Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Dum Apr 07, 2013 1:34 am

QUOTE (twee @ Apr 6 2013, 08:07 PM) Poti sa imi spui in ce a constat diagnosticarea? Acea pompa nu este decat un cilindru cu un piston, nu are ce teava sa joace in ea.

Pentru o diagnosticare corecta trebuie vazut daca problema vine de la pompa sau de la ansamblul pedalei. Pe langa arcul din piston, are si pedala un arc puternic, daca acesta nu este uns bine scartaie si zgarie in loc sa alunece.

Din pompa pleaca o tija care se prinde de pedala de ambreiaj printr-o articulatie sferica. Proba se face desprinzand tija de la pedala si apasand pedala cu mana pentru a vedea daca merge normal. Totodata avem grija sa nu lovim tija care a ramas libera!

Din filmulet putem vedea la minutul 01:10 miscarea tijei atunci cand incercam sa o desprindem de pe pedala.

O verificare corecta nu se poate face numai din privire!
Recomand sa consultati un mecanic pentru aceasta operatiune.



http://www.youtube.com/watch?v=6_Nes3wva5k

Diagnosticarea am facut-o chiar la MCar, si din cate mi s-a explicat problema este la capatul opus pedalei, acolo de unde pleaca conducta de presiune catre cilindrul receptor. Aceasta conducta intra in pompa si este fixata de o siguranta de sarma otelita care pare-se ca s-a slabit. In momentul in care mecanicul a tinut cu mana de conducta sau a strans de siguranta (nu stiu exact) si m-a pus sa dau pedala, efectul nu s-a mai produs. Cert este ca a intervenit prin compartimentul motor, ceea ce exclude o problema la pedala, la care se umbla din interior.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Apr 07, 2013 5:23 pm

Problema e la cilindrul de ambreiaj, asa am patit si eu intai au umblat in compartimentul motor si au fixat ceva pe acolo si problema a disparut dar dupa 3-4 luni iar a inceput sa agate apoi m-am dus la alta reprezentanta mitsu unde mi-a fsot comandata piesa si schimbata pe garantie 2 saptamani mai tarziu iar acum nu mai face si sper sa nu mai am probleme.

Cum ziceam si mai sus nu cred ca are ceva daca o lasi asa eu am mers cu acel zgomot cam un an.

Avatar utilizator
costicas40
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 06, 2010 4:02 pm

Mesaj de costicas40 » Mar Apr 09, 2013 10:46 am

QUOTE (Master4Mariners @ Feb 1 2013, 01:33 PM) Aissy@ Referitor la cutia de viteze , si eu am Lancer 2012 1.8 benzina si am observat intr-o prima faza ca schimbarea treptelor nu e chiar atat de usoara , cutia pare destul de rigida. Mai mult , dupa vreo luna mi-a aparut un scartzait ciudat care se manifesta la schimbarea intr-a doua , de parca se freca ceva cauciuc pe cauciuc . Problema era din timonerie, s-a desfacut si s-a dat cu un spray cu teflon si apoi nu numai ca nu mi s-a mai auzit zgomotul dar si schimbarea treptelor a fost ceva mai lina.


Ai observat daca la mecanismul de timonerie exista un blocaj pentru mersul inapoi? Mi s-a intimplat ca la schimbarea treptei de viteza din 5 in 4 sa se duca pe pozitia mersului inapoi. A cariit un pic pina sa imi dau seama si sa eliberez maneta. Poate fi o problema din cutie? Nu exista blocaj pe mersul inapoi cind masina ruleaza inainte ?

Avatar utilizator
Manu4Cris
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 28, 2010 2:38 pm

Mesaj de Manu4Cris » Mar Apr 09, 2013 4:44 pm

Salut,

Am o problema cu jantele stock cu care a venit lancerul 1.5 din 2010.
Am fost la vulcanizare sa schimb anvelopele iar acolo am constatat ca jantele sunt strambe din butuc (mai precis centrul jantei , gaurile unde se strang prezoanele).La schimbul din toamna trecuta erau ok.
Masina are 35000 km , nu am facut offroad cu ea ... nu am luat gropile cu frana apasata , etc .
A mai patit cineva ?

Incerc sa le schimb pe casco

Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Mie Apr 10, 2013 11:13 pm

Presupun ca ai jante de aliaj pe 16", corect? Eu am indreptat 4 jante de 16" aftermarket din aliaj la Auto Variant si au iesit foarte bine. Indreptarea se face cu o presa hidraulica din loc in loc pana ajunge la forma initiala, nu sare vopseaua si nu dureaza mult. Nu am auzit de jante strambe din butuc... mai cere o parere la alta vulcanizare. In principiu Casco le schimba daca au pagube vizibile (ciobituri, zgarieturi, crapaturi) plus ca la anul vei plati mai mult pentru polita in loc sa scada.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Lun Mai 27, 2013 8:49 am

Salut,
Daca tot e thread cu probleme, am si eu doua mici dar enervante:

1. Ceasul din bord imi face probleme. De exemplu acum cateva zile se reseta la ora 8:45 de fiecare data cand porneam motorul. Daca incercam sa-l reglez, nu mergea decat pus pe orele 8 si 9, iar la minute de la 40 la 50...Celelalte ore parca nici nu exista. Dupa ce am scos bateria, s-a resetat la ora 12:00 dar dupa reglaj, la repornire revine la ora 12:00.

2. Butoanele de pe volan cateodata nu mai fac ce trebuie. In timpul mersului ma trezesc ca pe sageata mareste volumul, + nu face nimic ... etc. Dupa un timp de mers isi revin, apoi din nou o iau razna.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Mai 27, 2013 9:17 am

salut,
pentru 1 vezi ca e setata ceva la radio sa isi faca update la ora.
da pe off toate setarile (AF, PT ..)
pentru 2 cred ca trebuie sa mergi la service.
mersi

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Lun Mai 27, 2013 9:27 am

Daca mai ai pe cineva cunoscut cu Lancer ai putea sa schimbi player-ul o zi doua. Asa ai fi putut sa vezi daca problema e de acolo.
Sau un contact slab la mufele din spatele player-ului.
Stiu, e greu sa gasesti.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mai 27, 2013 10:40 am

Sau spria de la volan cu probleme

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Aug 21, 2013 5:25 pm

Voi stiti cumva de ce masina (Lancer 2009) da caldura doar cand setez temperatura la maxim?
Sambata am fost la munte si am fost curios sa vad daca merge caldura. Nu era pe auto ci pe ventilator si temp la maxim, doar acolo a inceput sa bage o caldura infernala. Pe treptele de temperatura intermediare baga aer din afara dar nu este cald. Cand pun pe ultima treapta de temp baga cald de rupe.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori