o diagnosticare corecta trebuie vazut daca problema vine de la pompa sau de la ansamblul pedalei. Pe langa arcul din piston, are si pedala un arc puternic, daca acesta nu este uns bine scartaie si zgarie in loc sa alunece.
Din pompa pleaca o tija care se prinde de pedala de ambreiaj printr-o articulatie sferica. Proba se face desprinzand tija de la pedala si apasand pedala cu mana pentru a vedea daca merge normal. Totodata avem grija sa nu lovim tija care a ramas libera!
Din filmulet putem vedea la minutul 01:10 miscarea tijei atunci cand incercam sa o desprindem de pe pedala.
O verificare corecta nu se poate face numai din privire!
Recomand sa consultati un mecanic pentru aceasta operatiune.
http://www.youtube.com/watch?v=6_Nes3wva5k
Diagnosticarea am facut-o chiar la MCar, si din cate mi s-a explicat problema este la capatul opus pedalei, acolo de unde pleaca conducta de presiune catre cilindrul receptor. Aceasta conducta intra in pompa si este fixata de o siguranta de sarma otelita care pare-se ca s-a slabit. In momentul in care mecanicul a tinut cu mana de conducta sau a strans de siguranta (nu stiu exact) si m-a pus sa dau pedala, efectul nu s-a mai produs. Cert este ca a intervenit prin compartimentul motor, ceea ce exclude o problema la pedala, la care se umbla din interior.
Pentru o diagnosticare corecta trebuie vazut daca problema vine de la pompa sau de la ansamblul pedalei. Pe langa arcul din piston, are si pedala un arc puternic, daca acesta nu este uns bine scartaie si zgarie in loc sa alunece.
Din pompa pleaca o tija care se prinde de pedala de ambreiaj printr-o articulatie sferica. Proba se face desprinzand tija de la pedala si apasand pedala cu mana pentru a vedea daca merge normal. Totodata avem grija sa nu lovim tija care a ramas libera!
Din filmulet putem vedea la minutul 01:10 miscarea tijei atunci cand incercam sa o desprindem de pe pedala.
O verificare corecta nu se poate face numai din privire!
Recomand sa consultati un mecanic pentru aceasta operatiune.
http://www.youtube.com/watch?v=6_Nes3wva5k
Diagnosticarea am facut-o chiar la MCar, si din cate mi s-a explicat problema este la capatul opus pedalei, acolo de unde pleaca conducta de presiune catre cilindrul receptor. Aceasta conducta intra in pompa si este fixata de o siguranta de sarma otelita care pare-se ca s-a slabit. In momentul in care mecanicul a tinut cu mana de conducta sau a strans de siguranta (nu stiu exact) si m-a pus sa dau pedala, efectul nu s-a mai produs. Cert este ca a intervenit prin compartimentul motor, ceea ce exclude o problema la pedala, la care se umbla din interior.
Problema e la cilindrul de ambreiaj, asa am patit si eu intai au umblat in compartimentul motor si au fixat ceva pe acolo si problema a disparut dar dupa 3-4 luni iar a inceput sa agate apoi m-am dus la alta reprezentanta mitsu unde mi-a fsot comandata piesa si schimbata pe garantie 2 saptamani mai tarziu iar acum nu mai face si sper sa nu mai am probleme.
Cum ziceam si mai sus nu cred ca are ceva daca o lasi asa eu am mers cu acel zgomot cam un an.
Cum ziceam si mai sus nu cred ca are ceva daca o lasi asa eu am mers cu acel zgomot cam un an.
- costicas40
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 06, 2010 4:02 pm
QUOTE (Master4Mariners @ Feb 1 2013, 01:33 PM) Aissy@ Referitor la cutia de viteze , si eu am Lancer 2012 1.8 benzina si am observat intr-o prima faza ca schimbarea treptelor nu e chiar atat de usoara , cutia pare destul de rigida. Mai mult , dupa vreo luna mi-a aparut un scartzait ciudat care se manifesta la schimbarea intr-a doua , de parca se freca ceva cauciuc pe cauciuc . Problema era din timonerie, s-a desfacut si s-a dat cu un spray cu teflon si apoi nu numai ca nu mi s-a mai auzit zgomotul dar si schimbarea treptelor a fost ceva mai lina.
Ai observat daca la mecanismul de timonerie exista un blocaj pentru mersul inapoi? Mi s-a intimplat ca la schimbarea treptei de viteza din 5 in 4 sa se duca pe pozitia mersului inapoi. A cariit un pic pina sa imi dau seama si sa eliberez maneta. Poate fi o problema din cutie? Nu exista blocaj pe mersul inapoi cind masina ruleaza inainte ?
Ai observat daca la mecanismul de timonerie exista un blocaj pentru mersul inapoi? Mi s-a intimplat ca la schimbarea treptei de viteza din 5 in 4 sa se duca pe pozitia mersului inapoi. A cariit un pic pina sa imi dau seama si sa eliberez maneta. Poate fi o problema din cutie? Nu exista blocaj pe mersul inapoi cind masina ruleaza inainte ?
Salut,
Am o problema cu jantele stock cu care a venit lancerul 1.5 din 2010.
Am fost la vulcanizare sa schimb anvelopele iar acolo am constatat ca jantele sunt strambe din butuc (mai precis centrul jantei , gaurile unde se strang prezoanele).La schimbul din toamna trecuta erau ok.
Masina are 35000 km , nu am facut offroad cu ea ... nu am luat gropile cu frana apasata , etc .
A mai patit cineva ?
Incerc sa le schimb pe casco
Am o problema cu jantele stock cu care a venit lancerul 1.5 din 2010.
Am fost la vulcanizare sa schimb anvelopele iar acolo am constatat ca jantele sunt strambe din butuc (mai precis centrul jantei , gaurile unde se strang prezoanele).La schimbul din toamna trecuta erau ok.
Masina are 35000 km , nu am facut offroad cu ea ... nu am luat gropile cu frana apasata , etc .
A mai patit cineva ?
Incerc sa le schimb pe casco
Presupun ca ai jante de aliaj pe 16", corect? Eu am indreptat 4 jante de 16" aftermarket din aliaj la Auto Variant si au iesit foarte bine. Indreptarea se face cu o presa hidraulica din loc in loc pana ajunge la forma initiala, nu sare vopseaua si nu dureaza mult. Nu am auzit de jante strambe din butuc... mai cere o parere la alta vulcanizare. In principiu Casco le schimba daca au pagube vizibile (ciobituri, zgarieturi, crapaturi) plus ca la anul vei plati mai mult pentru polita in loc sa scada.
Salut,
Daca tot e thread cu probleme, am si eu doua mici dar enervante:
1. Ceasul din bord imi face probleme. De exemplu acum cateva zile se reseta la ora 8:45 de fiecare data cand porneam motorul. Daca incercam sa-l reglez, nu mergea decat pus pe orele 8 si 9, iar la minute de la 40 la 50...Celelalte ore parca nici nu exista. Dupa ce am scos bateria, s-a resetat la ora 12:00 dar dupa reglaj, la repornire revine la ora 12:00.
2. Butoanele de pe volan cateodata nu mai fac ce trebuie. In timpul mersului ma trezesc ca pe sageata mareste volumul, + nu face nimic ... etc. Dupa un timp de mers isi revin, apoi din nou o iau razna.
Daca tot e thread cu probleme, am si eu doua mici dar enervante:
1. Ceasul din bord imi face probleme. De exemplu acum cateva zile se reseta la ora 8:45 de fiecare data cand porneam motorul. Daca incercam sa-l reglez, nu mergea decat pus pe orele 8 si 9, iar la minute de la 40 la 50...Celelalte ore parca nici nu exista. Dupa ce am scos bateria, s-a resetat la ora 12:00 dar dupa reglaj, la repornire revine la ora 12:00.
2. Butoanele de pe volan cateodata nu mai fac ce trebuie. In timpul mersului ma trezesc ca pe sageata mareste volumul, + nu face nimic ... etc. Dupa un timp de mers isi revin, apoi din nou o iau razna.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Voi stiti cumva de ce masina (Lancer 2009) da caldura doar cand setez temperatura la maxim?
Sambata am fost la munte si am fost curios sa vad daca merge caldura. Nu era pe auto ci pe ventilator si temp la maxim, doar acolo a inceput sa bage o caldura infernala. Pe treptele de temperatura intermediare baga aer din afara dar nu este cald. Cand pun pe ultima treapta de temp baga cald de rupe.
Sambata am fost la munte si am fost curios sa vad daca merge caldura. Nu era pe auto ci pe ventilator si temp la maxim, doar acolo a inceput sa bage o caldura infernala. Pe treptele de temperatura intermediare baga aer din afara dar nu este cald. Cand pun pe ultima treapta de temp baga cald de rupe.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori