Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
Nu e vorba de autostrada. e vorba de discurile de franare sau de un disc de franare. Eu am aceeasi problema de aproape un an si nu doar pe autostrada si doar la 120-130. Discurile sau discul respectiv trebuiesc schimbate sau rectificate. O sa vezi ca o sa ai aceeasi problema pe orice drum mergi nu doar pe autostrada si o sa o simti mai ales atunci cand e extrem de cald si discurile nu se ventileaza bine.
Iar despre garantie nu stiu ce sa zic. Mie mi-au spus clar ca nu mi le schimba pe garantie...nici macar nu mi le rectifica pe garantie.
Iar despre garantie nu stiu ce sa zic. Mie mi-au spus clar ca nu mi le schimba pe garantie...nici macar nu mi le rectifica pe garantie.
QUOTE (LAV77)Nu e vorba de autostrada. e vorba de discurile de franare sau de un disc de franare. Eu am aceeasi problema de aproape un an si nu doar pe autostrada si doar la 120-130. Discurile sau discul respectiv trebuiesc schimbate sau rectificate. O sa vezi ca o sa ai aceeasi problema pe orice drum mergi nu doar pe autostrada si o sa o simti mai ales atunci cand e extrem de cald si discurile nu se ventileaza bine.
schimba-le!
ca o observatie - cand e cald poate sa franeze mai prost, adicalea pe distanta mai mare.
mai e o observatie - intr-adevar se produce doar la o anumita viteza f(masina) - 110/130/chiar si 150. dar la aceeasi viteza, atunci cand fenomenul nu se produce, observa cineva?
io asa m-am prins ca nu are nimic masina. ochiu mare pe vitozometru, talpa. alta sectiune de drum - ochiu mare, talpa, samd. deci ori le-am rectificat, ori au zis "fratie daca mai tremura volanu asta ne macelareste".
Oricum cu soselele de la noi, se pare ca ne incordam sa trecem de etapa "e multe groape" si sa avansam la etapa "pai bai tata asa se pune asfaltu'?". de asfalt de parcare care sarea daca tercea o caruta cu carutas de prima mana, la asfalt de prima calitate produs cinstit de delapidatorii de ieri, pe care nu il mai dezlipesti nici cu dinamita.
schimba-le!
ca o observatie - cand e cald poate sa franeze mai prost, adicalea pe distanta mai mare.
mai e o observatie - intr-adevar se produce doar la o anumita viteza f(masina) - 110/130/chiar si 150. dar la aceeasi viteza, atunci cand fenomenul nu se produce, observa cineva?
io asa m-am prins ca nu are nimic masina. ochiu mare pe vitozometru, talpa. alta sectiune de drum - ochiu mare, talpa, samd. deci ori le-am rectificat, ori au zis "fratie daca mai tremura volanu asta ne macelareste".
Oricum cu soselele de la noi, se pare ca ne incordam sa trecem de etapa "e multe groape" si sa avansam la etapa "pai bai tata asa se pune asfaltu'?". de asfalt de parcare care sarea daca tercea o caruta cu carutas de prima mana, la asfalt de prima calitate produs cinstit de delapidatorii de ieri, pe care nu il mai dezlipesti nici cu dinamita.
Tremura tot timpul stai linistit. Cand e extrem de cald se simte mai sanatos.
Crede-ma ca am problema asta de pe cand masina avea 20000 (acum are 65000). Pana atunci nu mi sa intamplat niciodata si dupa aceea intr-adevar erau perioade in care nu se simtea deloc, ceea ce m-a facut clar sa cred ca nu are nimic masina - cu toate ca din service mi-au zis clar ca nu sunt singurul si ca trebuie sa rectific discurile deoarece am cam "tras" de masina.
Asa ca nu e vorba ca nu observi cand la aceeasi viteza fenomenul nu se produce, discurile chiar au o problema...si alea de franare si alea de ambreiaj... :-D
Crede-ma ca am problema asta de pe cand masina avea 20000 (acum are 65000). Pana atunci nu mi sa intamplat niciodata si dupa aceea intr-adevar erau perioade in care nu se simtea deloc, ceea ce m-a facut clar sa cred ca nu are nimic masina - cu toate ca din service mi-au zis clar ca nu sunt singurul si ca trebuie sa rectific discurile deoarece am cam "tras" de masina.
Asa ca nu e vorba ca nu observi cand la aceeasi viteza fenomenul nu se produce, discurile chiar au o problema...si alea de franare si alea de ambreiaj... :-D
Ca sa pui discuri cu diametrul mai mare sau mai groase, trebuie sa faci o gramada de modificari la masina! nu de alta, da' gandeste-te ca daca maresti diametrul discului, acesta va freca de etrier., iar daca maresti grosimea discului, rotile vor merge infrinate tot timpul pentru capistonul nu are unde sa intre mai mult decit intra acum.
Acum, vorbind de pret, costa 130 de dolari o pereche de discuri driluite, cu tot cu placute, pe e-bay.
Acum, vorbind de pret, costa 130 de dolari o pereche de discuri driluite, cu tot cu placute, pe e-bay.
2dor deci ai gasit discuri fata/spate si placutele aferente cu 170 euro?
ok cu serviceul cum e? se oftica pentru grantie? ai idee?
alta chestie: perforate sau pline?
ma gandesc ca arata misto cu alea perforate... si poate sunt de otel mai bun, ca indiferent de constatarea mea legat de calitatea asfaltarii, am auzit ca se deformeaza. in fine nu e cazul meu (momentan). mie nu imi tremura decat la gropi.
nu stiu ce ma face sa cred ca problemele cu consumul si cu discurile franjuri sunt de la persoane care viseaza evo, si se incanta cand mai fenteaza cate un megane, passat sau golfulet.
ok cu serviceul cum e? se oftica pentru grantie? ai idee?
alta chestie: perforate sau pline?
ma gandesc ca arata misto cu alea perforate... si poate sunt de otel mai bun, ca indiferent de constatarea mea legat de calitatea asfaltarii, am auzit ca se deformeaza. in fine nu e cazul meu (momentan). mie nu imi tremura decat la gropi.
nu stiu ce ma face sa cred ca problemele cu consumul si cu discurile franjuri sunt de la persoane care viseaza evo, si se incanta cand mai fenteaza cate un megane, passat sau golfulet.
Legat de ce am gasit te rog sa mai citesti bine ce am scris, nu stiu de unde ai scos pretul de 170 euro 4 discuri cu placute. Sunt cu gauri discurile ca nu merita sa iei pline daca tot iei. Iar daca sa spunem ca ti se bulesc discurile si dealer-ul nu accepta sa ti le schimbe pe garantie, atunci sincer mi se rupe mie ca accepta ei sau nu alte discuri cumparate de mine. Nu spun ca o fi si vina unor posesori ca se strica discurile si ambreiajul, dar totusi sunt cam prea multe persoane cu aceste probleme.
QUOTE (2dor)Legat de ce am gasit te rog sa mai citesti bine ce am scris, nu stiu de unde ai scos pretul de 170 euro 4 discuri cu placute. Sunt cu gauri discurile ca nu merita sa iei pline daca tot iei. Iar daca sa spunem ca ti se bulesc discurile si dealer-ul nu accepta sa ti le schimbe pe garantie, atunci sincer mi se rupe mie ca accepta ei sau nu alte discuri cumparate de mine. Nu spun ca o fi si vina unor posesori ca se strica discurile si ambreiajul, dar totusi sunt cam prea multe persoane cu aceste probleme.
pai io se pare ca am inteles corect. la mine coco=euro, la tine coco=$ probabil.
mai departe pentru cei de 170 in moneda coco, sunt doar discurile, 2 buc, si placute? sau cum?
pai io se pare ca am inteles corect. la mine coco=euro, la tine coco=$ probabil.
mai departe pentru cei de 170 in moneda coco, sunt doar discurile, 2 buc, si placute? sau cum?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori